ی آنتی زایون

ی آنتی زایون

امام خامنه ای : اسرائیل باید نابود شود و نابود خواهد شد . ( 90/11/14 )

باعرض سلام و ادب .
به وبلاگ آنتی زایون (ضد صهیون ) خوش آمدید .


استفاده از مطالب وبلاگ بدون ذکر منبع بلامانع است البته در صورتی که مطلب عنوان شده در پست ، منبع نداشته باشد .
http://antizion.blog.ir

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
نویسندگان
پیوندهای مذهبی

۱۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است

 

حضرت امام جعفر صادق (ع) گاه مشتاقانه و گاه نیز عاشقانه از زمان ظهور آخرین حجّت خدا صحبت می‌کند ...
در ادامه بخوانید ... + دانلود روضه و نوحه میثم مطیعی

  • ۴ نظر
  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۳۱ مرداد ۹۳ ، ۱۶:۴۰
  • ۷۹۳ نمایش
  • ۶۸۴ بازدید
  • زینب دباغ

شهادت امام صادق (ع) رو تسلیت میگم

امام خامنه ای :

۵. نظام سلطه را تحلیل کنید
پیام‌های رهبر انقلاب به تشکل‌های دانشجویی  دو مشخصه‌ی جالب دارد؛ اول این‌که معمولاً خیلی طولانی نیست و دیگر آن‌که بسیار کاربردی است. ایشان در پیامی شفاهی به تشکل‌های دانشجویی انقلابی فرموده‌اند:
«نظام سلطه را با تمام ابعاد و لایه‌هایش بشناسید و اهداف و راهبردهای واقعی آن را تحلیل کنید و برای رویارویی با آن، تمام ظرفیت‌های خودتان را به‌کار گیرید و در این مسیر به وعده‌های خداوند اطمینان داشته باشید.»1

 

۶. با مشکلات بسازید
امام خامنه ای در سال ۱۳۸۹ و در جریان سفر مهم‌شان به قم، موارد کوتاه و کاربردی مهم و سنگینی را بیان نمودند:
«انقلابى باید بصیر باشد، باید بینا باشد، باید پیچیدگى‌هاى شرایط زمانه را درک کند. مسأله این‌جور ساده نیست که یکى را رد کنیم، یکى را اثبات کنیم، یکى را قبول کنیم. این‌جورى نمی‌‌شود. باید دقیق باشید. باید شور انقلابى را حفظ کنید. باید با مشکلات هم بسازید. باید از طعن و دقّ دیگران هم روگردان نشوید، اما باید خامى هم نکنید. مراقب باشید. مأیوس نشوید. در صحنه بمانید، اما دقت کنید و مواظب باشید رفتار بعضى از کسانى که به نظر شما جاى اعتراض دارد، شما را عصبانى نکند، شما را از کوره در نبرد. رفتار منطقى و عقلائى یک چیز لازمى است. البته این را هم به همه توصیه کنیم که نیروهاى انقلابى را متهم به افراطى‌گرى نکنند. بعضى هم این‌جورى دوست می‌‌دارند عنصر انقلابى، جوان‌ انقلابى، طلبه‌ى انقلابى، فاضل انقلابى، مدرس انقلابى در هر سطحى از سطوح را متهم کنند به افراطى‌گرى؛ نه، این هم انحرافى است که به دست دشمن انجام می‌گیرد. واضح است. پس نه از آن طرف، نه از این طرف.»2

 

پی‌نوشت‌ها:

1. پیام شفاهی رهبر انقلاب به تشکل‌های دانشجویی انقلابی، ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
2. بیانات رهبر انقلاب در دیدار طلاب، فضلا و اساتید حوزه‌ی علمیه‌ی قم، ۱۳۸۹/۷/۲۹

 

مطالب مرتبط :

مأموریت جوان مؤمن /1

مأموریت جوان مؤمن /2

مأموریت جوان مؤمن /4

مأموریت جوان مؤمن /5

 

منبع

 

  • ۲ نظر
  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۳۰ مرداد ۹۳ ، ۱۷:۲۷
  • ۸۶۷ نمایش
  • ۷۵۹ بازدید
  • زینب دباغ

الفبای حجاب

۲۷
مرداد

 

الفبای حجاب:

حـــ...فظ حریم بانوان

جـــ...لب رضای خداوند

ا...لفت میان زن و شوهر

بــــ...رکت برای جامعه

 

***********************************

کلیپ کوتاه از استاد پناهیان درباره حجاب :

دانلود

 

 

  • زینب دباغ

صوت امام خامنه ای :

کشور به جوانان مومن و انقلابی نیاز دارد

 

امام خامنه ای :

۳. تاریخ معاصر را بخوانید
«نمى‌دانم آیا جوانان نسل ما و نسل انقلابى، تاریخچه‌ى این صد و پنجاه، دویست سال را درست خوانده‌اند یا نه؟ من همه‌ى دغدغه‌ام این است که جوان انقلابى امروز، نداند ما بعد از چه دورانى، امروز در ایران مشغول چنین حرکت عظیمى هستیم. تاریخچه‌ى این صد و پنجاه ، دویست سال اخیر از دوران اواسط قاجار به این طرف؛ از دوران جنگ‌هاى ایران و روس به این طرف را بخوانید و ببینید چه حوادثى بر این کشور گذشته است.»۴

۴. کار فرهنگی را گسترش بدهید
«من می‌خواهم بگویم  آن جوان‌هایی که در تهران، در شهرهای گوناگون ، در استان‌های مختلف ، در خود مشهد، در بسیاری از شهرهای دیگر کار فرهنگی می‌کنند با اراده‌ی خودشان، با انگیزه‌ی خودشان -کارهای بسیار خوبی هم از آن‌ها ناشی شده است که از بعضی از آن‌ها را ما بحمدالله اطلاع پیدا کرده‌ایم- کار را هرچه می‌توانند به‌طور جدی دنبال کنند و ادامه بدهند. بدانند که همین گسترش کار فرهنگی در بین جوان‌های مؤمن و انقلابی، نقش بسیار زیادی را در پیشرفت این کشور و در ایستادگی ما در مقابل دشمنان این ملت ایفا کرده است.»2

 

پی‌نوشت‌ها:

1. بیانات رهبر انقلاب در دیدار وزیر، معاونین و رؤساى مناطق آموزش و پرورش سراسر کشور، ۱۳۷۱/۵/۲۱
2. بیانات رهبر انقلاب در حرم مطهر رضوی، ۱۳۹۳/۱/۱

مطالب مرتبط :

مأموریت جوان مؤمن /1

مأموریت جوان مؤمن /3

مأموریت جوان مؤمن /4

مأموریت جوان مؤمن /5

منبع

 

  • زینب دباغ

چه کسی می‌گوید تحریم کالاهای صهیونیستی تاثیری ندارد؟!
ابراز برائت «استارباکس» از اسرائیل
در ادامه بخوانید..

 

  • ۲۰ نظر
  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • ۲۳ مرداد ۹۳ ، ۱۵:۳۹
  • ۱۲۲۷ نمایش
  • ۱۰۵۴ بازدید
  • زینب دباغ

 

اگر جوان ایرانی بخواهد مأموریت خود را دریابد، باید ببیند در محور مختصاتی با دو محور عمودی و افقی «ایمان» و «انقلاب اسلامی»، در کجا ایستاده است؟ آن‌چه روشن است، این‌که «وظیفه‌شناسی» و «عمل مبتنی بر آن» بیش از آن‌که مسأله‌ای انتزاعی و نوعی باشد، یک واقعیت عینی و مصداقی است. یعنی مأموریت و وظایف هر کسی و هر جوانی با جوان دیگر به فراخور زندگی و حیات آن‌ها تفاوت دارد. اما این نکته که امام خامنه ای همزمان با وضعیت و شرایط امروز از جوانان کشورش توقع افزون‌تری دارد، به هیچ استدلال و دلیلی نیاز ندارد. کافی است میزان مخاطب قرار دادن، دفاع‌ کردن، حمایت ‌کردن و مطالبات ایشان از جوانان را از این‌جا ببینید
 
 1.با «تقویت ارتباط با خدا» بر محیط خود اثر بگذارید نه با «سیاسی‌کاری»
یکی از جذاب‌ترین و پرنکته‌ترین بیانات رهبر معظم انقلاب  همواره در جمع دانشجویان رقم می‌خورد. اردیبهشت ماه سال ۱۳۷۷ در پایان دیدار معظم‌له با دانشجویان دانشگاه تهران و در جلسه‌ی پرسش و پاسخ دانشجویی، ایشان این سؤال را که: شما چه توقعی از ما دارید و جوانان دانشجوی مؤمن به اسلام و انقلاب اسلامی چه وظیفه‌ای دارند؟ این‌طور پاسخ دادند: «شخصیت معنوی خود را ارتقاء بدهید و بکوشید که با ایمان خود بر مجموعه‌های پیرامون خود اثر مثبت بگذارید.»
«به نظر من، جوانان انقلابى دانشگاه -چون بحث دانشجو را داریم- سعى کنند خوب درس بخوانند. خوب فکر و معرفتشان را بالا ببرند. سعى کنند در محیط خودشان اثر بگذارند. فعال باشند، نه منفعل. روى محیط خودشان اثر فکرى و روانى بگذارند. این شدنى است. یک جوان گاهى اوقات مى‌تواند مجموعه‌ی پیرامونى خودش را -کلاس را، استاد را و حتى دانشگاه را- زیر تأثیر شخصیت معنوى خودش قرار دهد. البته این کار با سیاسی‌کارى به ‌دست نمى‌آید؛ با معنویت به‌دست مى‌آید، با صفا به ‌دست مى‌آید، با استحکام رابطه با خدا به‌ دست مى‌آید. عزیزان من! رابطه با خدا را جدى بگیرید. شما جوانید؛ به آن اهمیت بدهید. با خدا حرف بزنید. از خدا بخواهید. مناجات، نماز -نماز با حال و با توجه- براى شما خیلى لازم است. مبادا این‌ها را به حاشیه برانید.»
۲. امر به معروف و نهی از منکر را ترک نکنید
شاید نقطه‌ی تلاقی «ایمان به اسلام» و «انقلابی بودن» جوان، امر واجب، اما فراموش‌شده و مهجور «امر به معروف و نهی از منکر» باشد. 
امام خامنه ای در این خصوص فرموده‌اند:
«دشمن از راه اشاعه‌ی فرهنگ غلط -فرهنگ فساد و فحشا- سعی می‌کند جوان‌های ما را از ما بگیرد. کاری که دشمن از لحاظ فرهنگی می‌کند، یک «تهاجم‌ فرهنگی» ، بلکه باید گفت یک «شبیخون فرهنگی» ، یک «غارت فرهنگی» و یک «قتل عام فرهنگی» است . امروز دشمن این کار را با ما می‌کند. چه کسی می‌تواند ازاین فضیلت‌ها دفاع کند؟ آن جوان مؤمنی که دل به دنیا نبسته، دل به منافع شخصی نبسته و می‌تواند بایستد و از فضیلت‌ها دفاع کند. کسی که خودش آلوده و گرفتار است که نمی‌تواند از فضیلت‌ها دفاع کند! این جوان بااخلاص می‌تواند دفاع کند . این جوان ، از انقلاب ، از اسلام ، از فضایل و ارزش‌های اسلامی می‌تواند دفاع کند. لذا، چندی پیش گفتم: «همه امر به معروف و نهی از منکر کنند.» الآن هم عرض می‌کنم: نهی از منکر کنید . این واجب است . این مسئولیت شرعی شماست . امروز مسئولیت انقلابی و سیاسی شما هم هست.»۳
 
پی‌نوشت‌ها:
۱. بیانات رهبر انقلاب در جلسه‌ی پرسش و پاسخ دانشگاه تهران، ۱۳۷۷/۲/۲۲
۲. همان
۳. بیانات رهبر انقلاب در دیدار فرماندهان گردان‌های عاشورا، ۱۳۷۱/۴/۲۲
 
 
 
  • زینب دباغ

 

در پست های گذشته در مورد نستله به عنوان یکی از کالاهای صهیونیستی توضیحاتی رو خدمتتون عرض کردم . در این پست قصد دارم محصولاتش رو که تحت برندهای مختلف در ایران عرضه می کند رو معرفی کنم.

 

در ادامه با کلیه محصولات این شرکت اشنا بشید ...

 

  • ۵۹ نظر
  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • ۱۳ مرداد ۹۳ ، ۱۵:۱۸
  • ۲۲۲۹۵ نمایش
  • ۱۷۵۷۴ بازدید
  • زینب دباغ



آیت الله حق شناس (ره) درباره عبادت و مناجات انسان با خدا می فرماید:
 اگر نمازت را تند تند بخوانی ، پروردگار به ملائکه می فرماید:
چرا این بنده من نمازش را تند می خواند؟ مگر رفع شدائد او ، مگر انجام حاجات و مقاصد او به دست کسی غیر از من است؟!
این روایتی را که خواندم ، مرحوم حاج میرزا جوادآقا در اسرار الصلاة آورده است و همین در حجیتش کافی است.
 با عبادت من، معاشرت نکردن با دیگران ضرری نخواهد داشت.پروردگار در حدیث قدسی می‌فرماید:
به بندگان من بگو آن اشخاصی که به محبت من متوجه هستند، اگر در اثر عبادت من با یک کسی معاشرت نکنند؛ به آن‌ها ضرری وارد نخواهد شد. «قل لعبادی المتوجهین الی بمحبتی ما شرکم اذا احتجبتم عن خلقی»

 

منبع

 

 

  • زینب دباغ
 
 

روزنامه اسرائیلی «یدیعوت آحارونوت» در گزارشی اعلام کرد که بزرگترین شرکت مغازه‌های تجاری در انگلیس (Tesco Supermarkets)‌ تصمیم گرفت فروش تولیدات اسرائیلی را که در شهرکهای اسرائیلی از جمله شهرکهایی که در کرانه باختری اشغالی است، متوقف کند.

یدیعوت نوشت که تصمیم شرکت، طبق اعلام مسئولان آن، سیاسی نیست اما این شرکت در سایه جنگ کنونی علیه غزه تصمیم گرفته است که در سیاست فروش تولیدات شهرکهای اسرائیلی به طور کل تجدید نظر کند.
برخی کارشناسان این اظهار نظر مسئولان این شرکت انگلیسی را برای خلاصی از فشارهای احتمالی آتی دانستند.
اما از طرفی دیگر، شهر لیژ نروژ در سایه جنگ کنونی اسرائیلی شاهد اتفاقی عجیب است. روزنامه یدیعوت در این خصوص نوشت که صاحب یک کافه در شهر لیژ تابلویی بر سر در رستوران خود نصب کرده که روی آن نوشته شده است: به سگ‌ها خوش‌آمد می‌گوییم اما ورود صهیونیست‌ها ممنوع!.
گزارش‌های خبری حاکی است که صاحب کافه مذکور، پرچم رژیم صهیونیستی را که علامت ضربدر قرمز بزرگی روی آن زده شده است، بر سر در کافه نصب کرده و یک چفیه فلسطینی را نیز روی آن انداخته است.
بنا بر این گزارش،‌ در پی این اتفاق، انجمن بلژیکی «ضدیت با یهود» تحقیقاتی را در این خصوص آغاز کرده تا از این کافه شکایت قضایی کند.
یدیعوت گزارش کرد که در اروپا بسیاری از کافه‌ها و مغازه‌ها این اقدام را تکرار کرده‌اند همچنانکه ستاره‌های مشهور رشته‌های ورزشی فوتبال و دیگر رشته‌ها مخالفت‌های خود را با سکوت در قبال اقدامات اسرائیل در غزه ادامه می‌دهند.
بنا بر این گزارش، هزاران توئیت و نظرات مختلف در شبکه‌های اجتماعی مجازی در ضدیت با رژیم صهیونیستی موج مخالفت با جنگ علیه غزه را همچنان ادامه می‌دهد.
 
 
  • زینب دباغ

تولدی دیگر

۰۸
مرداد

 

دانلود فایل صوتی متن زیر با صدای شهید آوینی

شهید آوینی :

شهادت پایان نیست ، آغاز است ، تولدی دیگر است در جهانی فراتر از آنکه عقل زمینی به ساحت قدس آن راه یابد . تولد ستاره‌ای است که پرتو نورش عرصه زمان را در می‌نوردد و زمین را به نور رب‌الارباب اشراق می‌بخشد. 

 

منبع

  • ۹ نظر
  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۰۸ مرداد ۹۳ ، ۱۷:۰۷
  • ۸۹۱ نمایش
  • ۷۶۲ بازدید
  • زینب دباغ

 دلتا جلیل بزرگترین تولیدکننده‌ی پوشاک در سرزمین‌های اشغالی است که محصولات خود را به واسطه‌ی برند شرکت‌های دیگر هم‌چون مارکس و اسپنسر، پوما، هوگو باس ، کالوین‌کلین، نایک و ویکتوریاسکرت به بازار جهانی عرضه می‌کند.

**********************************
 خرید شما = رونق اقتصاد رژیم صهیونیستی
 
در ادامه بخوانید ... + تصویر

  • ۵۰ نظر
  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • ۰۳ مرداد ۹۳ ، ۱۹:۵۶
  • ۴۸۷۳ نمایش
  • ۳۸۰۴ بازدید
  • زینب دباغ