ی آنتی زایون

ی آنتی زایون

امام خامنه ای : اسرائیل باید نابود شود و نابود خواهد شد . ( 90/11/14 )

باعرض سلام و ادب .
به وبلاگ آنتی زایون (ضد صهیون ) خوش آمدید .


استفاده از مطالب وبلاگ بدون ذکر منبع بلامانع است البته در صورتی که مطلب عنوان شده در پست ، منبع نداشته باشد .
http://antizion.blog.ir

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
نویسندگان
پیوندهای مذهبی

خدانگهدار

چهارشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۳، ۰۵:۱۳ ب.ظ

 

سایت جنبش رو طراحی کردم ولی بعضی دوستان شبهاتی رو در مورد اصل کار وارد کردن . قرار شد بررسی بشه و از اساتید سوال کنیم . تا امروز جوابی دریافت نکردم . پس کار دیگه ای نمی مونه .

ممنون که تحملم کردید و با نظراتتون همراهیم کردید . حلال کنید .

التماس دعا .

شهادت روزیتون ان شاالله ..

یاعلی

 

 

  • موافقین ۱ مخالفین ۱۰
  • ۹۳/۱۱/۲۹
  • ۲۱۷۲ نمایش
  • ۱۷۲۶ بازدید
  • زینب دباغ

نظرات (۳۴)

ای بابا تازه میخواستم بهتون درخواست همکاری بدم 
بنده دست به فتوشاپم بد نیست و میخواستم تو این راه (جنگ نرم) هم سنگرتون باشم ولی دارید میرید این خیلی بده خیلی بد
منم یه کارایی میکردم در رابطه با همین جنگ نرم ولی گاهی اوغات خسته میشدم 
احساس میکنم شما هم خسته شدید یه مدت خسته گی در کنید ولی حتما برگردید این سنگر ها نباید خالی بمونن حتما برگردید 
پاسخ:
خیلی ممنون خودم هم کمی از طراحی و کد نویسی سر در میارم ولی میخوام برم ان شاالله یک نفر بهتر جای منو بگیره .
به شدت مخالفم اگر ادامه ندید کار اشتباهی کردید 
پاسخ:
ان شاالله یکی دیگه جای منو اینجا یا جای دیگه پر میکنه .
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • نرو :-(
    پاسخ:
    ابری ام، بارانی ام، حال و هوایم خوب نیست
    چشم سر، خیس است امّا چشم دل ، مرطوب نیست..
    آفت عصیان به جان نخل دل افتاده است
    علتش این است اگر محصول ها مرغوب نیست
    سود بازار عمل از عُرف هم کمتر شده
    ای دریغ اوضاع کار و بار من مطلوب نیست...

    کجا انشاالله بانو؟!
    اگه وقت نداری دیر به دیر بیا، ولی بیا!
    پاسخ:
    به خلوت میرم ..  تا بیشتر فکر کنم .
    به برگشتن فکر نمیکنم فعلا .

  • کمی بودن ...
  • یاقریب
    ای نزدیک بندگان

    خداوندازخودمابه قلبمان نزدیکتراست
    دلیل آن رادرسوره ی اعراف 
    آیه ی 24بخوانید!


    اتفاقاادمایی مثل شمابایدبمونن
    پاسخ:
    سلام بانو
    ممنون از لطفت .
    سلام 
    رفتن همیشه بد نیست 
    گاهی فرصتیه برای رویش دوباره 

    موفق باشی بانو 
    و 
    التماس دعا 
    پاسخ:
    سلام بانو
    ممنونم.
    مشکل از دل است
    انشاالله خدا پشت وپناهتان باشد
    ولی برگردید منتظر می مانیم
    پاسخ:

    در دلم بود که آدم شوم اما نشدم

    بی خبر از همه عالم شوم امّا نشدم

    بر در پیرخرابات نهم روی نیاز
    تا به این طایفه محرم شوم اما نشدم

    هجرت از خویش کنم خانه به محبوب دهم
    تا به اسماء معلّم شوم اما نشدم

    از کف دوست بنوشم همه شب باده ی عشق
    رسته از کوثر و زمزم شوم اما نشدم


    فارغ از خویشتن و واله رخسار حبیب
    همچنان روح مجسّم شدم اما نشدم

    سر و پا گوش شوم پای به سر هوش شوم
    کز دَمِ گرم تو مُلهَم شوم اما نشدم

    از صفا راه بیابم به سوی دار فنا
    در وفا، یار مُسلّم شوم اما نشدم

    خواستم برکنم از کعبه‌ی دل، هرچه بُت است
    تا بَرِ دوست مکرّم شوم اما نشدم

    آرزوها همه در گور شد ای نفس خبیث
    در دلم بود که آدم شوم اما نشدم


    ان شاالله..
    ان شاءالله هرچی خیره پیش بیاد

    التماس دعا
    پاسخ:
    ان شاالله..
    حاجاتتون روا ان شاالله و التماس دعا.
    سلام زینب جان
    خوبی خانوم؟
    کجا عزیزم
    سکوت گاهی خوبه وذهن رو حسابی آروم میکنه
    اما طولانیش خوب نیس
    ایشالله هرچی خیره برات پیش بیاد
    پاسخ:
    سلام ممنونم
    .
    .
    ان شاالله..
  • خادم الحسن(علیه السلام)
  • سلام با مطالب جدید بروزم یا علی مدد
    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    سلام علیکم

    من تا حدودی شرایط شما رو خبر دارم ‌، درک میکنم که بخشی از این تصمیم برای چی هست ولی خوب رفتن راه چاره نیست
    نمیدونم دقیقا برای چی این تصمیم رو گرفتید
    پس نمیتونم خوب راهنمایی کنم و اصولا مثل بعضی ها همینطوری نمیگم نرید
    گاهی اوقات نیازه که آدم بره و از محیط دور باشه
    گاهی اوقات نیازه که آدم یه بازسازی روی خودش بکنه
    یه مدیر داشتیم وقتی اومد توی مجموعه ما یه تز خوبی داد ،‌ گفت هر کسی باید به اندازه توانش وزنه برداره و خوب قدیم باب بود که مثلا دو مسئولیتی و سه مسئولیتی بعضی ها مسئولیت داشتند
    این مطلب رو توی جلسه اول گفت
    خیلی ها باهاش مخالفت کردند
    عین مثالش اینه
    گفت اگه یکی مثل رضا زاده میتونه یه وزنه 200 کیلویی بلند کنه باید همون وزنه رو بلند کنه اگه وزنه کمتر بلند کنه از توان بدنیش کم میشه و اگه بیشتر بر داره نمیتونه و وزنه رو میندازه و اگر این وزنه 200 کیلویی رو تبدیل به چهارتا وزنه 50 کیلویی بکنیم باز هم نمیتونه بلندش کنه با این که این توان رو داره
    اگه به کسی هم که توان وزنه 70 کیلویی داره وزنه 100 کیلویی بدیم میبره و وزنه رو میندازه
    هیچی دیگه با این تز اومد و مجموعه رو به اسوه کشوری تبدیل کرد
    بعدا و الان که چند تا مدیر و فرمانده عوض شدن هنوز کسی نتونسته جای اون رو پر کنه با این که شغلش آزاد بود
    همین بنده خدا که داشت میرفت از مجموعه من مسئول دفترش بودم
    بهش گفتم کجا آقا سیدمیری ما هم بیایم
    گفت میرم یه بازسازی روی خودم داشته باشم ،‌ گاهی اوقات نیازه که آدم یه بازسازی روی خودش داشته باشه و اشکالاتش رو بررسی کنه و برطرفشون کنه و نیازه شالوده کارش رو تغییر بده و یه بازسازی مدیریتی روی خودش انجام بده
    و مطالعات مدیریتی خودش رو افزایش بده تا موفق تر بشه

    من به شخصه خیلی درس گرفتم از این بنده خدا هم توی اون مجموعه و هم توی طول عمرم و کارم و ....
    خیلی تجربه به من منتقل کرد
    الان هم باهم ارتباط داریم و گاهی بهش زنگ میزنیم و گاهی میبینیمش

    القصه حرفم سر این بود که این رو گفتم
    گاهی نیازه که ماهم این بازسازی رو روی خودمون انجام بدیم
    گاهی نیازه که از جایی که هستیم کمی فاصله بگیریم تا هم قدرش رو بدونیم و هم ایده های مدیریتی و کاری جدیدی به ذهنمون خطور کنه و وقتی که دوباره مشغول شدیم بهتر از قبل کار کنیم
    دور شدن اشکال نداره ولی خوب کلا قیدش رو زدن کار درستی نیست
    البته این بستگی به شرایط هر فرد داره و متغییر است

    حرفم طولانی شد ولی خوب اینطور نوشتم و می نویسم بدون اسم که دیگر دوستان هم استفاده کنند
    گفتم نیازه که دور بشیم یاد این داستان افتادم
    سال دوم راهنمایی که بودم یه معلم حرفه و فن داشتیم ،‌ ایشون هم خیلی درس داد به ما ‌، نه درس کتابی ،‌ درس زندگی
    میگفت مثل مگس نباشید روی یه نقطه بشینید و فقط یه رنگ قالی رو ببینید ،‌ پرواز کنید بیاید کمی بالا میبینید چند تا رنگ داره ،‌ کمی بیشتر بیاید بالا میبینید یه گل داره ،‌ کمی بیاید بالا می بینید یه نقش و طرح داره ،‌ کمی بالاتر می بینید فرش است و کمی بالاتر می بینید که یه خونه است ،‌ کمی بالاتر یه محله است و به همین ترتیب

    حالا این فاصله گرفته شاید باعث خیر هم بشه برای آدم

    ایشاالله که توی این فاصله که اینجا کمتر هستید و فعالیتتون رو کمتر میکنید تصمیم های قشنگ و خوب بگیرید برای ادامه راه زندگیتون و دنیای مجازی
    بریدن و قطع کردن هنر نیست بلکه ماندن و ساختن هنر است
    این را همه ما خوب میدانیم
    به امید فرداهای بهتر
    پاسخ:
    سلام
    خیلی ممنون از راهنمایی تون .
    فکر کنم نیاز به بازسازی اساسی دارم.
    ان شاالله خیر هست.
  • سیدمهدی حاجی آبادی
  • عیدتان مبارک پساپس
    امام خامنه ای: هیچ کاری در دنیا بدون تشکیلات و کار تشکیلاتی پیش نمی رود.انقلاب اسلامی ایران هم بدون تشکیلات پیش نرفت و پیروز نشد
    ---------------
    ان شاالله خیری در این رفتن و آمدن برای شما باشد و موجب صعود معنوی شود
    پاسخ:
    ممنون
    ان شاالله.
    سلا م ممنون از مطلبتون ...


    آپم.سلام و مصافحه

    منتظر حضور سبزتان هستیم

    پاسخ:
    سلام
    شما معلومه اصلا نخوندید ..
    حضرت زهرا سلام الله علیها :
    هر که خداوند را بی پیرایه عبادت کند ،‌ خداوند برترین مصلحتش را نثار او می‌کند.
    بحار الانوار - ج 70 - ص 249


    سلام علیکم مومن
    شهادت حضرتش تسلیت باد
    التماس دعا
    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    پاسخ:
    سلام
    ممنون .
    سلام زینب جان
    خوبی عزیزم
    ما رو نمیبینی خوشی؟
    پاسخ:
    سلام بانو
    ممنون .
    فضای مجازی هم نفع داره و هم ضرر . بنظرم ضررش بیشتر از نفعش هست.
    انشاالله دوباره نوشتن رو شروع کنید.

    پشت پرده‌ی بدحجابی؟

    پاسخ:
    فکر نمیکنم..
  • خادم الحسن(علیه السلام)
  • سلام علیکم باطرح جدید و زیبا بروزم منتظرم
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از دعوتتون.
    سلام مومن. جزاکم الله خیرا

    چرا پس؟
    جبهه ی سایبری را خالی می ذاری خواهر؟!!
    اون هم درست با ورود به سالی که یادآور فرهنگ فاطمی است؟

    فاطمه جبهه را تا لحظه ی شهادتش ترک نکرد...

    ان شاء الله سال خوب و فاطمی ای داشته باشید
    ما هم حلال کنید

    عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
    یا علی
    پاسخ:
    سلام
    شما هسنید کافیه نیازی به من نیست .
    ممنون ان شاالله.

    سلام.

    دلمون براتون تنگ میشه

    پاسخ:
    سلام بانو
    همچنین.
    سلام زینبم
    سال نوت مبارک خانومی
    ایشالله روزهای خوبی درانتظارت باشه
    پاسخ:
    سلام سمیه بانو
    ممنونم دوست خوبم
    ان شاالله ..
    ان شاالله سال پربرکتی داشته باشی.
  • میثم حسینی خو
  • ممنون میشم اگه به سوالی که تو وبلاگم کردم جواب بدید.
  • میثم حسینی خو
  • ممنون که سر زدی.
    ------------------------
    ایام فاطمیه تسلیت.
    دوستم اینجا چه سکوتیه

    پاسخ:
    تو فعال باش من تعطیل شدم دوستم.
    اناری سرخ از دست خدا افتاد و جاری شد...
  • سرباز گمنام حریم ولایت
  • سلام علیکم
    تبریک سال نو
    انشاا... مادر مهربان عالم به برکت نگاه پرمهرشان به شما و خانواده محترم سال پر خیر و برکت عنایت فرمایند.
    سلام علیکم مومن
    سال نو مبارک ،  سال خوبی و پر برکتی داشته باشید و البته با دل خوش و همراه با رزق معنوی فراوان در پناه اهل بیت علیه السلام
    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    پاسخ:
    سلام
    ممنون همچنین .
    بنده هروقت به سایت شما می اومدم، از مطالب خوبتون استفاده کردم. نمیدونم چرا این تصمیم رو گرفتید، اما همین نگاهی که دارید، اینکه حتما برای کیفیت کار و خلوص در کار و اینطور چیزها اهمیت قائلید و حرف از بازسازی میزنید، خوبه؛ کاش بنده و فعالان فضای مجازی هم اینطوری فکرمیکریم. ان شاءالله موفق باشید.
    پاسخ:
    متاسفانه این فضا ادم رو الوده میکنه و روح و قلب رو به مرور کدر میکنه . یه مدت دور باشید منظور من رو می فهمید .
  • یاس بی نشان *سلام بر حضرت مادر*
  • به نام او
    سلام
    دعوتید به مطلب مبحث سنگین هوای نفس و کنترل آن


    لطفا بیایید یک بحث کامل و جامعی داشته باشیم
    و به نتیجه ی خوبی برسیم

    سپاسگزارم

    در پناه حضرت مادر
    یاعلی
    سلام
    هر جا قدم بگذاری موفق باشید
    پاسخ:
    سلام
     ان شاء الله.
    سلام. خیلی پسر احساساتی هستم. از خوندن پیامهای سرد رفتنتون دلم گرفت. اما برای یه چیزی واقعا بهتون احسنت میگم. اینکه خودتون متوجه دور شدن از فضای معنوی قلب و روح توی این فضای مجازی شدید و میخواید برید. انشالله هیچوقت هم دلتنگ فضای مجازی نشید. منم مثل شما هستم و خودم رو بخاطر همین مسایل چند ماهی هست که از این فضا دور کردم و امشب برای یه کار تحقیقی به سایتها سر میزنم. متاسفانه این فضا اینقدر یواش یواش چیزهایی رو برای ادم عادی میکنه که خودت هم نمیفهمی که چطور برات عادی شده چیزهایی که برات خط قرمز بوده و متعسفانه بدترین عیب این فضا اینه که انسان خواه ناخواه احساستش درگیر اشخاصی میشه که ترک اونها یا دوری از اونها یه جور دلتنگی براش میاره. من بیچاره که هنوز دلم بخاطر یه احساس اشتباه توی این فضای مجازی و مبهم و پر از دلتنگی داره زجر میکشه. دلم هوای مردن رو داره. ای کاش زودتر اقا بیاد..
    شرمنده که اینقدر فضا رو احساسی و غمگین کردم. شاید اینهم یه نوع تاثیریه که از فضای مجازی روی دلم مونده و دلم میخواد با یکی درد و دل کنم اما به ذاتا تنهایی رو ترجیح میدم وتا ظهور اقا از خدا صبر میخوام...
    انشاالله خدا به دلتون ارامش بده. ارامشی که قبل از ورود به این فضا رو داشتید.
    اللهم عجل لولیکل الفرج
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از نظرتون . من وقتی حوصله انجام کاری رو ندارم معمولا درس های اخلاقی ایت الله حق شناس رو گوش میدم و بسیار تاثیر گذار هست . یکبار شنیدم که گفتند هر جا وارد شدید به هر مکانی و قلبتون مکدر شد دیگه نرید .. البته ایت الله حق شناس  از مکان حقیقی صحبت میکردند و من بعدا تعمیم دادم به فضای مجازی . اون موقع من تازه وارد فیس بوک شده بودم و همه فامیل از پسر و دختر  منو  اد کردن از بعضی پست هاشون دلم میگرفت و اینکه 20 تا جوون شایدم بیشتر هی بهم تیکه میندازن اختلاط به حد نهایت مثل الان که همین جمع تو وایبر گروه دارن فقط فرقش با فیس بوک اینه که دردسترس تر شده. همون موقع من از فیس بوک خارج شدم و الان هم مسنجری رو موبایلم نصب نکردم. ولی بدتر از فیس بوک و وایبر همین فضاست ادم متوجه نمیشه  دارید کارفرهنگی میکنید ولی فرهنگتون کم کم تغییر میکنه .  
    امام سجاد علیه‏ السلام :
    اَللّهُمَّ إِنّى أَعوذُبِکَ مِنْ... أَنْ نَعْضِدَ ظالِما أَوْ نَخْذُلُ مَلْهوفا أَؤْ نَرومَ ما لَیْسَ لَنا بِحَقٍّ؛
     خدایا به تو پناه مى ‏برم... از این که ظالمى را یارى کنیم و یا مظلوم و دلسوخته ‏اى را بى ‏یاور گذاریم و یا آنچه حق ما نیست بخواهیم.
    صحیفه سجادیه ص 56 ،فرازی از دعاى 8


    لعن الله آل سعود

    ...
    منتظر شما در روشــنا هستیم...
    هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم (+)
  • حـــســیــن خوارزمی
  • سهم شما فقط ترک یک گناه 

    طرح ترک میلیون ها گناه، جهت تعجیل در فرج امام زمان علیه السلام.

    البته چه بهتر که این طرح را در طول زندگی بکار ببریم

    لطفاً قطع کننده این زنجیر نباشیم و در حد امکان نشر دهیم
  • مدافعان حرم
  • پایگاه رسمی مدافعان حرم http://www.modafeon.blog.ir
    ما را با درج لینک در وبگاه خود حمایت نمائید
    یاعلی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی