ی آنتی زایون

ی آنتی زایون

امام خامنه ای : اسرائیل باید نابود شود و نابود خواهد شد . ( 90/11/14 )

باعرض سلام و ادب .
به وبلاگ آنتی زایون (ضد صهیون ) خوش آمدید .


استفاده از مطالب وبلاگ بدون ذکر منبع بلامانع است البته در صورتی که مطلب عنوان شده در پست ، منبع نداشته باشد .
http://antizion.blog.ir

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
نویسندگان
پیوندهای مذهبی

جومونگ کره ای یا ماشیح یهودی

دوشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۲، ۰۴:۴۵ ب.ظ

استاد رائفی پور :

چوسان که ارض موعود شد ،  منجی این قوم – جومونگ- نیز راهبی یهودی می شود. (راهب یهودی=jew Monk) و پایه های ابتدایی  امپراطوری  خود را در "جولبن" (جو + لبن )می گذارد . در اکثر واژه های کلیدی این افسانه کره ای "جو" و یا چیزی شبیه آن ، که  دقیقا با همین تلفظ در زبان لاتین یهودی معنی می دهد، استفاده شده است.

شایان ذکر است لازم نیست دقیقا إملاء این لغات صحیح باشد چراکه در عمل هم ممکن نیست، بلکه نویسندگان این افسانه کوشیده اند از اسامی و یا کلماتی بهره ببرند که حداکثر ممکن با اسامی و مفاهیم یهود شباهت داشته و تلفظ مشابه آنها ـ نه الزاما املاءـ اهداف صهیونیستی عناصر پشت پرده این مجموعه را در ذهن بینندگان نهادینه کند.

جالب اینکه  بیشتر این عبارات اسامی خاص هستند تا در صورت ترجمه و دوبله به زبانهای دیگر تغییری نیابند.
البته آنچه ذکر شد سوای موارد متعدد نمادگرایی تصویری- صهیونیستی این سریال است .
انجا که اولین بار با نقشه چوسان قدیم که بر روی پوست ترسیم شده  مواجه می شوید فقط کافی است نقشه فرضی أرض

موعود صهیونیست ها(نیل تا فرات) را قبلا دیده باشید تا از این شباهت بی اندازه به شگفت آیید . در پس زمینه سکانس های مختلف این سریال ستاره شش گوش و یا تصاویر متعدد پرچم هایی با نقش خورشید که نماد ارض موعود صهیونیست ها است  مواجه می شوید .

 

نماد بز بافومت که این نماد در فیلم جمونگ و امپراطور بادها هم به شدت استفاده شده است که فیلم جومونگ هم ساخته دست فراماسون ها است

از این ها که بگذریم نقش "کابالا "یا عرفان و سنت شفاهی  یهود و پیشگویی هایشان در این سریال غوغا می کند، گویا قرار نیست هیچ تصمیمی بدون اذن پیشگوهای زن این سریال گرفته شود . لابد آن ها هم حداقل یک "نوستراداموس" یا "ربی یهودا "،"أری مقدس"،" ربی شمعون "و دیگر کابالیستی یهودی  لازم دارند تا برای شان واقعه یازده سپتامبر، آرماگدون و... را پیشگویی کند و از آینده روشن قوم شان بگوید.

 آری تاکید بسیار بر مسئله پیشگویی ،پرده از نیتی شوم وشیطانی بر می دارد که آن چیزی جز نام گذاری دهه دوم قرن بیست و یکم به نام دهه کابالا  نیست . آنچه در این سریال و دیگر فعالیت های فرهنگی – رسانه ای  یهود به آن پرداخته می شود آماده سازی ذهن مردم جهان برای پیاده شدن مفاهیم دلخواه شان است. همان گونه که فیلم ها ، سریال ها و آوازه خوانی های سبک متال و... دهه نود، جهان را برای ورود به عصر ترانس مدرنیسم که همان Satanism و یا شیطان پرستی بود آماده کرد.

جومونگ که گویا ماشیح (منجی قوم یهود) و قومش همان فرزندان برتر خداوند هستند ارتباطی تنگاتنگ با تورات و تلمود دارد  آنگونه که همواره مورد عنایت الهی است و حتی همچون پیامبران بنی اسرائیل(طالوت و داوود) خداوند به او روش بافت و ساخت زره را آموخته وسربازانش را با تعدادی کم بر دشمنان بسیار خود از امپراطوری چینی ها یا "هان"  پیروز می گرداند.

نقش زنان در این سریال اعم از کارکتر های مثبت و منفی  انسان را به یاد پیامبران زن سبعه- هفت گانه- یهود و یا حد اقل دیگرانی چون ریوقا ، ساره ، یائل و... می اندازد.

شخصیت  بانو "سوسانو" بسیار شبیه به" دبورا" نبیه یهودی است که بنا بر  فصل های 4 و 5 کتاب شوفطیم از مجموعه عهد عتیق  بر سربازان سیسرا پیروز می گردد .و یا اقدامات تجاری وی "گراسیا ناسی"ز ن تاجر معروف یهودی و عامل اصلی نفوذ یهودیان در دربار عثمانی را در خاطر زنده می کند.

بانو سویا (همسر جومونگ) نیز که ابتدا  به اسارت می رود ولی  پس از باز گشت به خاطر اهداف عالیه قوم همسرش از معرفی مجدد خود سرباز می زند شما را با داستان هدسه که بنا بر فیلم صهیونیستی "یک شب با پادشاه " به زور از خانه عمویش مردخای ربوده شد و به همسری خشایار شاه در آمد همراه می کند.

 در بررسی شخصیت های زن این سریال از هدسه که با نفوذ در دربار ایران مقدمات قتل 77000 ایرانی را فراهم کرد  بگذریم  (شرح آن  در دفتر استر از مجموعه عهد عتیق  آمده است)  به یاد "رکسلانه" یا "خرم سلطان"  یهودی می افتیم که با نفوذ در دربار سلیمان، پادشاه عثمانی  به همسری وی در آمد و با قتل ولیعهد "مصطفی " بالاخره منجر به پادشاهی سلطان  سلیم دوم و شعله ور شدن آتش فتنه جنگ های ایران و عثمانی شد.

در دیالوگ های این سریال فراوان عبارات آوارگی ،اسارت ،سرزمین مادری  و تاریخی ،  کوچ و غیره و غیره به چشم می خورد که همگی یاد آور فراز هایی از تورات است.

جومونگ برای دفاع از خود حق دارد از سلاح های نا متعارف زمان خودش مانند شمشیر فولادی و بمب های آتش زا و... بر علیه دشمنانش استفاده کند تا جایی که بیننده این برتری تسلیحاتی را نوعی حق مسلم وی می داند که حاصل هوشمندی و تخصص کارگزاران  اوست  همان گونه که باید صدها کلاهک اتمی اسرائیل را به رسمیت بشناسد.

 

دشمن اصلی جومونگ امپراطوری چینی ها  یا همان "هان" است که سربازانش با پری که بر روی کلاه خُودهای شان دارند بی شباهت به جنگ آوران مسلمان نیستند. خوب منطقی هم به نظر می رسد باید در مقابل نفوذ روز افزون اقتصادی چینی های کمونیست در مقابل ایالات متحده که 80 در صد ثروتش در اختیار جمعیت حد اکثر 6 در صدی یهودیان است ایستاد . یکی از این راه ها قدرت گرفتن کره به عنوان متحدامریکا و اسرائیل درحیاط خلوت چین است.

 توجه بیش از حد این سریال به مقوله تجارت، بی شک زیبنده یهودیان زر پرست  است تا شینتویست ها و مائویست های روح گرای شرق آسیا. شاید هم  صهیونیسم نمی تواند  قبول کند پیروان مکتب کمونیسم(چین) امروز اینگونه در اقتصاد آزاد جهان جولان دهند. لابد کره هم به عنوان هم پیمان ایالات متحده  و اسرائیل با توجه بیش از حد به مقوله تجارت در این افسانه تازه ساخت(!) به دنبال ایجاد مقدمات فرهنگی جهت سرازیر کردن هر چه بیشتر تولیدات خود در کشور های هدف همچون ایران است .

چرا که مناسبات  اقتصادی دوازده میلیارد دلاری بین ایران و کره و نیز داشتن مقام سوم صادرات به ایران، چشم طمع چشم بادامی های کره ای را هرچه بیشتر به سوی این مرز پر گهر جلب کرده است.

این در حالی است که نوادگان جومونگ بارها در مجامع بین المللی هم داستان با آمریکا و اسرائیل  فعالیت های صلح آمیز هسته ای ما را محکوم کرده اند ، راستش من خودم هم نمی فهمم چرا باید بازارمان را در اختیار کشوری بگذاریم که حقوق مسلم ما را قبول ندارد. البته این تنها گزاره اقتصادی - تجاری این مجموعه نیست بلکه موارد دیگری همچون نقش شرکت گوگل در القاء تبلیغات غیر مستقیم نیز در این سریال مشهود است ، آنجا که قرار است امپراطوری نو بنیاد جومونگ "گوگوری یو " نام گیرد بیننده را به یاد تبلیغات و شایعات گسترده مبنی بر تاسیس کشوری به نام گوگوریو یا گوگ لند در جزیره ای  G   شکل (لوگوی اصلی شرکت گوگل) در اقیانوس آرام از سوی مدیران گوگل می اندازد.

البته شاید بگویید دچار توهم توطئه شده ام اگر بگویم حرف G از نمادهای اصلی فراماسونری است و یا اینکه نرم افزار Google Earth  هیچگاه آنگونه که پایگاه اتمی  نطنز را به وضوح مشخص کرده پایگاه اتمی دیمونای اسرائیل را به دلایل امنیتی تصویر نکرده است. نمی دانم شاید این هم از ترفندهای  اقتصادی بانو سوسانو و جومونگ باشد!

البته با تمام  تلاش و زبردستی که نویسندگان و دست اندر کاران کره ای-اسرائیلی این مجموعه به خرج داده اند ، هیچ گاه نخواهند توانست  اسامی برخی شخصیت ها و کارکترهای این سریال  مانند"مگول"، " یا گاک " و" ماگاک " را که از دیدگاه ترمینولوژی یا اصطلاح شناسی همان " مغول "، " یأجوج" و " مأجوج " خودمان هستند، با پوشش فرهنگی  بپوشانند چراکه همواره در پشت این اسامی قتل و غارت ، خونریزی و توحش نهفته است .

البته بد نیست بدانند که مردمان این سرزمین همان صاحبان فرهنگی  هستند که از مغول ها مسلمان ساختند و بنا بر برخی تفاسیر این ذوالقرنین یا کوروش ایرانی بود که اسلاف و اجداد آن ها یعنی یأجوج و مأجوج را از این سرزمین بیرون راند. به هر حال اگر یکی از قسمت های این سریال را از دست دادید چندان  نگران نباشید چون صدا و سیما  آنرا سه بار برایتان پخش خواهد نمود.

 

منبع

نظرات (۱۳)

سلام علیکم
هیئت هامون (هیئت دانشجویی دانشگاه صدا و سیما )
24، 25، 26 آذرماه. یکشنبه دوشنبه سه شنبه
از اذان مغرب تا ساعت 9:30
ابتدای بزرگراه نیایش، جنب پردیس سینمایی ملت، دانشگاه صدا و سیما
رسانه باشید!

پاسخ:
سلام
ممنون از حضورتون .
با سپاس فراوان از مطلب کامل و جامع تو...
امیدوارم خداوند پاداش جهاد فرهنگی تو را بدهد...
پاسخ:
سلام دوستم
متشکرم . التماس دعا.
سلام

بار اولی که این فیلم پخش میشد، مثل خیلی از مردم؛ ما هم خانوادگی میدیدیم؛ حتی گاهی تکرارشم میدیدیم؛
من همیشه به خواهر و برادرم میگفتم: چقدر این فیلم شبیه زندگی حضرت موسی ست؛ انگار میخوان یه جورایی نامحسوس قصه زندگی حضرت موسی رو بسازن!!
که مدتی بعد (بعد از اتمام فیلم) تحلیل استاد رائفی پور از این فیلم رو شنیدم و تازه فهمیدم که داستان از چه قراره!!!!
الان همزمان شبکه های البرز، قزوین و تماشا داره دوباره این سریال رو نشون میده؛
من نمیدونم سازمان صدا و سیما کی میخواد بفهمه پخش هر چیزی مجاز نیست!!!!


پاسخ:
سلام
هیچ وقت عزیزم . الان یه شبکه فکر کنم شبکه نمایش هر روز بعد از ظهر انواع فیلم ها مثل هری پاتر و جنگ ستارگان ... رو پخش میکنه . کلا نمی فهمن چیکار دارن می کنن . 
یه چیز دیگه که تو این فیلم خیلی به چشم میاد، نقش پررنگ مادرهاشونه، و احترامی که در حد پرستش و سجده میشه گاهی؛ میدونین که برای یهودیا هم مادر خیلی مهمه! حتی مهمتر از پدر!
دین یهود فقط به صورت موروثی منتقل میشه، یعنی حتما از پدر و مادر یهود دنیا اومده باشی که بتونی یهودی بشی؛ اما یه تبصره دارن ، میشه پدر یهودی نباشه، اما مادر حتما باید یهودی باشه!!!!!

این یارو سایون (تو گروه سوسانو بود) یه شخصیت خاصی داره، انگار مرد نیست، یا اصلا انگار ورای آدمه!!!

پاسخ:
خب اصلا دعوای بنی اسرائیل و بنی اسماعیل سر این مسئله هست که یهودی ها میگن وعده خدا درمورد برکت دادن نسل حضرت ابراهیم از طریق اسماعیل نیست چون مادرش کنیز بوده و از طریق اسحاق هست . حتی توی انجیل هم که شامل عهد عتیق هست اومده که اسحاق رو حضرت ابراهیم برده به مسلخ . کلا یهودی ها مادر براشون مهمه.
سایون تو فیلم اصلی بدون سانسور شنیدم که با یکی از اون اطرافیان جومونگ که مثل جنگلی ها می مونه هم جنس بازن تو فیلم .
سلام  من  با نظر رهبرمون خیلی مافقم یعنی ببینید چقدر زیبا قهرمان سازی کردند در مود سریال مختار و یوسف هم میبینیم به خوبی این اتفاق میفته یه عزمی میخواد که اینجوری قهرمانان ملی و مذهبی ما رو به دنیا معرفی کنن  امدوارم خدا به هنرمندان ما بصیرت  و برکت عطا کنه
پاسخ:
سلام
ممنون دوست عزیز.
  • صادق صداقت
  • سلام
    من تا به حال یک قسمت هم از این سریال را هم ندیده ام اما کسانی را می بینم که بار سوم هم با اشتیاق می بینند (در خوابگاه دانشگاه چندین نفر سرساعت سریال در سالن تلویزیون جمع می شن برای دیدن سومین بار این فیلم ) نمی دانم بگویم چه کردند این ماسون ها یا بگویم چه کردند این صدا وسیما یا چه کردند این امسال من وشما واون جوانان فیلم ساز
    گله از که بکنیم  که از ماست که برماست .....
    پخش نکنیم میروند ماهواره می بینند
    پخش کنیم هم این گونه است....
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از نظرتون .
    سلام

    جالب بود 

    نمی دانستم ممنون
    پاسخ:
    سلام
    خواهش می کنم .
    جمونگ رامیتوان دوست داشت اما نمی توان به ان افتخار کرد چون افتخار کشوری دیگر است
    سلام.ممنون که خبرم کردید.در ادمه حرف ایشان باید بگویم دسیسه هایی از طرف دشمن وجود دارد که باعث شک در دینمان شود اما به نظرم بیشتر شک هایی که ایجاد می کنند بر اساس باور های ما یا چیزهایی است که ما با ان ها سر و کار داریم اما در مورد جومونگ می تونم با نتیجه ای که از سخنان ایشان کسب کردم نشانه ها در پس زمینه فیلم معلوم نیست و قابل درک است اما به سختی و به دنبال اطلاعات ان را گشتن طلب می کند و در نهایت جومونگ فردی بود که با ناعدالتی ها جنگید با رسم غلطی که از نیاکان بود به مبارزه برخاست و همینطوری قبول نکرد و در این راه مادر و پدرش کشته شد و زحمت ها و رنج های فراوان کشید و فرزندانش همین طور و بالاخره نظرم از تمام ابعاد نگاه کردن به این قضیه است.باتشکر.یاعلی
    پاسخ:
    سلام.خواهش میکنم
    بنظرم در این مورد احساس و عاطفه شما غالب بر عقل تون شده ...

    سلام

    بنده هم مطلبی دراین باره در وبلاگم به نقل استاد رائفی گذاشته ام.

    وبلاگتان نیز خیلی خوب است.

    متشکر میشویم اگر به این وبلاگ سر بزنید و برای یک کار فرهنگی که نیتم هم همین بوده

    این وبلاگ را اگر میشود در پیوندهای روزانه تان ذخیره کنید...

    منتظر پیامتان به یکی از مطالبم هستم

    یا علی.

    پاسخ:
    سلام
    ممنون ..چشم خدمت میرسم.
    عالی. دمتم گرم.
    5ستاره رفتی تو پیوندام.
    یا علی مدد.
    پاسخ:
    ممنون
    سلامت باشید. لطف کردید.
  • بانوی شیعه
  • من هم بار اول که این سریال پخش میشد نگاه می کردمش، البته خانوادگی.نمیدونم چطور میشه که قهرمان های کشورهای خارجی جذاب تر از قهرمان های کشور خودمون میشن؟!!
    راستی دوست عزیز اگر موافق به تبادل لینک بودین به من خبر بدین.
    پاسخ:
    اره متاسفانه فیلم های کره فرهنگشون برای ایرانی ها جذابه .
    لینک شدی دوست عزیز
    یا خود خدا ..... ما این استاد رائفی رو نداشتیم چی کار میکردیم  ؟! انصافا استاد تنها کسی هستن که مو به مو به هر چیزی دقت میکنن و وقتشون رو برای ما میذارن تا ما رو آگاه کنن ...
    آیا این انصافه که کسی با این دقت از خودش مایه بذاره و ما رو آگاه کنه ، بعد از اون طرف صدا و سیما بیان برای بار سوم و یا حتی بیشتر این سریال ها رو برای مردم بذاره و مردم ساده هم به راحتی گول بخورن چون اگاهی ندارن .... با این وضعیت ، الان دوباره شبکه نمایش فیلمی تحت عنوان " سرنوشت " پخش میکنه که این طور که من شنیدم ، این فیلم هم ادامه ای از سریال جومونگه .... هـــــــــــــــــــــــــــی ...باعث تاسف آدم میشه وقتی این چیزا رو تو کشور خودش میبینه ...
    در نهایت سه نکته رو میخوام عرض کنم و تمام ...
    1- از شما و سایت عالیتون ممنونم !
    2- از آقای استاد رائفی پور صمیمانه تشکر میکنم ....
    3- سازمان صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران ، بیدار شید....
    خدا یار و نگهدارتان...

    پاسخ:
    1. متشکرم
    2. خدا حفظشون کنه
    3.بله متاسفانه صدا و سیما توجه نداره.
    ممنونم.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی