ی آنتی زایون

ی آنتی زایون

امام خامنه ای : اسرائیل باید نابود شود و نابود خواهد شد . ( 90/11/14 )

باعرض سلام و ادب .
به وبلاگ آنتی زایون (ضد صهیون ) خوش آمدید .


استفاده از مطالب وبلاگ بدون ذکر منبع بلامانع است البته در صورتی که مطلب عنوان شده در پست ، منبع نداشته باشد .
http://antizion.blog.ir

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
نویسندگان
پیوندهای مذهبی
جالب توجه آنجاست که برخی چهره‌های به ظاهر مذهبی طیف اصلاح‌طلب که یک‌بار دیگر موفق شده بودند دو مسئله بی‌ربط را با هم پیوند بزنند نیز به میدان آمده و با اظهاراتی جنجالی آب به آسیاب رسانه‌های بیگانه ریختند.
در حالی که رئیس دادگستری کل استان اصفهان شایعه رابطه اسیدپاشی با فریضه امر به معروف و نهی از منکر تکذیب می‌کند، موسوی بجنوردی چهره سرشناس اصلاح طلبان در اظهار نظری عجیب می‌گوید: «تفهیم معنای منکر به افراد باید با لطف، محبت، از روی ادب و به دنبال ایجاد آگاهی باشد. اما اگر کار ناپسندی انجام دهیم، برای مثال بدگویی کنیم و دشنام دهیم، کتک کاری کنیم یا احیاناً جنایتی مرتکب شویم مثل اسیدپاشی خود مصداق منکر است و نمی‌تواند به معنی نهی از منکر باشد.»
 
از سوی دیگر یکی از رسانه‌های منتسب به شیرازی‌ها (طیف تندروی مذهبی) که تندروی‌هایشان در مسائل مذهبی و دینی و حتی عزاداری ائمه زبانزد عام و خاص است، مسئولیت حادثه اسید پاشی را به یک گروه مذهبی در اصفهان نسبت داد. این سایت گروه انصار حزب الله شاخه اصفهان را به عنوان مسئول این کار قلمداد کرده و جالب تر اینکه از قول این گروه حتی بیانیه ای نیز درباره دلایل ورود آن‌ها به این موضوع منتشر کرده است.
موضوع زمانی دردناک‌تر می‌شود که یک دروغ آن‌قدر بزرگ می‌شود که پایش به سخنرانی رئیس جمهور در سفر استانی نیز می‌رسد.
حسن روحانی در جمع اقشار مختلف مردمی استان زنجان در نهمین سفر استانی خود گفت: «امر به معروف و نهی از منکر عملی متقابل است و من شما را به خیر دعوت می‌کنم و شما بنده را به خیر و صلاح و شایستگی دعوت می‌کنید، پس مبادا وظیفه امر به معروف و نهی از منکر که باید وسیله ارتباط نزدیک‌تر جامعه به یکدیگر باشد وسیله‌ای شود برای اینکه تفرقه و جدایی در جامعه به وجود آورد.»
وی با اشاره به آیاتی از کلام‌الله مجید، خاطرنشان کرد: «اول باید پیوند ولایت و محبت و اخوت در جامعه به وجود بیاید و هر کس نسبت به دیگری حالت سرپرستی دلسوزانه داشته باشد، یعنی همه نسبت به هم احساس پیوند ولایت کنیم و آگاهانه و دلسوزانه امر به معروف و نهی از منکر کنیم که قانون اساسی نیز به همین نکته اشاره دارد.»
 
اینکه روحانی از امر به معروف و نهی از منکر سخن بگوید و یکی از وظایف مسلمین را یادآوری کند امری بسیار قابل پسند و مورد تأیید است اما دلیل همزمانی این سخنان با هوچی گری رسانه‌های داخلی و خارجی در این ماجرا سؤالی است که رئیس جمهور باید به آن پاسخ دهد.
 آیا آقای رئیس جمهور نیز همفکر با رسانه‌های بیگانه و معاند با نظام جمهوری اسلامی اعتقاد دارد رابطه نزدیکی بین آمران به معروف و ماجرای اسیدپاشی در اصفهان وجود دارد؟!
منبع:فرهنگ نیوز
 
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۸/۰۳
  • ۵۷۸ نمایش
  • ۵۳۳ بازدید
  • محیا عبدلی

نظرات (۱)

  • محمد علی رنجبر طزنجی
  • سلام

    من به این رابطه ها مشکوکم
    پاسخ:
    سلام. منظورتون رابطه cnn و امثالهم با بعضی روزنامه های اصلاح طلبه؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی