ی آنتی زایون

ی آنتی زایون

امام خامنه ای : اسرائیل باید نابود شود و نابود خواهد شد . ( 90/11/14 )

باعرض سلام و ادب .
به وبلاگ آنتی زایون (ضد صهیون ) خوش آمدید .


استفاده از مطالب وبلاگ بدون ذکر منبع بلامانع است البته در صورتی که مطلب عنوان شده در پست ، منبع نداشته باشد .
http://antizion.blog.ir

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
نویسندگان
پیوندهای مذهبی

۱۳ مطلب در شهریور ۱۳۹۳ ثبت شده است

امام خامنه‌ای  :

۹. زودرنجی ممنوع!
«وفا کنیم و ملامت کشیم و خوش باشیم‌ / که در طریقت ما کافرى است رنجیدن‌   نرنجید؛ دنبال کار بروید. همین مطلب را عیناً خطاب به آن برادر عزیزى که به‌ عنوان نماینده‌ى جامعه‌ى اسلامى، بسیار متین و شیوا مطالبى را بیان کردند، عرض مى‌کنم. این حرف‌ها، حرف‌هاى دل ماست، منتها فرق ما و شما این است که ما بر اثر تجربه‌ى روزگار فهمیده‌ایم که یک مقدارى باید انسان تحمل و صبر کند، شما جوانید و تازه از راه رسیده و پرشور و بى‌صبر! همه‌اش خوب است، غیر از این بى‌صبرى . البته این هم علاج ندارد . نه این‌که بخواهم بگویم خیلى علاج دارد؛ نه، ما خودمان هم این دوره‌ى شما را گذرانده‌ایم، مى‌دانیم چه‌جورى است؛ ولى بالاخره این را من مى‌خواهم به شما بگویم که همه‌ى این چیزهایى که شما گفتید و شعارش در این کشور داده شده، به حول و قوه‌ى الهى و بإذن‌اللَّه تحقق پیدا خواهد کرد.»۱

۱۰. با معنویات بنیه‌ی دینی و انقلابی خود را قوی کنید
«نقش معنویت را دست کم نباید گرفت . با توجه به خدا و تقرب به خدا ، با توسل به دامان قدس الهى و ذیل عنایت الهى مى‌توان خیلى کارهاى دشوار را انجام داد . شماها جوانید . شما با ما فرق دارید . این را به شما بگویم . شما خیلى از این جهت جلوتر از ما هستید . دل‌هاى شما پاک، نورانى، بى‌تعلق، بى‌آلایش ، مثل یک آیینه‌ى روشن ، بلافاصله نور را منعکس مى‌کند . آلوده نشده‌اید؛ این را قدر بدانید . با خداى متعال رابطه برقرار کنید. با نماز، با نافله، با تلاوت قرآن، با دعا، با صحیفه‌ى سجادیه. این صحیفه‌ى سجادیه پر از معارف دینى است. با این کار بنیه‌ى دینى و انقلابى‌ خودتان را هم محکم مى‌کنید.»2

«آن روزى که همین مسأله‌ى سلول‌هاى بنیادى را جوان‌هاى ما داشتند دنبال مى‌کردند و کشف مى‌کردند ، خدا رحمت کند، مرحوم مهندس کاظمى -رئیس این مؤسسه‌ى رویان- آمده بود با همان جمع پیش من گزارش مى‌داد . گفت من تلفن کردم که ببینم مهندس جوانى که مشغول تعقیب این قضیه بود، کار را به کجا رسانده -چون مثلًا دیروز گفته بود که فردا کار را تمام مى‌کنیم- خانمش بود ، گوشى را برداشت و گفت آقاى مهندس آن نقطه‌ى آخر را توانسته پیدا کند و افتاده به سجده ، دارد گریه مى‌کند . وقتى مرحوم مهندس کاظمى این قضیه را مى‌گفت ، هم خودش گریه‌اش گرفت ، هم آن جوان که در مجلس بود ، گریه‌اش گرفت . بنا کردند گریه کردن . نقش معنویت را دست کم نباید گرفت.»3

 

پی‌نوشت‌ها:

1. بیانات رهبر انقلاب در دیدار اساتید و دانشجویان دانشگاه‌هاى شیراز، ۱۳۸۷/۲/۱۴
2. همان

3. همان

 

مطالب مرتبط :

مأموریت جوان مؤمن /1

مأموریت جوان مؤمن /2

مأموریت جوان مؤمن /3

مأموریت جوان مؤمن /4

 

منبع

  • ۵ نظر
  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۳۰ شهریور ۹۳ ، ۲۱:۴۷
  • ۸۳۳ نمایش
  • ۷۴۰ بازدید
  • زینب دباغ

شهید آوینی :

همه‌ی آنها پرتوهایی از شمس وجود حق هستند که در این ظلمت کده تابیده‌اند تا جهان را به نور ولایت روشن کنند . ما از سوختن نمی‌ترسیم ، که پروانه‌های عاشق نوریم و هر جا که نور ولایت است گرد آن حلقه می‌زنیم . پیام ما استقامت است و این همان نوری است که فراتر از زمان و مکان از خزائن معنوی «فاستقم کما امرت و من تاب معک» بر ما تابیده است و اینچنین آینده از آن ماست . العاقبه‌ی للمتقین.

دانلود فایل صوتی متن فوق با صدای شهید آوینی :

دانلود

 

 

  • ۸ نظر
  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۲۷ شهریور ۹۳ ، ۱۴:۲۷
  • ۱۰۵۲ نمایش
  • ۸۸۰ بازدید
  • زینب دباغ

هر «کلیک»، واحد پول اینترنت است و بین ۴ تا ۲۰ سنت ارزش‌گذاری شده است که در نتیجه  استفاده از محصولات شرکت‌های صهیونیستی جدا از ارزش بخشی مضاعف ، موجب تقویت ، کلیک بیشتر و در نتیجه افزایش درآمد بیشتر آنها شده است.

  • ۳۹ نظر
  • موافقین ۶ مخالفین ۱
  • ۲۰ شهریور ۹۳ ، ۱۰:۴۸
  • ۲۶۰۶ نمایش
  • ۲۰۶۵ بازدید
  • زینب دباغ

 

 

من عاشـق آن رهبــر نورا نــی خـویشم

آن دلبــر وارستــه عـرفـانـی خــویشم

عمـری است غمیـنم ز پریشانـی آن یار

هـر چنـد که محزون ز پریشانی خویشم

 

مراسم دعای توسل به شکرانه سلامتی امام خامنه ای روز سه‌شنبه 18 شهریور بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.

سخنران این مراسم حجت الاسلام کاظم صدیقی (امام جمعه موقت تهران) خواهد بود و حاج سعید حدادیان و حاج حسین سازور مداحی این مراسم را به عهده دارند.

این مراسم در مکان میدان سپاه، خیابان پادگان حضرت ولی عصر (عج)، حسینیه حضرت فاطمه الزهرا(س) برگزار خواهد شد.

 

منبع

 

  • زینب دباغ

چیزهای کوچک

۱۷
شهریور

 

در دنیـــا بـه چیــز کوچکـی خوشحال مـی شــوم
که ارزشـی ندارد
و از چیــــزهایــی رنـج مـی بــرم
که بـی اســاس اند
ایـن خوشـــحالی ها و ناراحتــــی ها
دلیل کـم ظرفیتـــی من استـــ
هنوز گـــــرفتار زندان غـم و اندوهـــم
هنوز اســــیر خوشـی و لـذتـــم...

شـهیـد چـــــمـران

 

 

  • زینب دباغ

یا امام رضا

۱۵
شهریور

 

 مولودی با صدای حاج محمود کریمی

دانلود

.........................

یادم میاد بچه بودم تا میومدم تو حرمت

 شلوغی دور ضریحت رو می دیدم

رو دوش یکی می رفتم

 به ضریحت می رسیدم

 به پنجره ات می چسبیدم

وقتی پایین می اومدم می خندیدم

پیش همه به خودم می بالیدم

داد میزدم که من آقام رو بوسیدم

 

 

 

 

  • زینب دباغ

 

در این که امام علی (علیه السلام) در اواخر عمر شریفشان به مدّت چهار سال و چند ماه و مرکز حکومت ایشان در کوفه بوده و به یقین در خانه ای سکونت داشته اند، تردیدی نیست ولی این که محل سکونت ایشان در کجای کوفه بوده، بیرون یا درون دار الاماره، اطّلاع دقیقی در دست نیست؛ چون به هر حال این احتمال وجود دارد، که محلّ فعلی در مجاورت کاخ دار الامارة کوفه، خانه آن حضرت باشد و نیز با توجّه به شهرت این محل به عنوان خانة امام، ما نیز آن را رد نمی‌کنیم. ولی تقسیمات درون این خانه قطعاً با روحیات ایشان سازگاری ندارد و ساخته و پرداخته ذهن کسانی است که در سال‌های آخر حکومت صدّام آن را بازسازی کرده اند.

به عنوان مثال اختصاص مکانی به عنوان مکتب الحسنین (علیهما السلام) در این خانه، فاقد هرگونه توجیه عقلایی است. اعتقاد متقن شیعی ما این است که آن دو بزرگوار امام بوده اند و علم لدنّی داشته‌اند و نیازی به تعلّم و فراگیری نداشته‌اند.
علاوه بر این در زمان حاکمیت پدرشان در کوفه یعنی بین پنجاه و هشت سالگی تا شصت و سه سالگی از عمر آن حضرت، این دو بزرگوار نیز مردانی سی، چهل ساله و دارای شخصیّت و زندگی مستقل بوده اند و داشتن چنین مکتبی در خانة پدرشان برای آن دو بزرگوار قابل توجیه نیست.

برخی کوشیده اند، با ترجمة کلمه مکتب به معنی محلّ تدریس یا دفتر کار، مشکل را حل کنند اما قابل پذیرش نیست؛ زیرا چگونه اتاقی به این کوچکی محل اجتماع شاگردان یا ارباب رجوع به درون خانه شخصی امام چگونه قابل توجیه است؟
از این‌ها گذشته، نماز هایی که برای قسمت های مختلف این خانه تشریع و ابداع کرده‌اند، مثل نماز مکتب الحسنین یا نماز چاه امیرالمؤمنین یا نماز مغتسل امیرالمؤمنین یا نماز اتاق حضرت زینب و ام البنین فاقد وجاهت و ریشه درست و مستند بوده و موجب وهن شیعه است؛ مگر آن که به زائران تفهیم شود، در این فرصت‌ها، نمازهای مأثوری از قبیل نماز هدیه به امام علیه السلام یا نماز حاجت یا نمازهای اداء و قضای یومیه به جا آورند.
از نمازهای ساختگی هم که بگذریم روزانه چندین هزار نفر زائر وارد عراق می‌شوند و جمع زیادی از مردم عراق هم هر روز به این محل می‌آیند و همگی مقیدند از این خانه بازدید کنند یعنی از راهروهای تنگ آن عبور و در هر یک از این اتاق های تنگ نماز بگذارند و همین موجب اختلاط زن ومرد می شود که امری ناپسند است.

 

منبع: سایت بعثه مقام معظم رهبری

 

 

  • زینب دباغ

 

۷. به هیچ کس ظلم نکنید
سال ۱۳۸۹ که فتنه‌ اوج گرفته بود، آنان ‌که در میدان غبارگرفته‌ی جنگ نرم، شمشیر بصیرت در دست داشتند، جوانانی بودند که رهبر انقلاب اسلامی به آن‌ها «افسران جوان» خطاب می‌کرد. رزمنده‌ی جوانی که سرش را به خدا عاریه داده و به میدان رزم آمده بود، دستور مهمی از فرمانده کل قوا گرفت؛ «مراقب باشید به کسی ظلم نشود» :
«جوان‌هاى انقلابى و مؤمن و عاشق امام ، که حرف می‌زنند ، می‌نویسند ، اقدام می‌کنند؛ کاملاً رعایت کنید. این‌جور نباشد که مخالفت با یک کسى ما را وادار کند که نسبت به آن کس از جاده‌ى حق تعدّى کنیم ، تجاوز کنیم ، ظلم کنیم؛ نه . ظلم نباید کرد. به هیچ کس نباید ظلم کرد.»1

 

۸. پرچم گفتمان عدالت‌خواهی را بالا نگهدارید
« یک‌ لحظه از درخواست و مطالبه‌ى عدالت کوتاهى نکنید. این شأن شماست . جوان و دانشجو و مؤمن‌ شأنش همین است که عدالت را بخواهد . پشتوانه‌ى این فکر هم با همه‌ى وجود ، خودم هستم و امروز بحمداللَّه نظام هست . البته تخلفاتى هم ممکن است انجام بگیرد؛ شما زرنگى‌تان این باشد: گفتمان عدالت‌خواهى را فریاد کنید ، اما انتقاد شخصى و مصداق‌ سازى نکنید . وقتى شما روى یک مصداق تکیه مى‌کنید، اولًا احتمال دارد اشتباه کرده باشید؛ من مى‌بینم دیگر . من مواردى را مشاهده مى‌کنم - نه در دانشگاه ، در گروه‌هاى اجتماعى گوناگون - که روى یک مصداق خاصى تکیه مى‌کنند؛ یا به‌عنوان فساد ، یا به‌عنوان کج روى سیاسى ، یا به ‌عنوان خط و خطوط غلط . بنده مثلًا اتفاقاً از جریان اطلاع دارم و مى‌بینم این‌جورى نیست و آن کسى که این حرف را زده ، از قضیه اطلاع نداشته است . بنابراین وقتى شما روى شخص و مصداق تکیه مى‌کنید ، هم احتمال اشتباه هست ، هم وسیله‌اى به دست مى‌دهید براى این‌که آن زرنگ قانون‌دانِ قانون‌شکن - که من گفته‌ام قانون‌ دان‌هاى قانون‌شکن خطرناکند -  بتواند علیه شما استفاده کند .

شما از دادستان چه گله‌اى مى‌توانید بکنید؟ اگر یک نفرى به‌ عنوان مفترى یک شخصى را معرفى کند و بگوید آقا او این افتراء را به من زده ، خوب شأن آن قاضى این نیست که برود دنبال ماهیت قضیه . اگر این افتراء گفته شده باشد ، زده شده باشد ، ماده‌ى قانونى  آن قاضى را ملزم به انجام یک کارى مى‌کند؛ لذا نمى‌توانیم از او گله کنیم.   شما زرنگى کنید، شما اسم نیاورید ، شما روى مصداق تکیه نکنید . شما پرچم را بلند کنید. وقتى پرچم را بلند کردید ، آن کسى که مجرى است ، آن کسى که در محیط اجراء مى‌خواهد کار انجام دهد، همه حساب کار خودشان را مى‌کنند. آن کسى هم که فریاد مربوط به محتواى این پرچم را بلند کرده، احساس دلگرمى مى‌کند و کار پیش خواهد رفت. بنابراین به نظر من مشکلى در کار شما نیست . شما جوان‌هاى‌ مؤمنى هستید که انتظار هم از شما همین است. هر شعار خوبى که داده مى‌شود، بعد از اتکال به خداى بزرگ که همه‌ى دل‌ها و زبان‌ها و اراده‌ها دست اوست، تکیه به شما جوان‌هاست ، امید به شما جوان‌هاست . این را بدانید.»2

 

پی نوشت :

1. بیانات رهبر انقلاب در دیدار طلاب، فضلا و اساتید حوزه‌ی علمیه‌ی قم، ۱۳۸۹/۷/۲۹
2. بیانات رهبر انقلاب در خطبه‌هاى نماز جمعه‌ى تهران در حرم امام خمینى رضوان‌الله‌علیه، ۱۳۸۹/۳/۱۴

 

 

مطالب مرتبط :

مأموریت جوان مؤمن /1

مأموریت جوان مؤمن /2

مأموریت جوان مؤمن /3

مأموریت جوان مؤمن /5

 

 

منبع

  • ۲ نظر
  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۱۱ شهریور ۹۳ ، ۱۲:۳۶
  • ۷۸۸ نمایش
  • ۶۸۸ بازدید
  • زینب دباغ

حفظ قرآن

۱۰
شهریور

پیامبر اکرم (ص) :

فَضْلُ حَمَلَةِ الْقُرآن عَلَی الّذی لَمْ یَحْمِلْهُ کفضل الخالق عَلَی المخلوق.  1

«فضیلت و برتری حاملان2 قرآن بر کسی که سعادت حمل قرآن را نیافته، مانند برتری آفریدگار بر آفریدگان است.»

 

امام خامنه ای :

حفظ قرآن یک نعمت بزرگ است. این جوانها و نوجوانها سن توانائی حفظ را قدر بدانند. شماها در سنی هستید که میتوانید حفظ کنید و در ذهنتان بماند. ما هم میتوانیم حفظ کنیم؛ در سنین ما هم میشود؛ اما خیلی ماندگار نیست؛ زود از ذهن ما میرود. اینطور نیست که در سنین امثال بنده نشود حفظ کرد؛ چرا؟ سنین بالاتر از ما - یعنی سنین هفتاد و پنج، هشتاد - میشود حفظ کرد. من شنیدم مرحوم آیت‌اللَّه خوئی در همین سالهای آخر عمر قرآن را حفظ کرده بود. خیلی مهم است؛ پیرمرد مثلاً هشتاد ساله قرآن را حفظ کند! میشود حفظ کرد، اما ماندگار نیست؛ از ذهن زائل میشود. اگر شما در دوره‌ی جوانی و بخصوص در دوره‌ی نوجوانی؛ یعنی از سن همین نوجوانهائی که اینجا برای ما تلاوت کردند یا بالاتر از اینها، قرآن را حفظ کنید، این یک سرمایه و ذخیره‌ای برای شماست. و امکان تدبر در قرآنی که در حفظ انسان هست، بمراتب بیشتر از امکان تدبر برای کسی است که قرآن را حافظ نیست. گاهی انسان یک آیه‌ای را در قرآن نگاه میکند، مثل اینکه هرگز این آیه را تلاوت نکرده؛ اما کسی که حافظ هست، چنین چیزی برایش پیش نمیآید. امیدواریم خداوند متعال آنچه را که گفتیم و شنیدیم، ان‌شاءاللَّه در دلهایمان نافذ کند. 3

 

 

[1] . کنز العمال، ج 1، ص 515.

[2] . حامل قرآن معنای گسترده‌ای دارد که قاریان مفسران قرآن را نیز در بر می‌گیرد.

[3] . بیانات در دیدار قاریان  86/6/22

  • ۸ نظر
  • موافقین ۵ مخالفین ۰
  • ۱۰ شهریور ۹۳ ، ۱۲:۰۳
  • ۸۴۲ نمایش
  • ۷۳۸ بازدید
  • زینب دباغ

انتقاد آیت‌الله مکارم شیرازی از اقدامات اخیر وزارت ارتباطات
وزیر ارتباطات به حرف این و آن گوش نکند 
فضای رسانه‎های جدید با تصویب شورایعالی فضای مجازی باید سالم‎سازی شوند
آنها که می‌گویند سالم‌سازی شده، بیایند تا آلودگی‌ها را نشانشان بدهیم

در ادامه بخوانید ..

  • ۸ نظر
  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • ۰۹ شهریور ۹۳ ، ۱۲:۱۹
  • ۷۵۶ نمایش
  • ۶۸۰ بازدید
  • زینب دباغ

عقل معاد

۰۸
شهریور

 

دانلود فایل صوتی شهید آوینی :

شهید آوینی :

عقل معاش می‌گوید که شب هنگامِ خفتن است، اما عشق می‌گوید که بیدار باش، در راه خدا بیدار باش تا روح تو چون شعاعی از نور به شمس وجود حق اتصال یابد. عقل معاش می‌گوید که شب هنگام خفتن است، اما عقل معاد می‌گوید که همه‌ی چشم‌ها در ظلمات محشر، در آن هنگامه‌ی فزع اکبر، از هول قیامت گریانند ، مگر چشمی که در راه خدا بیدار مانده و از خوف او گریسته باشد . عقل معاش می‌گوید که شب هنگام خفتن است ، اما عشق می‌گوید: چگونه می‌توان خفت وقتی که جهان ظلمتکده‌ی کفرآبادی است که در آن احکام حق مورد غفلت است؟

عشق می‌گوید: چگونه می‌توان خفت وقتی که هنوز خون گرم امام عاشورا از زمین کرب و بلا می‌جوشد و تو را فرا می‌خواند؟ چگونه می‌توان خفت و جهان را در کف جهال و قد‌اره‌بندها رها کرد؟ نه، شب هنگام خفتن نیست.
 

منیع

  • ۴ نظر
  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۰۸ شهریور ۹۳ ، ۱۱:۲۴
  • ۸۳۴ نمایش
  • ۶۹۶ بازدید
  • زینب دباغ
 
شرکت HP  مالک شرکت اسرائیلی EDS (Electronic Data Systems ) است که از سال 2009 ، شرکت «خدمات HP» نامیده می‌شود.این شرکت فن آوری اطلاعات ، در سراسر آمریکا به خاطر پرینترهایی که تولید می‌کند مشهور است .
در ادامه بخوانید ..
  • ۴۰ نظر
  • موافقین ۷ مخالفین ۰
  • ۰۳ شهریور ۹۳ ، ۱۵:۲۳
  • ۲۴۴۳ نمایش
  • ۱۹۷۲ بازدید
  • زینب دباغ

ایستگاه

۰۱
شهریور


گفت: شخصی که لیست جعلی بورسیه‌ها را با هدف بدنام کردن نمایندگان استیضاح‌کننده وزیر علوم منتشر کرده بود اعتراف کرده است که این لیست را معاون وزیر علوم به وی داده و اصرار داشته است که حتما منتشر شود.
گفتم: مفهوم گفتمان «اعتدال» که با ناسزاگویی به منتقدان معلوم شده بود و حالا معنی «اخلاق» و «راستگویی» در گفتمان اعتدال هم مشخص شده است.
گفت: در این لیست نام برادر یکی از نمایندگان استیضاح‌کننده به عنوان کسی که بورسیه غیرقانونی گرفته، آمده بود و بعد معلوم شد یکی از برادران این نماینده در جنگ تحمیلی شهید شده و برادران دیگرش اصلا تحصیلات دانشگاهی ندارند که بورسیه گرفته باشند.


گفتم: یارو بی‌بلیت سوار اتوبوس شده بود، راننده گفت؛ آقا بلیت! و یارو گفت؛ من ایستگاه قبلی سوار شده بودم. راننده گفت؛ ولی ما ایستگاه قبلی توقف نکرده بودیم و یارو با عصبانیت گفت؛ غلط کردی که توقف نکردی! من می‌خواستم سوار بشوم!

 

منبع

 

  • زینب دباغ