ی آنتی زایون

ی آنتی زایون

امام خامنه ای : اسرائیل باید نابود شود و نابود خواهد شد . ( 90/11/14 )

باعرض سلام و ادب .
به وبلاگ آنتی زایون (ضد صهیون ) خوش آمدید .


استفاده از مطالب وبلاگ بدون ذکر منبع بلامانع است البته در صورتی که مطلب عنوان شده در پست ، منبع نداشته باشد .
http://antizion.blog.ir

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
نویسندگان
پیوندهای مذهبی

۴۴ مطلب در آبان ۱۳۹۲ ثبت شده است

ضبط خیال / 3

۳۰
آبان

در ادامه بحث ضبط خیال ، حاج آقا مجتبی اولین راه رو تفکر بیان کردند . بحث ایشون رو اینجا فعلا متوقف میکنم و این پست رو به این مطلب اختصاص میدم که : چرا تفکر میتونه خیال رو هدایت کنه و راه های دیگر ضبط خیال چیه...با من همراه باشید .

  • زینب دباغ

ضبط خیال / 2

۲۹
آبان

کار واهمه حقّه ‏بازی است /

چطوری خیال را که گاهی به این شاخه و گاهی به آن شاخه می‎پرد مهار کنم؟

  • زینب دباغ

 

 

«حزب‌الله لبنان با کمک ایران و سوریه بیش از 80 هزار موشک برای حمله به زیرساخت‌های اسرائیل مستقر کرده است.»

روزنامه صهیونیستی معاریو به نقل از مرکز پژوهش راهبردی بگین- سادات نوشت: حزب‌الله لبنان با استقرار بیش از 80 هزار موشک، اسرائیل را نشانه گرفته است و با اینکه حزب‌الله در جنگ سوریه بسیار درگیر شده، اما توانایی‌های هجومی آن از نظر کمی و کیفی همچنان در حال افزایش است. حزب‌الله با این زرادخانه موشکی عظیم و بی‌مانند خود می‌تواند هر منطقه‌ای را در عمق اسرائیل هدف قرار دهد.
 
پژوهش این مرکز صهیونیستی تأکید می‌کند که حزب‌الله توجه خاصی به وارد کردن موشک‌های دوربرد و میانبرد دقیق دارد تا با شلیک آن به تأسیسات زیربنایی حساس اسرائیل مانند بنادر، فرودگاه «بن گوریون»، نیروگاه‌های تولید برق و مراکز مهم ارتش، اسرائیل را فلج کند و همچنین حزب‌الله سامانه موشک‌های زمین به هوای پیشرفته‌ای برای مقابله با نیروی هوایی اسرائیل در اختیار دارد و دارای موشک‌های پیشرفته‌ای برای هدف قرار دادن نیروی دریایی اسرائیل و پایگاه‌های اکتشاف گاز در دریای مدیترانه است.
 
  • ۵ نظر
  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۲۹ آبان ۹۲ ، ۱۱:۲۰
  • ۸۴۰ نمایش
  • ۷۵۶ بازدید
  • زینب دباغ

 

سربازان جبهه دیپلماسی با اطلاع رسانی به ‌موقع جلوی تبلیغات دشمن را بگیرند /

ملت ایران هرگونه تنقیص در چرخه سوخت فعلی تولید سوخت و سانتریفیوژهای غنی سازی را نمی پذیرد /

تیم محترم مذاکره کننده توجه داشته باشند که دولت آمریکا و بخشی از دولت های غربی، خودشان بخشی از مسئله بوده و نبایستی به آنها به عنوان راهکار نگریسته شود که این خطای استراتژیک است.

در ادامه بخوانید ...

  • ۰ نظر
  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۲۹ آبان ۹۲ ، ۱۱:۰۸
  • ۸۳۹ نمایش
  • ۷۸۰ بازدید
  • زینب دباغ

ضبط خیال / 1

۲۸
آبان

آیت الله مجتبی تهرانی : در باب تربیت نفس اولین گام و به تعبیری سخت‎ترین گام ، ضبط خیال است که البته سختی آن ابتدایی است . این اوهامی که می‎آید برخلاف رضای خدا و عقل است و هم‎سو با خواسته‌های شیطان است ، جلوی این اوهام را در درون خودت بگیر . ما از این به سنگری بسیار مهم تعبیر می‎کنیم ، خط اوّل است، به تعبیری باید گفت خط شکن باش .

تربیت نفس روش دارد، از کجا شروع کنیم؟

قدرتمند، بر خیالات خود چیره می‏شود

«قوه واهمه» شیطان درونی است

در ادامه بخوانید ...

 

  • ۵ نظر
  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۲۸ آبان ۹۲ ، ۱۹:۰۰
  • ۱۴۳۸ نمایش
  • ۱۱۹۸ بازدید
  • زینب دباغ

توهین به اعتقادات مسلمانان در تبلیغات کوکاکولا

خبرگزاری فارس : علی اکبر محرابیان، وزیر صنایع دولت نهم در سال 87 به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور به شرکت خوشگوار مشهد مهلت داده تا وضعیت ارتباط خود با شرکت صهیونیستی کوکاکولا را مشخص کند.

این خبر خیلی مهم بود تعجب کردم چطور بعد از این متوقف نشد بعد دیدم خب فقط این شرکت نیست و فانتا و میراندا و سون آب و آب آگوافیا و آب دسانی و نوشابه اسپرایت و... همه پرشده تحت لیسانس کمپانی کوکا هستن . حتی تو سایت ها یا روی بطری نوشتن تحت لیسانس کوکا .

 نوشابه میراندا  و     آب آکوافینا   و سون آب از محصولات ارم نوش تبریز  هست .

 نوشابه میراندا  و   آب آکوافینا  تحت لیسانس شرکت پپسی کولا بین المللی، نیویورک و با استفاده از مواد و فرمولاسیون شرکت ارم نوش تولید و عرضه میگردد.

فانتا پر شده تحت لیسانس کمپانی کوکاکولا .

آب آشامیدنی دسانی پرشده تحت لیسانس کمپانی کوکاکولا توسط شرکت خوشگوار تهران عرضه میشود .

و ...

***********************

(PEPSI) پپسی مخفف این جملات است:

:PaEach Penny Saves Israel

هر پنی (کوچکترین واحد پول آمریکا وانگلیس) که خرج میکنی ذخیره میشود برای اسراییل!

 

***********************

 امام خامنه ای :

برآحاد مسلمین واجب است که از خرید و استفاده از کالاهایی که سود تولید و فروش آنها عاید صهیونیست ها که با اسلام و مسلمین در حال جنگ هستند، می شود، اجتناب کنند.

 

***********************

لطفا موقع خرید روی بطری رو بخونید 
 

برای دسترسی به کلیه پست ها با موضوع "کالاهای صهیونیستی "  اینجا را کلیک کنید

مطالب مرتبط :

کالاهای صهیونیسنی :

صنایع غذایی :

کوکاکولا و خوشگوار و پپسی 

 

نستله

آشنایی با کلیه محصولات نستله

 

آب معدنی دماوند 

محصولات لبنی دنت

صنعت پوشاک :

نایک شرکتی صهیونیستی + عکس

هوگو باس

صنعت الکترونیک :

پروژه های میلیاردی نوکیا برای رژیم صهیونیستی

موتورلا

 

 

 

  • زینب دباغ

افراد بسیاری در واقعه عاشورا به ایفای نقش در جبهه حق و باطل پرداختند. گروهی عاشقانه از حریم ولایت دفاع کردند و دسته دیگر، سرنوشتی ذلت‌بار را برای خود در دنیا و آخرت رقم زدند.  

به گزارش فارس، دهم محرم سال 61 هجری، حادثه‌ عظیم قیام عاشورا، شهادت حسین بن علی علیه‌السلام و هفتاد و دو تن از یاران باوفای ایشان رقم خورد. قیامی که حضرت اباعبدالله(ع) برای برپایی و اقامه دین مبین اسلام، همراه خانواده خویش، حج خود را نیمه‌تمام رها کرد و برای ادای رسالت مهمی به سوی کربلا حرکت کرد.
 
افراد بسیاری در واقعه عظیم عاشورا به ایفای نقش در جبهه حق و باطل پرداختند. آنهایی که دل در گروی محبوب حقیقی نهاده بودند، در یاری امام زمان خویش بر یکدیگر سبقت ‌گرفته، عاشقانه از حریم ولایت و حرمت فرزند رسول خدا(ص) دفاع و حمایت کردند.
 
اما گروهی که فریفته مال و مقام دنیوی شده بودند در جبهه مقابل حق، ایستادند و سرنوشتی ذلت‌بار را برای خود در دنیا و آخرت رقم زدند.
در ادامه مطلب با استناد به دانشنامه 14 جلدی امام حسین(ع) فهرستی از اصلی‌ترین دشمنان کاروان حسینی(ع) و چگونگی مرگ آنان تهیه شده است ...
  • ۷ نظر
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۲۶ آبان ۹۲ ، ۲۰:۰۴
  • ۷۹۲ نمایش
  • ۶۹۰ بازدید
  • زینب دباغ


وزارت خارجه‌ی رژیم اشغال‌گر قدس در روزنگاری که برای سال 1345 منتشر کرده، شش واقعه را حیاتی خوانده است. مخالفت صریح شرکت کوکاکولا با تحریم اسراییل از سوی کشورهای اسلامی یکی از این وقایع است. این شرکت در سال 1356، به پاس سی‌سال پشتیبانی از رژیم صهیونیستی و مقاومت در برابر تحریم مسلمانان از سوی هیات اقتصادی اسراییل مورد تشویق قرار گرفت.


کوکاکولا در برابر دریافت 55میلیارد تومان معافیت مالیاتی، یک مجتمع تولیدی در زمین‌های یک روستای فلسطینی ساخته است.

این شرکت میزبان و پشتیبان مالی اتاق بازرگانی اسراییل و آمریکا در سال 1380 نیز بود. استفاده از مواد سمی و مضر برای کودکان در کشورهای جهان سوم و به‌کارگیری گروه‌های شبه‌نظامی برای برخورد با کارگران معترض در کشورهای آمریکای جنوبی، موجب شده که محصولات این شرکت از سوی برخی از نهادهای مدنی جهانی تحریم شود.
متاسفانه شرکت خوشگوار مشهد با پرداخت سالانه بیش از یک و نیم‌میلیارد تومان به یکی از شعبه‌های کوکاکولا، محصولات این شرکت را تولید و توزیع می‌کند. مسئولان شرکت خوشگوار با درخواست مردم برای تحریم کوکاکولا مخالفت کرده‌اند.

________________________________________

پرونده‌ی سیاه کوکاکولا
• کارشناسان تغذیه مصرف کوکاکولا را برای کودکان و نوجوانان را مضر می‌دانند. مصرف این گونه نوشیدنی‌ها، مانع از جذب کلسیم، منیزیم، ویتامین A و B می‌شود.
• شرکت کوکاکولا از سال 1297 تا کنون از مواد اسیدی مضر برای تولید نوشابه استفاده می‌کند.
• این شرکت، از سال 1362 از شهد قندی گیاهانی که دچار تغییرات ژنتیکی شده‌اند، استفاده می‌کند. این مساله، سبب بروز خطر ابتلا به دیابت و چاقی مفرط می‌شود.
• بر اساس گزارش سال 1382 مرکز علم و محیط زیست که یک سازمان پژوهش علمی غیردولتی هندی است، نوشابه‌های کوکاکولا و پپسی که در این کشور تولید می‌شوند، حاوی آفت‌کش‌ها و مواد سمی‌ای چون د.د.ت هستند و حجم مواد سمی این نوشابه‌ها، سی‌برابر بیشتر از استانداردهای کشورهای اروپایی است. حتی محصولات این شرکت‌ها در آمریکا نیز حاوی این مواد نیستند.
پس از انتشار این گزارش، فروش شرکت کوکاکولا در آن سال، پانزده درصد کاهش یافت.
• سازمان غذا و داروی آمریکا، پس از بررسی‌های فراوان نوشابه‌های شرکت کوکاکولا در سال 1385، از وجود ماده‌ی سرطان‌زای بنزن در آن‌ها خبر داد.


***********************
خوشگوار
نام شرکت: خوشگوار مشهد
زمینه‌ی فعالیت: تولید نوشابه گازدار غیرالکلی
نشان‌های وابسته: کوکاکولا، فانتا، آب معدنی داسانی، خوشگوارکوکا، خوشگوار پرتقالی
مدیر: مسعود یزدی
تلفن: 6625757 و 6624969
نشانی کارخانه: مشهد، شهرک صنعتی توس، بزرگراه آسیایی


این شرکت که محصولاتش را پیش از انقلاب تحت نظر شرکت کوکاکولا تولید می‌کرد، پس از انقلاب اسلامی نیز ارتباط با شرکت آمریکایی را حفظ کرد و سالانه، با واسطه‌ی یک شرکت ایرلندی، یک میلیارد و پانصد میلیون تومان به حساب کوکاکولا در آمریکا واریز می‌کند. کوکاکولا که پس از انقلاب اسلامی از بازار ایران خارج شده بود از سال 1373، با امضای قرارداد فرانشیز با شرکت‌هایی از جمله خوشگوار، مجدداً وارد بازار ایران شد که شرکت‌های ایرانی از طریق یک شرکت ایرلندی به نام کوکاکولای آتلانتیک و بعدها از طریق شرکت کنسانتره Drogheda، شهد نوشابه را دریافت می‌کنند.
مدیر شرکت خوشگوار در پاسخ به درخواست مردم برای قطع ارتباط با کوکاکولا می‌گوید: بازار فروش ما وابسته به همین نام است و نمی‌توانیم آنرا حذف کنیم.

***********************

به گزارش شیعه نیوز به نوشته مجله فرانسوی "پوئن" (Le Point) تحقیقات "مؤسسه مصرف ملی فرانسه" نشان داد که در نوشابه های پپسی و کوکاکولا مقداری الکل وجود دارد.

این مجله در این رابطه نوشت: در میان 10 نوع از نوشابه های موجود پپسی و کوکا در بازار ـ مانند "کوکاکولا زیرو" و "کوکا کولا لایت" ـ 10 میلی گرم الکل وجود دارد.

مجله پوئن افزود: وجود این مقدار الکل در نوشابه‏ ها برای مسلمانان مشکل ایجاد نموده و این نوشیدنی‏ها را از لیست محصولات حلال خارج می‏کند.

در واکنش به این اعلام، «میشل بیبین» مدیر امور علمی و مقرراتی شرکت "کوکاکولا" در فرانسه وجود الکل در فرمول تولید کوکاکولا را امری طبیعی دانست و با اعلام اینکه این امر از سوی مقامات دولتی به رسمیت شناخته شده است، تعجب مردم از وجود این مقدار الکل در نوشابه‏ ها را محکوم کرد!

از سوی دیگر سخنگوی شرکت پپسی ـ علیرغم اثبات علمی "مژسسه مصرف ملی" ـ وجود مقداری الکل در نوشابه‏ های این شرکت را رد کرد.

شایان ذکر است پیش از این نیز فتاوایی در رابطه با حرام و نجس بودن کوکاکولا به خاطر داشتن الکل منتشر شده بود.

 

 

منبع

 

برای دسترسی به کلیه پست ها با موضوع "کالاهای صهیونیستی "  اینجا را کلیک کنید

مطالب مرتبط :

کالاهای صهیونیستی :

صنایع غذایی :

شرکت های تحت لیسانس کوکا کولا و پپسی کولا 

نستله

آشنایی با کلیه محصولات نستله

آب معدنی دماوند 

محصولات لبنی دنت

صنعت پوشاک :

نایک شرکتی صهیونیستی + عکس

هوگو باس

صنعت الکترونیک :

پروژه های میلیاردی نوکیا برای رژیم صهیونیستی

موتورلا

 

  • زینب دباغ

 

بررسی شهید مطهری درباره واژه غلطی که ایرانی ها به کار می برند:

به طور قطع و یقین در این حادثه بسیار بزرگ تاریخی تدریجا تحریفاتی در طول زمان پیدا شده است . و بدون شک در اینجا وظیفه ای هست که باید با این تحریفات مبارزه کرد .

مطلبی که مخصوص ما ایرانی هاست این است که به امام چهارم علیه السلام می گوییم امام زین العابدین بیمار ! غیر از زبان فارسی در هیچ زبان دیگری کلمه بیمار را دنبال اسم امام زین العابدین نمی بینیم . در زبان عربی چنین کلمه ای نیست . ایشان القاب زیادی دارند ، السجاد یکی از القابشان است ، ذوالثفنات یکی القابشان است . آیا شما کتابی در دنیا پیدا می کنید که لقبی به زبان عربی به امام داده باشند که مفهوم بیماری را برساند ؟!

امام زین العابدین تنها در ایام حادثه عاشورا بیمار بودند ( شاید تقدیر الهی بود برای اینکه باید این امام زنده می ماند و نسل امام حسین از این طریق - ادامه پیدا می کرد- و همان بیماری سبب نجات ایشان شد . چند بار تصمیم گرفتند امام را بکشند اما چون بیماری ایشان شدید بود ، گفتند چرا او را بکشیم ؟ او دارد می میرد . در دنیا چه کسی هست که در عمرش بیمار نشده باشد ؟ در غیر از این چند روز ببینید آیا یک جا نوشته اند که امام زین العابدین بیمار بود ؟! ولی ما امام زین العابدین را به صورت یک بیمار مریض زرد رنگ تب داری که همیشه عصا به دستش است و کمر خم کرده و راه می رود و آه می کشد ، ترسیم کرده ایم !!!

همین دورغ! همین تحریف سبب شده است که بسیاری از اشخاص آه بکشند ، ناله بکنند ، خودشان را به موش مردگی بزنند تا مردم آن ها را احترام کنند و بگویند آقا را ببینید درست مانند امام زین العابدین بیمار است ، این تحریف است . امام زین العابدین ( علیه السلام ) با امام حسین ( علیه السلام ) و با امام باقر ( علیه السلام ) از نظر مزاج و بنیه هیچ فرقی نداشته است . امام بعد از حادثه کربلا چهل سال زنده بود . مانند همه سالم بود ، با امام صادق ( علیه السلام ) فرقی نداشته ، چرا بگوئیم امام زین العابدین بیمار است ؟!

امامت به معنی نمونه بودن و سرمشق بودن است . فلسفه وجود امام این است که یک انسان ما فوق انسان ها باشد ، همانطور که پیغمبران ، "بشر مثلکم یوحی الی" بودند ، تا مردم از این مثل های اعلی پیروی و تبعیت کنند . اما وقتی که چهره این شخصیت ها این قدر مشوه شد ، خراب شد ، سیمایشان تغییر کرد ، دیگر قابل پیروی و لایق پیروی نیستند . یعنی پیروی از این شخصیت های خیالی به جای این که به نفع باشد ، نتیجه معکوس می بخشد .

 

منبع

  • ۶ نظر
  • موافقین ۱ مخالفین ۱
  • ۲۵ آبان ۹۲ ، ۱۵:۳۲
  • ۹۸۶ نمایش
  • ۷۰۲ بازدید
  • زینب دباغ
 
پناهیان: علامت مؤمن این است که دشمن از او بترسد
هیچ مسئول مملکتی نباید مشاور ترسویی داشته باشد که ترس را تئوریزه کند
 
  • ۱ نظر
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۲۵ آبان ۹۲ ، ۱۵:۱۶
  • ۸۳۱ نمایش
  • ۶۶۳ بازدید
  • زینب دباغ

 

امروز روز شهادت ادرواردو آنیلی هست . برای این شهید بد وارث فاتحه ای قرائت کنیم . ان شاء الله دستمون رو تو دنیا و آخرت بگیرن .

ادرواردو آنیلی شهادتت مبارک

فیلم مستند ادواردو آنیلی در ادامه ...

  • ۵ نظر
  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۲۴ آبان ۹۲ ، ۱۹:۵۲
  • ۱۰۱۸ نمایش
  • ۸۶۰ بازدید
  • زینب دباغ

سخنرانی استاد پناهیان + متن (با موضوع : امتحان و مقدرات الهی ) در شب یازدهم محرم ۹۲ در ادامه ..

  • ۰ نظر
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۲۴ آبان ۹۲ ، ۱۹:۱۷
  • ۸۱۶ نمایش
  • ۷۱۷ بازدید
  • زینب دباغ

برای دانلود فیلم اینجا کلیک کنید

سؤال: اینکه حضرت آقای قاضی می فرمودند هرکس نماز اول وقت بخواند به مقام می رسد، آیا مرادشان نماز با حضور قلب است یا خیر؟

آیت‌الله بهجت: نه! اگر نماز با حضور قلب منظورشان بود، آن‌وقت سؤال می‌کردند چگونه باید خواند این نماز را، به چه سببی بخواند نمازکامل را! این که چیزی به دست نداد که! وقتی چیزی به دست می‌آید که مطلق نماز، مطلق نماز را کسی مقید باشد در اول وقت به نماز عالی می‌رسد؛ می‌رسد خودش، تکویناً شیئاً و شیئاً روز به روز می‌رود بالاتر.

 

 

منبع

  • ۳ نظر
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۲۴ آبان ۹۲ ، ۱۶:۱۵
  • ۱۱۱۶ نمایش
  • ۹۷۰ بازدید
  • زینب دباغ

سخنرانی استاد پناهیان + متن (با موضوع : امتحان و مقدرات الهی ) در شب دهم محرم ۹۲ در ادامه ..

  • ۰ نظر
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۲۳ آبان ۹۲ ، ۱۸:۵۷
  • ۷۶۵ نمایش
  • ۶۹۸ بازدید
  • زینب دباغ

دانلود مداحی حاج محمود کریمی و  حاج مهدی میرداماد  و حاج میثم مطیعی و سخنرانی استاد پناهیان + متن (با موضوع : امتحان و مقدرات الهی ) در شب نهم محرم ۹۲ در ادامه ..

  • ۲ نظر
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۲۲ آبان ۹۲ ، ۱۵:۵۵
  • ۱۲۳۳ نمایش
  • ۱۰۰۲ بازدید
  • زینب دباغ

 

روضه صحیح حضرت قاسم (ع) بر اساس مقاتل معتبر

شهید مطهری :

اگر امام حسین‏ علیه السلام در عالم ظاهر بیاید و ببیند ، خواهد گفت که شما بکلی قیافه‏ حادثه را تغییر داده ‏اید . ما قاسمی درست کرده ‏ایم که آرزویش فقط دامادی‏ بوده ، آرزوی عمویش هم دامادی او بوده ! این را شما با قاسمی که در تاریخ بوده است مقایسه کنید

آن کسی را که می‏گویند در روز عاشورا در حالی‏ که زنده بود . زیر سم اسبها پایمال شد ، یکی از دشمنان بود نه حضرت قاسم . ..در ادامه بخوانید ..

  • ۲ نظر
  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۲۱ آبان ۹۲ ، ۱۷:۱۴
  • ۱۰۷۴ نمایش
  • ۹۰۶ بازدید
  • زینب دباغ
 
دانلود مداحی حاج محمود کریمی و  حاج مهدی میرداماد  و حاج میثم مطیعی و سخنرانی استاد پناهیان + متن (با موضوع : امتحان و مقدرات الهی ) در شب هشتم محرم ۹۲ در ادامه ..
 
  • ۳ نظر
  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۲۱ آبان ۹۲ ، ۱۵:۰۵
  • ۱۰۳۵ نمایش
  • ۸۶۸ بازدید
  • زینب دباغ

 

دانلود مداحی حاج محمود کریمی و  حاج مهدی میرداماد  و حاج میثم مطیعی و سخنرانی استاد پناهیان + متن (با موضوع : امتحان و مقدرات الهی ) در شب هفتم محرم ۹۲ در ادامه ..

  • ۲ نظر
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۲۰ آبان ۹۲ ، ۱۵:۴۴
  • ۱۰۴۵ نمایش
  • ۹۰۳ بازدید
  • زینب دباغ

 

دانلود مداحی حاج محمود کریمی و  حاج مهدی میرداماد  و حاج میثم مطیعی و حاج  محمد رضا طاهری  و سخنرانی استاد پناهیان + متن (با موضوع : امتحان مهمترین عامل تعیین کننده در مقدرات الهی ) در شب ششم محرم ۹۲ در ادامه ..

 

  • ۱ نظر
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۱۹ آبان ۹۲ ، ۱۶:۲۶
  • ۱۰۴۳ نمایش
  • ۹۴۱ بازدید
  • زینب دباغ

با وجود گذشت چندین روز از عید امامت و ولایت، غدیر خم، شبکه اهل بیت در ماه حزن و اندوه خاندان و در شب دوم محرم با توهین به امام حسین علیه السلام اقدام به پخش مراسم مولودی همراه با رقص و پایکوبی نمود. فیلم و عکس در ادامه ...

 

  • ۱ نظر
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۱۸ آبان ۹۲ ، ۲۱:۰۹
  • ۱۰۵۴ نمایش
  • ۹۰۳ بازدید
  • زینب دباغ