ی آنتی زایون

ی آنتی زایون

امام خامنه ای : اسرائیل باید نابود شود و نابود خواهد شد . ( 90/11/14 )

باعرض سلام و ادب .
به وبلاگ آنتی زایون (ضد صهیون ) خوش آمدید .


استفاده از مطالب وبلاگ بدون ذکر منبع بلامانع است البته در صورتی که مطلب عنوان شده در پست ، منبع نداشته باشد .
http://antizion.blog.ir

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
نویسندگان
پیوندهای مذهبی

 

 بسم الله الرحمن الرحیم  

 إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الَّذینَ یُقاتِلُونَ فی‏ سَبیلِهِ صَفًّا کَأَنَّهُمْ بُنْیانٌ مَرْصُوصٌ  

            خداوند دوست می دارد کسانی را که در راه او جهاد می کنند، و در این جهاد در صفی واحد و منظم مانند دژهای بسیار مستحکم هستند.  

 

 بیش از 60 سال از فاجعه‌ی غصب فلسطین میگذرد. ملت بی پناه فلسطین در زیر چنگال بی رحم اشغالگران ، قتل‌عام و از خانه و کاشانه‌ی خود رانده شده اند . دهها و صدها کنفرانس و اجلاس و نشست و همایش در جهان اسلام! برگزار شده و هزاران قطعنامه و اعلامیه و بیانیه و طومار صادر گشته است اما هنوز نام این رژیم بر نقشه‌ها خودنمایی می‌کند و در کشورهای دنیا سفارتخانه و در سازمانهای جهانی حق رأی دارد . فعالیت شرکت ها و کمپانی های اسراییلی در سراسر جهان سبب شده این رژیم منحوس همچنان به حیات نامبارک خویش ادامه دهد.  

 و البته که این ادامه حیات نیاز به منابع مالی گسترده دارد ، این رژیم سالهاست کمپانی های تولیدی و شرکت های سرمایه گذاری مستقیم و غیر مستقیم زیادی دارد که در این امر بازوهای رژیم غاصب می باشند. و با کمک کمپانی‌های رسانه ای خود به ترویج و تبلیغ آنها قدم و گام بر می‌دارد.

 تحریم کالا‌ها و شرکت های صهیونیستی بدون شک رگ حیاتی رژیم صهیونیستی را قطع کرده و یکی از بهترین راه‌های مبارزه با این رژیم جعلی و جنایتکار و کمک به ملت مظلوم فلسطین به شمار می‌رود. که در کشورعزیز ایران می توانیم به قدر بضاعت از رشد این مهم جلوگیری و به نابودی آن کمک کنیم.          

در سال1363   قانونی در مجلس شورای اسلا‌می به تصویب رسید که به موجب آن برای حمایت از ملت فلسطین ، مصرف کالا‌های صهیونیستی در ایران ممنوع شد ، اما این قانون هیچ گاه به صورت کامل اجرا نشد وهم اکنون می توان رد پای صهیونیست ها را در اکثر بنگاه‏های اقتصادی و رسانه های جمعی مشاهده کرد و هر ریالی را که بابت خرید و مصرف کالاهای صهیونیستی پرداخت می‌کنیم گلوله‌ای می‌شود در قلب کودک فلسطینی ، و بمبی بر سر خانه‌اش، و عاملی برای ویرانی سرزمین و آوارگی هموطنان او ؛ و بگذریم از اینکه ریال‌های ما، بودجه سالانه دولت اسرائیل را افزایش و موجبات رفاه زندگی شهروندان آن را فراهم و روزگار را به کام مردم آن می‌گرداند . البته به علت حساسیتی که در کشورهای اسلامی و ایران بر روی نام اسرائیل وجود دارد ، هیچ کدام از این محصولات با مارک و نام اسرائیل توزیع نمی‌شود و برای شناخت این محصولات و کمپانی‌های صهیونیستی باید با دقت و هوشیاری به تحقیق پرداخت. بنابراین بر ما لازم است است،  با همتی مضاعف از خرید کالا هایی که تولیدکنندگان آنها از حامیان و تقویت کنندگان رژیم غاصب صهیونیسیم هستند؛ اجتناب نماییم .

 این موضوع در بیان عموم مراجع عظام تقلید و علمای عالی قدر ذکر گردیده است . چنانچه در رساله اجوبه الاستفتائات امام خامنه ای (مدظله العالی) می خوانیم : باید از معاملاتى که به نفع دولت غاصب اسرائیل است ، خوددارى شود و وارد کردن و ترویج کالاهاى آنان که از ساخت و فروش آن سود مى‌برند، براى هیچکس جایز نیست و همچنین براى مسلمانان هم خرید آن کالاها بخاطر مفاسد و ضررهایى که براى اسلام و مسلمین دارد جایز نیست   .این وبلاگ قصد دارد تا نقد منصفانه ای در زمینه صهیونیزم شناسی بر اساس مدارک و منابع مستدل داشته باشد .بی شک انتقادات ، پیشنهادات و مقالات شما عزیزان یاری دهنده ماست.

امام خمینی (ره) : رابطه با اسرائیل و عمال آن چه رابطۀ تجاری و چه رابطۀ سیاسی حرام و مخالفت با اسلام است ، باید مسلمین از استعمال امتعه ی  (متاع ها) اسرائیل خودداری کنند.

در راستای نیل به این هدف و تاکیدات مقام معظم رهبری امام خامنه ای مدظله العالی وبلاگ  ی آنتی زایون  برای معرفی و تحریم کالاهای اسرائیل  در سال  1392 جوانه زد .  نویسندگان این وبلاگ متشکل از گروهی مومن ، متعهد و معتقد است که در کنار هم جمع شده اند تا در سایه رحمت خداوند متعال و عنایات امام عصر(عج) و منویات مقام عظمای ولایت در عرصه مبارزه با صهیونیزم  قدمی بردارند تا مشت پولادین خود را بر پوزه این سگ کثیف منطقه بکوبند . ما بر این باور بوده و هستیم که در سایه توکل، تفکر، تعهد به همه آرمان هایمان خواهیم رسید و برای مقابله با رژیم صهیونیستی از همه توان خود استفاده میکنیم .

 

نام و نام خانوادگی : زینب دباغ

ساکن : تهران
تحصیلات : کارشناسی نرم افزار

وضعیت تاهل : متاهل

 

 

 

نظرات (۴)

  • حـــســیــن خوارزمی
  • سلام و خداقوت
    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    سلام بآنو :)

    خدا قوتــــ؛

    انقدر مطالب وبلاگ زیباست، که دوست دارم همشو نشر بدم...

    البته مسلماً با اجازه شما...

    موفق و سربلند باشید ان شاء الله :)
    پاسخ:
    سلام بانو
    ممنون از لطفتون
    خواهش میکنم لطف می کنید.

    خدا توفیق بیشتر به شما بدهد ممنون

    خدا خیرتون بده

    یا علی  علیه السلام

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی