ی آنتی زایون

ی آنتی زایون

امام خامنه ای : اسرائیل باید نابود شود و نابود خواهد شد . ( 90/11/14 )

باعرض سلام و ادب .
به وبلاگ آنتی زایون (ضد صهیون ) خوش آمدید .


استفاده از مطالب وبلاگ بدون ذکر منبع بلامانع است البته در صورتی که مطلب عنوان شده در پست ، منبع نداشته باشد .
http://antizion.blog.ir

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
نویسندگان
پیوندهای مذهبی

۱۸ مطلب در مهر ۱۳۹۳ ثبت شده است

معرفی کتاب "عزادار حقیقی"

عزادار حقیقی ، تألیف : استاد محمد شجاعی

هریک از اعمالی که ما انجام می دهیم، اثر و محصولی متناسب با آن عمل، در ما و جهان پیرامون ما دارد. عزاداری نیز بعنوان یک عمل و رفتار ویژه، از این قاعده مستثنی نیست.
اما براستی ... ما از یک عزاداری چه انتظاری داریم و باید داشته باشیم؟

 
  • محصول یک عزاداری موفق چیست؟
  • و اصولاً عزاداری واقعی چه خصوصیاتی دارد و عزادار حقیقی کیست؟

  • ۳ نظر
  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۲۹ مهر ۹۳ ، ۱۳:۴۷
  • ۶۵۶ نمایش
  • ۵۷۴ بازدید
  • محیا عبدلی


 

دریافت فایل تصویری :

امام خامنه ای :

فی الکافی عَنْ مَسْعَدَةَ بْنِ صَدَقَةَ قَالَ سَمِعْتُ أَبَا عَبْدِ اللَّهِ (علیه‌السلام) یَقُولُ لِأَصْحَابِهِ یَوْماً لَا تَطْعُنُوا فِی عُیُوبِ مَنْ أَقْبَلَ إِلَیْکُمْ بِمَوَدَّتِهِ وَ لَا تُوَقِّفُوهُ عَلَى سَیِّئَةٍ یَخْضَعُ لَهَا فَإِنَّهَا لَیْسَتْ مِنْ أَخْلَاقِ رَسُولِ اللَّهِ (صلی‌الله علیه و آله) وَ لَا مِنْ أَخْلَاقِ أَوْلِیَائه 1

یک کسی است با شما اظهار دوستی میکند و به سمت شما می آید و اظهار علاقه‌ای به شما می‌کند ، دست رد به سینۀ او نزنید با ذکر عیوبی که شما در او مشاهده می‌کنید ، این خیلی دستور مهم ، بزرگ و عمومی‌ای است؛ یک کسی می‌آید پیش ما اظهار علاقۀ به ما می‌کند، ما فوراً سراغ آن اشکالاتی که در او وجود دارد، برویم و روی آنها تکیه کنیم و طعن بر آنها بزنیم!

می فرمایند مضمون این حدیث این است که : محبت کسی را که به شما اظهار محبت می‌کند ، قبول کنید ، محبت او را بپذیرید ولوحالا یک عیبی هم در او سراغ دارید، لزومی ندارد که طعن در آن عیب بکنید و این را موجب این قرار بدهید که دستِ ردّ به سینۀ او بزنید.

و لاتوقِفوه علی سیئةٍ یَخضَعُ لها ، اگر کارِ خلافی دارد ، گناهی دارد ، عیبی دارد ، لازم نیست او را بخاطر این عیب طرد کنید، متوقف کنید یعنی جلوی او را بگیرید ؛ منافاتی ندارد با نهی از منکر، منافاتی ندارد با أحبّ أصحابی مَن أهدی الیَّ عیوبی با این منافاتی ندارد ، لکن رشتۀ پیوند محبت را حفظ کنید!  بعد البته انسان برای نهی از منکر یا برای اهدای عیوبِ دوستش و مرآت بودن برای مؤمن ، فرصت‌هایی دارد، می تواند از این فرصت‌ها استفاده کند و این کار را انجام بدهد. اما اینطور نباشد که به مجرّد این که یک ایرادی ، یک عیبی را در او سراغ دارید ،این موجب بشود که شما محبتِ او را و خود او را طرد کنید و قبول نکنید ؛ این یکی از آن شاه ‌بیت‌های برخورد در روابط اجتماعی است.

بعد فرمود: فَإِنَّهَا لَیْسَتْ مِنْ أَخْلَاقِ رَسُولِ اللَّهِ (صلی‌الله علیه و آله) وَ لَا مِنْ أَخْلَاقِ أَوْلِیَائه ، این ، جزو اخلاق و رفتار پیغمیر و اولیائش نیست ، یعنی آنها کسانی را که سراغشان می‌آمدند، هر چند عیوبی، اشکالاتی داشتند ، دستِ ردّ به سینۀ آنها نمی‌زدند، جذبشان می‌کردند، نگه شان می‌داشتند ، البته در اصلاحِ آنها هم می‌کوشیدند ، امر به معروف ، نهی از منکر هم می‌کردند.

این، یک قاعدۀ کلی است که به اندک بهانه‌ای افرادی را طرد کردن و رد کردن و آنها را از مرز دوستی خود خارج کردن، مخالف با آن چیزی است که در این حدیث به ما دستور داده شده است.

 

نکته : در لیست موضوعات ( سمت چپ ) میتوانید به پست های با عنوان : پای درس آقا دسترسی پیدا کنید.

منبع:

سایت امام خامنه ای

سایت مشرق

 

**********************

پی نوشت : رحلت عالم مجاهد و پارسا حضرت آیت‌الله آقای حاج شیخ محمدرضا مهدوی کنیرضوان‌الله‌علیه رو به همه‌ی ارادتمندان ایشون صمیمانه تسلیت میگم

 

 

  • ۲ نظر
  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۲۸ مهر ۹۳ ، ۱۳:۴۷
  • ۸۸۰ نمایش
  • ۷۸۳ بازدید
  • زینب دباغ

 

مسئله حجاب به پوشیدن یا نپوشیدن چندمتر پارچه نیست ، حجاب یک لباس نیست. نوعی نگاه ، طرز فکر ، رفتار ویژه و جهان بینی خاص است.
پدیده ای است که با انبوهی از مسایل زندگی زن پیوند دارد. حجاب، آغاز یک راه و پایان یک بیراهه است.
بالاترین فریاد خاموش ، بدون زبان سخن گفتن و بدون دعوا اعتراض کردن؛ مقاومتی بدون خرج و زحمت ، و رفتاری آکنده از پیامهای معنوی است
. لباس زبان دارد و زبانش هیچ گاه نه خسته میشود و نه از تاثیر گذاری ، ناامید...

زنان بی حجاب کشور ماخیلی بیشتر از زنان نیمه برهنه ی غربی در پذیرش حجاب ستیز می ورزند . شاید تعجب کنید اگر بشنوید که وقتی در جلسات عمومی و خصوصی ، از ارزشهای معنوی و اخلاقی برای زنان غربی صحبت کنید آنها اغلب متاثر میشوند و به فکرعمیق فرو می روند و به شما چنان خیره میشوند که گویا برایشان پیام وحی را میخوانید!
ولی در سرزمین ما که از زمین و آسمان بانگ ارزش حجاب بلند است......

علت آن اشتیاق زنان نیمه برهنه، و این ستیز و گریز زنان دیار ما یکی این است:
آنها زخم خورده ی نظام سرمایه داری اند و هر چند در رفاه غرق باشند آرامش خود را در پیروی از راهنامه ی دین می یابند ، بر خلاف زنان دیار ما که نه از نظام سرمایه داری شناخت دارند و نه خود را زخم خورده ی این نظام میدانند. از طرفی چون در نعمت نتایج دین غوطه ورند،قدر ارزشها را درست نمیدانند..

دوم: زنان کشورما فرصت نیافته اند به کشورهای غیر معتقد به حجاب ، سفرکردند تا به نقش و تاثیر مفید حجاب و پیامدهای دهشتناک بی حجابی ، به درستی پی ببرند. اینجا در سایه ی امنیت و آسایش نسبی که فرهنگ حجاب برایشان فراهم کرده است ، از زندگی سالم تر ، بی دغدغه تر و آرام بهره میبرند ، اما به هم شکلی با نیمه برهنگان غرب افتخار میکنند.

 

منبع : قسمت هایی از کتاب راز یک فریب نوشته ی یوسف غلامی

 

 

  • ۷ نظر
  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۲۵ مهر ۹۳ ، ۱۳:۱۳
  • ۸۷۰ نمایش
  • ۷۳۷ بازدید
  • زینب دباغ

استاد پناهیان : برای اینکه بتوانیم خود را آمادة پذیرش امام مقتدر کنیم، علاوه بر تقویت ایمان و صفای باطن، باید قدرت درک و فهم خود را در مسائل مختلف سیاسی و فرهنگی بالا ببریم . باید از پیچ و خم های مسائل سیاسیِ عالم خبر داشته باشیم و درعرصة سیاست فرق گنه کار و بی گناه را تشخیص دهیم. باید افراد ظالم را در پشت چهر ه های به ظاهر بی گناهشان را بفهمیم بشناسیم و گرگ را در لباس میش بتوانیم تشخیص دهیم.

در ادامه خلاصه ای از جلسه اول را بخوانید+ فایل صوتی..

  • ۶ نظر
  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • ۲۵ مهر ۹۳ ، ۰۹:۱۸
  • ۹۹۶ نمایش
  • ۸۵۱ بازدید
  • زینب دباغ

 

امام خامنه ای :

از پیشرفت علمی در کشور برای گسترش و نفوذ زبان فارسی استفاده شود. زبان خیلی مهم است برادران و خواهران عزیز! اهمیت زبان ملی یک کشور برای خیلی‌ها هنوز دانسته و شناخته نیست. زبان فارسی باید گسترش پیدا کند. باید نفوذ فرهنگیِ زبان فارسی در سطح جهان روزبه‌روز بیشتر شود. فارسی بنویسید، فارسی واژه‌سازی کنید و اصطلاح ایجاد کنید. کاری کنیم که در آینده، آن کسانی که از پیشرفتهای علمی کشور ما استفاده میکنند، ناچار شوند بروند زبان فارسی را یاد بگیرند. این افتخاری نیست که ما بگوئیم حتماً زبان علمی کشور ما فلان زبان خارجی است. زبان فارسی اینقدر ظرفیت و گنجایش دارد که دقیق‌ترین و ظریف‌ترین علوم و دانشها میتوانند با این زبان بیان شوند. ما زبان پرظرفیتی داریم. کما اینکه بعضی از کشورهای اروپائی هم نگذاشتند زبان انگلیسی تبدیل شود به زبان علمی آنها - مثل فرانسه، مثل آلمان - اینها زبان خودشان را به عنوان زبان علمی در دانشگاههایشان حفظ کردند. مسئله‌ی زبان، مسئله‌ی بسیار مهمی است؛ واقعاً احتیاج دارد به این که حمیت به‌خرج دهید. یکی از اهتمامهائی که دولتهای آگاه و هوشیار در دنیا انجام میدهند، تکیه بر روی گسترش زبان ملی‌شان در دنیا است. متأسفانه با غفلت خیلی از کشورها، این کار اتفاق نیفتاده؛ حتّی زبانهای بومی را، زبانهای اصلیِ بسیاری از ملتها را بکلی از بین برده یا تحت‌الشعاع قرار داده‌اند. بنده از پیش از انقلاب، از اینکه واژه‌های بیگانه بی‌دریغ در دست و زبان مردم ما به کار میرفت و به آنها افتخار میکردند - کأنه کسی اگر چنانچه یک مطلبی را با یک تعبیر فرنگی بیان کند، این را یک افتخاری میدانست - همیشه رنج میبردم؛ متأسفانه تا امروز هم این باقی است! خیلی از سنتهای غلط پیش از انقلاب، با انقلاب از بین رفت؛ این یکی متأسفانه از بین نرفت! یک عده‌ای کأنه افتخار میکنند که یک حقیقتی را، یک عنوانی را با یک واژه‌ی فرنگی بیان کنند؛ در حالی که واژه‌ی معادل فارسی برای آن عنوان وجود دارد، دوست میدارند از تعبیرات غربی استفاده کنند؛ بعد حالا یواش یواش این دیگر به دامنه‌های گسترده‌ای در سطوح پائین و سطوح عوامانه هم رسیده، که واقعاً رنج‌آور است.( ۱۳۹۲/۰۵/۱۵ بیانات در دیدار اساتید دانشگاه‌ها)

بنده در یکی از همین ملاقاتها به دانشجوها گفتم شما برای پنجاه سال آینده برنامه‌ریزی کنید؛ توقع ما این است. منظورم در زمینه‌ی علم است. هدف را این قرار بدهیم که پنجاه سال بعد، کشور شما یکی از مراجع عمده و درجه‌ی اول علمی دنیا باشد؛ به طوری که اگر کسی خواست با تازه‌های دانش آشنا شود، مجبور بشود زبان ملی شما را یاد بگیرد؛ همچنانی که این دختر عزیزمان گفتند که ما مجبوریم زبان بین‌المللی را یاد بگیریم؛ راست هم می‌گوید. انگلیسیها با زرنگی زبان خودشان را زبان علم و زبان بین‌المللی کرده‌اند و هر چه شما می‌خواهید یاد بگیرید و هر چه می‌خواهید بخوانید، مجبورید زبان آنها را یاد بگیرید. شما کاری کنید که در پنجاه سال آینده، همین نیاز به زبان فارسی شما باشد. این، یک آرزوست؛ یک قله است؛ مثل قله‌ی دماوند، مثل قله‌ی توچال، که نگاه کردن به آن، هیجان‌انگیز است؛ شوق رسیدن به آن، در دل همه به وجود می‌آید؛ اما چه کسانی می‌رسند؟ باید کفش و کلاهش را آماده کنید؛ بیشتر از آن، باید همتش را آماده کنید و راه بیفتید. من در نسل جوان کشورمان، این استعداد را می‌بینم. من نمی‌خواهم گزافه بگویم، شعار هم نیست؛ هیچ کس از ما توقع نکرده که بیاییم این حرفها را بزنیم؛ اینها واقعیت است. جوان ایرانی در استعدادهای گوناگون، یک ظرفیت سطح بالا را داراست. اگر ما مسئولان نشناسیم، گناه ماست؛ اگر خودِ او این ظرفیت را نشناسد، گناه اوست. گناه هم نتیجه‌ی خودش را دارد؛ از راه ماندن و به مقصود نرسیدن است. اما اگر چشم را باز کنیم، راه را پیدا کنیم، همت بگماریم و هدف را گم نکنیم، بدون تردید خواهیم رسید.آنهایی که امروز در قله‌ی دانشند، همیشه این‌طور نبوده‌اند. همین امریکا که امروز از لحاظ علمی از همه‌ی مراکز علمی و کشورهای دنیا جلوتر است، صد سال پیش برای ابزارهای عادی جنگیِ خودش، محتاج انگلیس و فرانسه و ایتالیا بود. تاریخ را بخوانید! ( ۱۳۸۵/۰۸/۱۸  بیانات در دیدار دانشگاهیان سمنان )

 

  • ۴ نظر
  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • ۲۳ مهر ۹۳ ، ۱۳:۵۰
  • ۸۹۸ نمایش
  • ۷۷۱ بازدید
  • زینب دباغ

پاسخ قدیمی فرزند علامه دوانی به شبهه تکراری علی مطهری درباره سران فتنه

پاسخ مستدل و تاریخی دکتر رجبی دوانی به یک شبهه پر تکرار
«حصر عایشه» به دستور امیرالمومنین(ع) برای خاتمه دادن به فتنه جمل 
وقتی ماجرا با ابراز ندامت عایشه یه پایان رسید

 

  • ۳ نظر
  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • ۲۲ مهر ۹۳ ، ۱۲:۴۴
  • ۶۸۹ نمایش
  • ۵۹۲ بازدید
  • زینب دباغ

 

قسمتی از خطبه غدیر :

مَعاشِرَالنّاسِ، إِنَّهُ سَیَکُونُ مِنْ بَعْدی أَئمَّةٌ یَدْعُونَ إِلَی النّارِ وَیَوْمَ الْقِیامَةِ لایُنْصَرونَ. مَعاشِرَالنّاسِ، إِنَّ الله وَأَنَا بَریئانِ مِنْهُمْ.

مَعاشِرَالنّاسِ، إِنَّهُمْ وَأَنْصارَهُمْ وَأَتْباعَهُمْ وَأَشْیاعَهُمْ فِی الدَّرْکِ الْأَسْفَلِ مِنَ النّارِ وَلَبِئْسَ مَثْوَی الْمُتَکَبِّرِینَ. أَلا إِنَّهُمْ أَصْحابُ الصَّحیفَةِ، فَلْیَنْظُرْ أَحَدُکُمْ فی صَحیفَتِهِ!!

 مردمان! به زودی پس از من پیشوایانی خواهند بود که شما را به سوی آتش می خوانند و در روز رستاخیز تنها وبدون یاور خواهند ماند.

هان مردمان! خداوند و من از آنان بیزاریم.

هان مردمان! آنان و یاران و پیروانشان در بدترین جی جهنم، جایگاه متکبّران خواهند بود. بدانید آنان اصحاب صحیفه اند. اکنون هر کس در صحیفه ی خود نظر کند.

دریافت متن خطبه غدیر

 

سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسمی با موضوع پیمان غدیر ( پاسخ به شبهات وهابیت و مطرح کردن حدیث غدیر در کتب معتبر اهل سنت) :

دانلود : فیلم

دانلود :.فایل صوتی

 

منبع

  • ۹ نظر
  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • ۲۰ مهر ۹۳ ، ۱۹:۰۰
  • ۱۲۰۰ نمایش
  • ۱۰۴۰ بازدید
  • زینب دباغ

استاد محمد شجاعی : نوع افکاری که به سراغ افراد میاید بسته به نوع مواد دارد که شخص ادراک کرده ..در ادامه بخوانید ..

**********************

پ ی : میلاد امام علی النقی علیه السلام رو تبریک میگم

امام هادی (ع) :

الْغَضَبُ عَلى مَنْ لا تَمْلِکُ عَجْزٌ، وَ عَلى مَنْ تَمْلِکُ لُؤْمٌ
غضب و تندى در مقابل آن کسى که توان مقابله با او را ندارى، علامت عجز و ناتوانى است، ولى در مقابل کسى که توان مقابله و رو در روئى او را دارى علامت پستى و رذالت است.

مستدرک الوسائل: ج 12، ص 11، ح 13376

 

  • ۳ نظر
  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • ۱۷ مهر ۹۳ ، ۱۲:۰۲
  • ۱۸۱۰ نمایش
  • ۱۴۸۳ بازدید
  • زینب دباغ

حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید ظهر امروز در دیدار اعضای ستاد بازسازی واقعه غدیر، این کار را بسیار مهم و با ارزش خواند و اظهار داشت: بازسازی غدیر یعنی کاری کنیم که ملت‌های دنیا بدانند که حکومت بعد از نبی باید در اختیار امام معصوم و یا نایب او باشد. وی با اشاره به این که انقلاب اسلامی زمینه این کار را فراهم کرده است، گفت: باید این فرهنگ در دنیا نهادینه شود که فرد ظالم نمی‌تواند رهبر باشد و باید کاری کنیم که ملت‌ها از جان و دل به مسأله ولایت فقیه معتقد باشند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم تحولات برخی از کشورهای اسلامی را نوید بخش تحقق این مسأله دانست و بیان داشت: مسلمانان دریافته‌اند که طالبان، داعش که دست پرورده استکبار جهانی هستند و جریان‌هایی که در این راستا قرار دارند دشمن اسلام هستند.

حضرت آیت الله نوری همدانی افزود: یکی از مقامات عربستان گفته ما با اسرائیل دوست هستیم به این دلیل که آنها دشمن ایران هستند؛ بنابراین دشمن دشمن ما دوست ما است.

وی با اشاره به آثار نامطلوبی که به دلیل انحراف از غدیر بوجود آمد، گفت: باید به مسلمانان ثابت کنیم که همه جنایات و مشکلاتی که دامنگیر آنها شده نتیجه انحراف از غدیر است؛ اگر این انحراف پیش نمی آمد اسلام کل جهان را فرا می‌گرفت.

این مرجع تقلید افزود: یک فرانسوی پیشنهاد داده بود که مجسمه معاویه را از طلا بسازنند و در آن کشور نصب کنند و در مورد علت آن گفته بود اگر معاویه و بنی امیه نبودند حضرت علی(ع)با آن فرهنگ و قدرت بالای خود اسلام را در کل دنیا گسترش می‌داد؛ با استفاده از فرصت 25 سال خانه نشینی حضرت تغییرات بسیاری را در اسلام ایجاد کردند که برخی از آنها همچنان اصلاح نشده‌است.

  • ۴ نظر
  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • ۱۴ مهر ۹۳ ، ۲۰:۴۱
  • ۹۴۸ نمایش
  • ۸۳۱ بازدید
  • محیا عبدلی

خدا را برای به دنیا آمدن در دولت اسلام شکر کنید

امام خامنه ای :
اقبال بزرگی که شما جوانان آورده‌اید این است که در دوره‌ی حاکمیت اسلام هستید. بعضی در این دوره متولد شده‌اید و بعضی در این دوره، جوانی‌تان را گذرانده‌اید و این، اقبال بسیار بزرگی است.
خوشا به حالتان! کمااین‌که، حضرت امام حسین علیه‌السلام، در «دعای عرفه» خدا را شکر می‌کند که در دولت کفر به دنیا نیامده است. (چون ایشان در دولت پیغمبر به دنیا آمدند.) آری! این قضیه آن‌قدر عظمت دارد که امام حسین، آن هم در دعای عرفه خدا را شکر می‌کند که او را در دولت کفر به دنیا نیاورده و در دولت اسلام به دنیا آورده است. ۱۳۷۹/۱۱/۱۵

دکلمه خوانی حاج محمود کریمی (متن + صوت) در ادامه مطلب ..

  • ۳ نظر
  • موافقین ۲ مخالفین ۱
  • ۱۲ مهر ۹۳ ، ۱۵:۱۵
  • ۱۸۲۷ نمایش
  • ۱۳۸۳ بازدید
  • زینب دباغ

موضوع : یهود نباید پشت واژه صهیونیزم گم بشود .

دکتر حشمت الله قنبری :

داستان یهود و جریان شناسی یهود یکی از مهم ترین ماموریت های ما است برای درک حقیقت ماموریت های رسولان الهی ، پیامبران آسمانی ، امامان حق و اولیای دین .

در گذر تاریخ اونها خیلی هنرمندانه و لطیف و ظریف خودشان را پشت صف چریان های ضد توحیدی مخفی کردند . امروز هم نوعا صحبت می شود از همین حاکمیت یهود در کشور جعلی و تقلبی به نام اسرائیل به اسم صهیونیزم و این قضایا است . بنای من بر این است که خود یهود مورد واکاوی قرار بگیرد . یعنی یهود نباید پشت واژه صهیونیزم گم بشود .

قرآن حکم به خصومت و عداوت و کینه و دشمنی یهود با همه جریان های توحیدی داده است و هیچ جریان برانداز و ضد توحیدی به اندازه یهود مورد غضب قرآن کریم نیست حالا به علت های سیاسی گاهی وقت ها مجبور می شویم مثلا صهیونیزم بیاوریم و بعد از یهود فاصله بگیریم شما فقط به عنوان یک رفتار سیاسی با آن کنار بیایید و الا اساس قضیه و فتنه بر علیه همه جریان های توحیدی خود یهود است .

امروز اگر سوال بکنید تقریبا قاطبه مردم ، یهود را پیروان حضرت موسی علیه السلام می شناسند در حالیکه واقعا این جور نیست اصلا جریان یهود به لحاظ پیدایی و به لحاظ مشی می شود گفت که هیچ ارتباط و اتصالی با وجود مبارک موسی کلیم الله ندارد . جریان یهود اساسا بر اساس یک خرافه ساخته شد یک جعل که این را در "سفر پیدایش تورات " آیات 34 به بعد و در صفحه 7 "تلمود" به بعد شما می توانید رگ و پی این قضیه را بگیرید .

ادامه دارد..

 

  • ۴ نظر
  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۱۱ مهر ۹۳ ، ۱۳:۱۱
  • ۶۶۴ نمایش
  • ۵۸۷ بازدید
  • زینب دباغ


http://ts3.mm.bing.net/th?id=HN.608011887305294686&pid=15.1&P=0

ای بســــیجـــــی!

 

هــــرگـــــاه پـــــرچــــــم مــــحمــــد رســــول الله را بــــر افـــــق عــــالــــم زدی حــــق داری

استـــــراحـــــت کنــــــی
 
(جاوید الاثر حاج احمد متوسلیان)
  • ۵ نظر
  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • ۱۰ مهر ۹۳ ، ۲۱:۳۱
  • ۶۵۵ نمایش
  • ۵۸۲ بازدید
  • محیا عبدلی

خاک وطنم

۰۷
مهر

شهید حسین خلعتبری مکرم :

اگر ذره ای از خاک وطنم به پوتین سرباز دشمن چسبیده باشد، آن را با خونم در خاک وطن می شویم و مرگ در این راه را افتخار می دانم و اگر ارزشمندتر از جانم هدیه ای داشتم، حتما به این مردم خوب تقدیم می کردم.
 

 

  • ۸ نظر
  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • ۰۷ مهر ۹۳ ، ۱۲:۳۹
  • ۱۰۳۱ نمایش
  • ۸۴۱ بازدید
  • زینب دباغ

 

"سردار امیرعلی حاجی‌زاده" در "گفتگوی ویژه خبری" با بیان اینکه اگر ایران نبود داعش کردستان را گرفته بود، اظهار داشت: "سردار سلیمانی" با هفتاد نفر جلوی داعش را گرفت و آنها نتوانستند وارد اربیل شوند. دانلود کلیپ سردار حاجی زاده

 

فایل صوتی مداحی (فارسی و عربی) علیه گروه تکفیری داعش، با نوای حاج میثم مطیعی + متن در ادامه مطلب ...

  • ۳ نظر
  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۰۶ مهر ۹۳ ، ۱۲:۴۸
  • ۸۲۳ نمایش
  • ۷۴۶ بازدید
  • زینب دباغ

قالَ رَسُولُ الله ـ صلّی الله علیه و آله ـ :

اِنَّ اَکْرَمَ العِبادِ اِلَی اللهِ بَعْدَ الأنبیاءِ، العُلَماءُ ثُمَّ حَمَلَةُ القُرآن، یَخْرُجُونَ مِنَ الدُّنیا کَما یَخْرُجُ الانبیاءُ وَ یُحْشَرُونَ مِنْ قُبُورِهِم مَعَ الأنبِیاءِ وَ یَمُرُّون عَلَی الصِّراطِ مَعَ الأنبِیاءِ و یُأخُذُونَ ثَوابَ الأنبِیاءِ. 20

پیامبر اسلام فرمود:

«همانا بهترین بندگان نزد خدا بعد از پیامبران علما هستند و سپس حاملان (قاریان و حافظان) قرآن، آنان همانند انبیا از دنیا می‌روند، همراه آنان از قبرها برانگیخته می‌شوند، در کنار آنان از صراط می‌گذرند و پاداش انبیاء را (از خداوند)دریافت می‌کنند.»

[20] . بحار، ج 92، ص 17.

 

برگزاری دوره‌های غیر‌ حضوری حفظ مفهومی و تفسیر کاربردی قرآن

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: ثبت‌ نام دوره‌های غیر‌ حضوری «حفظ مفهومی و تفسیر کاربردی قرآن» در مؤسسه قرآنی زلال وحی مشهد

آغاز شده است و تا نیمه مهرماه ادامه دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضا معماریانی، مدیر مؤسسه قرآنی زلال وحی در گفت‌‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، بیان این مطلب اظهار کرد: ثبت‌ نام دوره‌های غیر‌ حضوری حفظ مفهومی و تفسیر کاربردی قرآن آغاز شد و تا نیمه مهرماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

وی افزود: این دوره آموزشی طی 10 ماه برگزار و کلاس‌های این دوره، سه روز در هفته برگزار می‌شود. متقاضیان از سراسر کشور می‌توانند تا 15 مهرماه در این طرح ثبت‌ نام و جهت دریافت امکانات خوابگاهی اقدام کنند.

حجت‌الاسلام معماریانی اضافه کرد: علاقه‌مندان جهت ثبت ‌نام می‌توانند با شماره تلفن  05132222299 تماس و یا به نشانی مشهد  خیابان آیت‌الله بهجت، بعد از چهارراه اول، مؤسسه زلال وحی مراجعه کنند.

 

منبع

  • ۴ نظر
  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۰۵ مهر ۹۳ ، ۰۹:۰۰
  • ۱۱۶۲ نمایش
  • ۸۸۲ بازدید
  • زینب دباغ

 

 

ختم زیارت عاشورا در چهل روز از زبان حضرت استاد آیت الله حق‎شناس از این وبلاگ حذف شد به علت اینکه این نوع ختم یک ذکر خاص هست و عموم مردم نباید انجام بدهند ممکن است نتیجه عکس بگیرن .

برای اطلاعات بیشتر به پست اثر سوء ذکر مراجعه فرمایید .

مطلب مرتبط:

طریقه آسان ختم زیارت عاشورا در کلام امام هادی (ع)

 

 

  • زینب دباغ

سردار قاسم سلیمانی فرمانده رشید سال‌های دفاع مقدس و فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران پس از تماشای فیلم سینمایی «چ» متنی را خطاب به ابراهیم حاتمی‌کیا ارسال کرده است که در روزهای اخیر و پس از انتقادات فراوان شبه روشنفکران به حاتمی کیا و اصل دفاع مقدس اهمیت بسیار بیشتری هم یافته است.

متن نامه :

بسم الله الرحمن الرحیم
به: سردار هنر برادر عزیز جناب آقای حاتمی کیا
از : سرباز اسلام و ایران
با سلام؛
فرصتی شد پس از مدت ها فیلم "چ" را ببینم. با دیدن آن صحنه ها به یاد غربت دیروز ایرانی ترین ایرانی ها و اسلامی ترین اسلامی ها، ایثارگران فداکاری که فرصت یافتید با هنر قابل تقدیر خود، یک نمونه از هزاران نمونه اعجاب آور آنان را به تصویر بکشانید و بر مظلومیت امروز همان چهره های فراموش شده، گریه کردم.
برادرم از طعنه ها و سرزنش ها نهراسید و به سیمرغ های دنیوی هم فکر نکنید و این راه را ادامه دهید. سیمرغ شما وجدانهای بیدار شده در اثر این حقیقت ارزشمند ارایه شده و اشک های غلتانی است که بر گونه ها جاری ساختید.
جنت الهی برخواسته از دعای مادران شهیدان و مجروحین سالها بر بستر افتاده ، مبارکتان باد.
برادرت قاسم سلیمانی
1393/6/29
 
 
  • ۷ نظر
  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۰۳ مهر ۹۳ ، ۱۰:۲۹
  • ۵۸۴ نمایش
  • ۵۲۴ بازدید
  • زینب دباغ

 

شهادت امام جواد علیه السلام را تسلیت میگم

 روی عن محمد بن علیٍ الجواد علیه السلام قال:«لَا تَکُنْ وَلِیّاً لِلَّهِ فِی الْعَلَانِیَةِ عَدُوّاً لَهُ فِی السِّرِّ.»

آیت الله مجتبی تهرانی :
امام جواد (علیه السلام) در این روایت کوتاه می ‏فرمایند: تو از آن‏هایی نباش که در ظاهر و علن طوری خودشان را جلوه می‏‌دهند. که از دوستان خدا هستند، آدم متدیّن و خوبی هستند، امّآ در خفا دشمن خدایند! به تعبیر ساده، از کسانی نباش که در علن و مقابل مردم، جانماز آب می‏ کشند، امّا در خفاء خلاف شرع می‏ کنند. «عَدُوّاً لَهُ» ، یعنی دشمنی با خدا . سرپیچی از فرمان خدا در خفاء دشمنی با خدا است دیگر . از این افراد نباش . این انسان بدترین فرد است . یک وقت شخصی با مردم منافقانه عمل می‏ کند، مثلاً مقابل رویش می‏گوید : من خیلی با شما کذا و فلان ، بعد پشت سرش بد می‏گوید و منافقانه عمل می‏ کنی و دورویی می‏ نماید که این دورویی با شخص مخلوق است.
بدتر از این ، دورویی با خالق است که در علن اظهار تدیّن و دوستی با خدا می‏ کند امّا در خفاء کارهایی که می‏ کند خلاف شرع است..
حضرت می ‏فرمایند : از این‏ها نباش . کار این سنخ افراد ، در قیامت سخت‏ تر از کفّار است..
 
 
  • ۴ نظر
  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۰۲ مهر ۹۳ ، ۱۳:۱۳
  • ۷۱۷ نمایش
  • ۶۵۱ بازدید
  • زینب دباغ