ی آنتی زایون

ی آنتی زایون

امام خامنه ای : اسرائیل باید نابود شود و نابود خواهد شد . ( 90/11/14 )

باعرض سلام و ادب .
به وبلاگ آنتی زایون (ضد صهیون ) خوش آمدید .


استفاده از مطالب وبلاگ بدون ذکر منبع بلامانع است البته در صورتی که مطلب عنوان شده در پست ، منبع نداشته باشد .
http://antizion.blog.ir

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
نویسندگان
پیوندهای مذهبی

موتورلا / کالای صهیونیستی / 9

يكشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۲۷ ق.ظ

در پاساژهای اصلی فروش موبایل در تهران چرخی بزنیم در کنار سایر مارک های معروف مارک و انواع مدل گوشی های" موتورلا " نیز دیده می شود که متأسفانه با ترغیب فروشندگان به خرید این نوع گوشی نیز همراه است.
گذشت از آنکه چرا مسئولان دقت و نظارت کافی به ورود این کالای صهیونیستی به بازار ایران ندارند به نظر ارائه شواهد و مدارک برای این ادعا لازم می آید فلذا آنچه در ذیل می آید تنها گوشه ای برای ادعای اثبات این مدعی است.
موتورلا با تامین ابزارهای نظامی اسرائیل -شامل تسلیحات مختلف نظامی از فیوزهای به کار رفته در بمب و موشک های هدایت شونده گرفته تا رادارهای پیشرفته سیستمهای نظارتی تاسیسات، گیت های تفتیش، و...- این کشور را مورد حمایت خود قرار می دهد. سرمایه گذاری عظیم اقتصادی موتورلا در اسرائیل به سال 1948 بازمی گردد و باعث شده تا این شرکت برنده جایزه Jubilee شود.محصولات این شرکت شامل دستگاه های تلفن همراه، لوازم جانبی تلفن همراه، تلفن های بی سیم، تلویزیون های دیجیتال و... است.

شرکت موتورلا شرکتی چند ملیتی الکترونیک است که پایگاه آن در ایالات متحده قرار دارد. در سال 1998 شرکت موتورلا جایزه Jubilee  را از نخست وزیر اسرائیل بنیامین نتانیاهو دریافت کرد. علت آن سهم این شرکت در تقویت اقتصاد دولت اسرائیل عنوان شده است. 

 مایک زافیروفسکی (( Mike Zafirovski مدیرعامل شرکت موتورلا در کنفرانسی (نوامبر 2003 )  در حضور نخست وزیر اسرائیل در مورد تاریخ این شرکت در اسرائیل سخن گفت که از سال 1948 فعالیت خود را آغاز کرده است .
 یکی از روزنامه های تجاری اسرائیل با عنوان گلوب در مورد موتورلای اسرائیل نوشت که همزمان با به رسمیت شناخته شدن اسرائیل در سال 1948 به وجود آمده و "مفتخر است که اولین شعبه این شرکت  درخارج آمریکای شمالی است و از معدود شرکت هایی است که با تاسیس شبعه در اسرائیل از بایکوت کشورهای عربی سرپیچی کرد."   طی 60 سال گذشته موتورلا در اسرائیل نزدیک به 4500 اسرائیلی را استخدام کرده و بیش از 1.143 میلیارد ( تا سال 2007 ) فروش داشته است. بزرگترین تاسیسات تولیدی موتورلا "آراد" در اسرائیل قرار دارد. 

موتورلا  و نیروی دفاعی اسرائیل
موتورلا از سال های ابتدایی تاسیس خود با تولید تکنولوژی نظامی به اسرائیل کمک کرده است. موتورلا نیروی دفاعی اسرائیل را در سه عرصه عمده پشتیبانی می کند: اجزای سازنده تسلیحات(فیوزهای بمب) ، سیستم های ارتباطاتی نظامی، و سیستم های نظارتی نظامی. 
فیوزهای بمب: بر اساس گفته های وزارت دفاع اسرائیل موتورلا اسرائیل مهمترین شرکت اسرائیلی در توسعه و تولید انواع گسترده ای از فیوزهای الکترونیک بمب های هوایی و هدایت شونده است.
در 30 جولای 2006 در جریان حمله اسرائیل به لبنان از این تسلیحات در بمباران قانا در لبنان استفاده شد که حداقل 28 غیرنظلمی که اکثر آنها کودک بودند را کشت. در حمله به غزه در سال 2009 اسرائیل به شکل بی سابقه ای از بمب های یک تنی  MK-84 ( که فیوزهای آن ساخت شرکت موتورلا است) برای تخریب ساختمان ها و تونل های مزر غزه- سینا استفاده کرد.  در سال 2009 سازمان حقوق بشر که در حال تحقیق در اماکن تخریب شده غیرنظامی در غزه بود اجزای موشک هایی را با شماره سریال موتورلا پیدا کرد.   
سیستم های ارتباطی نظامی: در جولای 2000 موتورلا به نیروی نظامی اسرائیل سیستم های ارتباطی رمزی صدا- اطلاعات با نام Mountain Rose  فروخت. این قراداد ارزشی بالغ بر 100 میلیون دلار داشت.   این سیستم در سال 2004  مورد استفاده قرار گرفت و در جنگ 2006 لبنان نقش مهمی را ایفا کرد. اخیرا رئیس موتورلا در اسرائیل، Elisha Yanai، اسرائیل را تشویق کرد تا شبکه ارتباطی ملی اورژانس بی سیمی را تاسیس کند تا توسط نیروهای امنیتی در زمان حمله موشکی به اسرائیل استفاده شود.

سیستم نظارتی
موتورلا سیستم امنیتی با برد وسیع نظارتی  را برای کنترل سرزمین های تحت اشغال اسرائیل به وجود آورد. یکی از این سیستم ها به شکل مشترک توسط سیستم دفاع هوایی اسرائیل و موتورلا به وجود آمد. سیستم های 158 میلیون دلاری موتورلا با استفاده از سیستم های راداری پیشرفته و دوربین های حرارتی ابتدا در می 2005 در شهرک Har Bracha استفاده شد.  و پس از آن در عرض 16 ماه در 47 شهرک دیگر نیز مورد استفاده قرار گرفت.
صنایع Afcon 
موتورلا 9% از سهام شرکت اسرائیلی Afcon را در اختیار دارد.   که درسیستم امنیت رد گیری که در ایستگاه های بازرسی اسرائیل در کرانه غربی تا غزه مورد استفاده قرار می گیرد.


موتورلا- تاریخ نژاد پرستانه  
موتورلا در زمان رژیم نژاد پرست آفریقای جنوبی نیز سابقه تامین تجهیزات ارتباطی با این رژیم را داشته است که از آن برای سرکوبی سیاه پوستان استفاده می شد. 


فتوای امام خامنه ای : در مورد تحریم موتورولا در پاسخ به استفتای فعالین تحریم (ویژه) 
مقام معظم رهبری در این فتوا که در پاسخ به استفاتا در مورد موتورولا ضمن ارائه اسناد صهیونیستی بودن آن صادر شده است، وارد کردن و ترویج هر کالایی که منجر به هرگونه سود بردن رژیم صهیونیستی باشد را تحریم کردند.


 

برای دسترسی به کلیه پست ها با موضوع "کالاهای صهیونیستی "  اینجا را کلیک کنید

مطالب مرتبط :

 

کالاهای صهیونیستی :

صنایع غذایی :

کوکاکولا و خوشگوار و پپسی 

شرکت های تحت لیسانس کوکا کولا و پپسی کولا

نستله

آشنایی با کلیه محصولات نستله

آب معدنی دماوند 

محصولات لبنی دنت

صنعت پوشاک :

نایک شرکتی صهیونیستی + عکس

هوگو باس

صنعت الکترونیک :

پروژه های میلیاردی نوکیا برای رژیم صهیونیستی

 

 

منبع

 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۳/۱۱
  • ۱۴۶۲ نمایش
  • ۱۲۰۹ بازدید
  • زینب دباغ

موتورلا

نظرات (۴)

  • بــ ر ان ــا
  • سلام

    و باز هم روز ولادت ارباب بازگشتم
    پاسخ:
    سلام
    خیلی خیلی خوش آمدید ..عیدتون مبارک.
    من شنیده ام نوکیا هم وابسته به صهیونیست ها است تو نشنیدی آیا؟
    پاسخ:
    دوست عزیزم مطالب مرتبط رو نگاه نکردیاااااااااااااااااا...
  • سنا ♥عاشق مهدی فاطمه♥
  • من شیر سرخ بیشه فتح المبینم عشق حسین و هستی ام البنینم

    من ناز شصت غزوه های خون و عشقم عباسم و پور امیرالمؤمنینم

    من ترجمان لا فتی الا علیم انا فتحنایم لک فتحاً مبینم

    من برق شمشیر شه خیبر گشایم دارم دو دوست حیدری در آستینم

    من ساقی عشق مدینه تا فراتم آزاد مرد مکتب حق الیقینم

    من فارغ التحصیل فرهنگ وفایم خدمت گذار با صفای کربلایم

    من باغبان اله های داغدارم من خیمه های نینوا را پاسدارم

    من قافله سالار اردوی حسینم در علقمه لا سیف الا ذوالفقارم

    من خاتم انگشتر نهر فراتم با تشنگی من الفتی دیرینه دارم

    من حیدر خیبر گشای کربلایم من شیر مرد تکسوار کار زارم

    من دستهایم را به زهرا هدیه دادم اما از این هدیه ز زینب شرم سارم

    زان بوسه هایی که به دستم مرتضی زد روی لبم مهر فرات و کربلا زد

    من کاتب بی دست دربار حسینم من عشق باز عشق بازار حسینم

    عباسم و غرق غم عشق حسینی من با همه هستی خریدار حسینم

    رزمنده بی سنگر لشگر گشایم هم خط شکن هم خط نگه دار حسینم

    دست مرا در دست او بگذاشت حیدر من از همان طفلی گرفتار حسینم

    زد بوسه بر دستم امیر فتح خیبر یعنی که من پرچم نگه دار حسینم

    از کودکی من با حسیم عهد کردم مانند یک پروانه ای دورش بگردم

    من نسخه درمان درد سینه هایم من تربت شش گوشه را دار الشفایم

    من زینبم را چون حسینم دوست دارم من بهر او می میرمو او از برایم

    من اشکها را قطره قطره می شمردم من رشته گوهر شمار دیده هایم

    من کاتب غمهای طفلان اسیرم من با همه غمهای زینب آشنایم

    من همستفر بودم به هر جا با اسیران من حافظ زینب ز روی نیزه هایم

    من واسطه بین فرات و کربلایم بر درد زوار حسینی من دوایم

    من روزه تشنه بحر فراتم عباسم و حلال کل مشکلاتم

    هر مشکلی را می کنم مشکل گشائی من عرشه دار کشتی بحر نجاتم

    از خود گذشتن را به عالم یاد دادم چون پاکباز تشنه آب فراتم

    مشق عطش را در مدینه می نوشتم من دانش آموز کلاس زاریاتم

    با خون دل بر ساحل دریا نوشتم من ساقی بی ساغر آب حیاتم

    من دردهای بی دوا بسیار دارم در مانگهی در علقمه سیار دارم

    شاعر : داوود یداللهی
  • فانوس جزیره
  • سلام علیکم
    جالب بود نمیدونستم ،‌ چند سال پیش یک گوشی موتور آلا خریدم و فکر کنم دو روز دستم بود ،‌ سریع ردش کردم ،‌ اصلا خوشم نیومد ،‌ نمیدونم هنوز هم چرا ، و الان متوجه شدم که برای چی به دلم نشسته بود ...
    عاقبتتون بخیر
    پاسخ:
    سلام
    سلامت باشید . خدا رو شکر
    همچنین..
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی