ی آنتی زایون

ی آنتی زایون

امام خامنه ای : اسرائیل باید نابود شود و نابود خواهد شد . ( 90/11/14 )

باعرض سلام و ادب .
به وبلاگ آنتی زایون (ضد صهیون ) خوش آمدید .


استفاده از مطالب وبلاگ بدون ذکر منبع بلامانع است البته در صورتی که مطلب عنوان شده در پست ، منبع نداشته باشد .
http://antizion.blog.ir

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
نویسندگان
پیوندهای مذهبی

 

 

ختم زیارت عاشورا در چهل روز از زبان حضرت استاد آیت الله حق‎شناس از این وبلاگ حذف شد به علت اینکه این نوع ختم یک ذکر خاص هست و عموم مردم نباید انجام بدهند ممکن است نتیجه عکس بگیرن .

برای اطلاعات بیشتر به پست اثر سوء ذکر مراجعه فرمایید .

مطلب مرتبط:

طریقه آسان ختم زیارت عاشورا در کلام امام هادی (ع)

 

 

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۷/۰۴
  • ۵۶۸۱ نمایش
  • ۴۳۵۹ بازدید
  • زینب دباغ

آیت الله حق‎شناس

دستور العمل زیارت عاشورا از زبان

نظرات (۱۱)

  • ˙˙·٠•✿ اِقلیما ✿•٠·˙˙
  • امشب، 
    شبی است که دو نیمه سیب با هم پیوند می خورند تا گونه های زمین از شوق، گل بیاندازند. 
    آسمان، 
    تنها سقفی است که این همه شادی را تاب می آورد. 
    کوچه 
    در آستانه آمدنتان ایستاده است به شوق.

    سالروز این پیوند آسمانی بر شما مبارک
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • ممنون بانو
    مفید بود
    ان شالله عامل باشیم

    التماس دعا
    پاسخ:
    خواهش میکنم
    خوندی برام دعا کن
    سلام ممنون از لطفتون ولی میترسم نتونم با این شرایط ادا کنم ولی تلاشموو میکنم

    یاعلی
    پاسخ:
    سلام
    خواهش میکنم . ختم ساده تر هم تو مطلب مرتبط گذاشتم نتونستید اون رو انجام بدید .
    ان شاالله بتونید و انجام بدید .
  • سنا ♥عاشق مهدی فاطمه♥
  • مادر که برود نظم خانه بهم میریزد...

    علی نجف.....
    حسن بقیع.....
    حسین کربلا....
    زینب دمشق.....
    .
    .
    .
    و مهدی را نمیدانم کجا بیابم!!!
    ممنون
    پاسخ:
    سلامت باشید
  • بــ ر ان ــا
  • سلام

    عاقبتتون بخیر
    از دعای خیر ما رو فراموش نکنید.

    عالی بود.
    پاسخ:
    سلام

    ممنون
    عاقبتتتون بخیر
  • عـــطـش ...
  • سلام
    ممنونم ...
    ان شاءالله توفیق عمل کردن پیدا کنیم

    یاعلی
    پاسخ:
    سلام
    خواهش میکنم ان شاالله..
    سلام.خیلی خیلی ممنونم خیلی دلم میخواد این ختم رو انجام بدم ولی کسی رو پیدا نمیکنم نائب باشه و بتونه این ختم رو انجام بده متاسفانه...نمیدونم چیکار کنم؟ و حتما باید این ختم رو بین طلوع و غروب آفتاب بخونم؟ چون من از صبح زود تا شب سرکار میرم و وقت 1/5ساعتی وسط روز ندارم. یعنی نمیشه شب ها این ختم رو بخونم؟ خیلی وقته میخوام بخونم ولی راهی پیدا نمیکنم. برای منم دعا کنید خیلی نیاز دارم به دعا. تشکر
    پاسخ:
    سلام بانو
    بنظرم منظور از اینکه ایشون فرمودن نائب بگیرید برای نمازها بوده ها . یعنی شما بخونی فقط نائب برای خوندن نماز مابین زیارت بگیری البته فکر کنما. در مورد زمانش حالا شما بعد غروب بگیر اصلش مراقبت تو انجام واجبات و پرهیز از محرمات هست .
    حاجتت روا بانو ان شاالله.
    التماس دعا.
    سلام من می خام این ختم
    رو انجام بدم ولی چند سوال داشتم خواهش می کنم جواب بدین 1 در قسمت مقدمه بعد از صد تکبیر بدون اینکه زیارت عاشورا را از اول بخونم سلام ولعن را یک بار بخونم وبعد ازاول شروع کنم
     2بعد از دو رکعت نماز اول در مقدمه زیارت عاشورا تا اخر خانده نشود
    خیلی ممنون
    پاسخ:
    سلام بانو
    1.آره دوست عزیز اول یه لعن و سلام میگی بدون خوندن زیارت عاشورا فقط لعن و سلام بعد از اول شروع میکنی
    2. نه دیگه رها میکنی و صد تکبیر رو میگی و دوبار ه شروع میکنی از اول زیارت عاشورا میخونی و این بار با صد لعن و سلام و نماز .
    خیلی خیلی التماس دعا.
    سلام خیلی ممنون از جواب انشاالله خدا توفیق داد همه دوستان شریک باز هم ممنون

    پاسخ:
    سلام دوست عزیز
    خواهش میکنم.خیلی خیلی ممنون از محبتت.
    سلام. من بعضی روزها چون دانشگاه هستم نمیتونم در زمانی که گفته شد زیارت عاشورا رو بخونم. مجبورم شب بخونم که درست نمیشه. کسی هست که بیاد نایب همدیگه شویم؟ 

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی