ی آنتی زایون

ی آنتی زایون

امام خامنه ای : اسرائیل باید نابود شود و نابود خواهد شد . ( 90/11/14 )

باعرض سلام و ادب .
به وبلاگ آنتی زایون (ضد صهیون ) خوش آمدید .


استفاده از مطالب وبلاگ بدون ذکر منبع بلامانع است البته در صورتی که مطلب عنوان شده در پست ، منبع نداشته باشد .
http://antizion.blog.ir

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
نویسندگان
پیوندهای مذهبی

شناخت روضه های دروغ / 1 + دانلود کتاب

دوشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۲، ۰۲:۰۳ ب.ظ

حادثه کربلا برای ما مردم ، خواهی نخواهی یک حادثه بزرگ اجتماعی است‏ . یعنی در تربیت ما ، در خلق و خوی ما این حادثه اثر دارد .این قضیه باید همان طوری که بوده است بدون کم و زیاد بیان شود و اگر کوچکترین داخل و تصرفی از طرف ما در این حادثه صورت بگیرد ، حادثه را منحرف‏ می‏کند و بجای اینکه ما از این حادثه استفاده بکنیم قطعا ضرر خواهیم کرد .با کمال تاسف این حادثه‏ ، هم دچار تحریفهای لفظی شده و هم دچار تحریفهای معنوی .

نمونه‏ هایی از بعضی تحریفهایی که در لفظ ظاهر مرحوم حاج میرزا حسین نوری اعلی الله مقامه در کتاب  لؤلؤ و مرجان نمونه‏ هایی از دروغهایی را که معمول است و به حادثه تاریخی کربلا نسبت می‏دهند ، ذکر می‏کند .

دو مسؤولیت بزرگ مردم دارند ، یکی اینکه نهی از منکر بر همه واجب است .  وقتی می‏فهمند و می‏دانند که اغلب هم می‏دانند که دروغ است ، نباید در آن‏ مجلس بنشینند که حرام است و باید مبارزه کنند .

مردم باید روضه راست بشنوند تا معارفشان ، سطح فکرشان بالا بیاید و بدانند که اگر روحشان در یک کلمه اهتزاز پیدا کرد ، یعنی با روح‏ حسین بن علی هماهنگ شد و در نتیجه اشکی ولو ذره‏ای ، از چشمشان بیرون آمد واقعا مقام بزرگی است . اما اشکی که از راه قصابی کردن از چشم بیرون‏ بیاید اگر یک دریا هم باشد ارزش ندارد .

نمونه ای از تحریف این است که قاصدی برای اباعبدالله‏ علیه السلام نامه‏ ای آورده بود و جواب می‏خواست ، آقا فرمود که سه روز دیگر بیا از من جواب بگیر . سه روز دیگر که سراغ گرفت ، گفتند : آقا حرکت کردند و امروز عازم رفتن هستند . او هم گفت پس حالا که آقا می‏روند ، بروم ببینم جلال و کوکبه پادشاه حجاز چگونه است . رفت و دید آقا خودش‏ روی یک کرسی نشسته و بنی‏ هاشم روی کرسی های چنین و چنان . بعد محمل هائی‏ آوردند ، چه حریرها ، چه دیباجها ، چه چیزها در آنجا بود . بعد مخدرات‏ را آوردند و با چه احترامی سوار این محملها کردند . اینها را می‏گویند تا ناگهان به روز یازدهم گریز می‏زنند و می‏گویند اینها که در آن روز چنین‏ محترم آمدند روز یازدهم چه حالی داشتند . حاجی نوری می‏گوید : این حرفها یعنی چه ؟ این تاریخ است که می‏گوید : امام حسین در حالی که بیرون می‏آمد این‏ آیه را می‏خواند : « فخرج منها خائفا یترقب »( سوره قصص ، آیه 21 ) یعنی در این بیرون‏ آمدن خودش را به موسی بن عمران که از فرعون فرار می‏کرد تشبیه کرده است‏ « قال عسی ربی ان یهدینی سواء السبیل »( سوره قصص ، آیه 22 ) یک قافله بسیار بسیار ساده‏ای حرکت کرده بود . مگر عظمت اباعبدالله به این است که یک کرسی‏ مثلا زرین برایش گذاشته باشند ؟ ! یا عظمت خاندان او به این است که‏ سوار محملهائی از دیباج و حریر شده باشند ؟ ! اسبها و شترهایشان چطور باشد ، نوکرهایشان چطور باشد ؟ !

ادامه دارد ...

منبع : برگرفته از کتاب حماسه حسینی اثر استاد شهید مطهری

 

دانلود کتاب الکترونیکی حماسه حسینی (3 جلد)
حجم: 1.37 مگابایت
توضیحات: فرمت html

 

 

 

نظرات (۱)

السلام علی الحسین
و علی علی بن الحسین
و علی اولاد الحسین
و علی اصحاب الحسین
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی