ی آنتی زایون

ی آنتی زایون

امام خامنه ای : اسرائیل باید نابود شود و نابود خواهد شد . ( 90/11/14 )

باعرض سلام و ادب .
به وبلاگ آنتی زایون (ضد صهیون ) خوش آمدید .


استفاده از مطالب وبلاگ بدون ذکر منبع بلامانع است البته در صورتی که مطلب عنوان شده در پست ، منبع نداشته باشد .
http://antizion.blog.ir

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
نویسندگان
پیوندهای مذهبی

برند معتبر

چهارشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۱:۵۹ ب.ظ

 

زیبایی " چادر مشکی ام " را ترجیح می دهم

بر همه ی برندهای دنیا

کدام برند و اسمی با اعتبار تر است

از نام " مادرمانـ حضرتـ فاطمهـ زهـرا "

 

 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۲/۱۷
  • ۷۳۲ نمایش
  • ۶۲۹ بازدید
  • زینب دباغ

برند زیبا

حجاب

نظرات (۱۲)

  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • چـادرِ مـن

    نـه بـرای نشـان دادن فقـر در سریـال هـای کشـورم است …

    نـه لبـاس متهمـان ِ دادگـاه و زنـدان هـا …

    چـادر مـن تـاج بنـدگـی مـن است …

    سنـد زهـرایی بـودنـم را امضــا میکنـد …!

    طعنـه هـا دلسردت نکنـد بـانــو …

    بـا افتخـار در کوچـه هـای شهـر قـدم بـزن …!

    پاسخ:
    متشکرررررررم مریم بانو
  • سرباز امام خامنه ای
  • سلام

    در نشست آزاد اندیشی ما هم شرکت کنید...
    موضوع: آیا اسرائیل از قرارداد ژنو ناراضی است؟

    یامهدی
    پاسخ:
    سلام
    خدمت میرسم.
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • آنان چفیه داشتند... من چادر دارم....

    من چادر می پوشم، چادر مثل چفیه محافظ من است...اما چادر از چفیه بهتر است....

    آنان چفیه می بستند تا بسیجی وار بجنگند...من چادر می پوشم تا زهرایی زندگی کنم...

    آنان چفیه را خیس می کردند تا نَفَس هایشان آلوده ی شیمیایی نشود...

    من چادر می پوشم تا از نفَس های آلوده دور بمانم...

    آنان موقع نماز شب با چفیه صورت خود را می پوشاندند تا شناسایی نشوند...

    من چادر می پوشم تا از نگاه های حرام پوشیده باشم...

    آنان چفیه را سجاده می کردند وبه خدا می رسیدند ...

    من با چادرم نماز می خوانم تا به خدا برسم...

    آنان با چفیه زخم هایشان را می بستند ...

    من وقتی چادر ی می بینم یاد زخم پهلوی مادرم می افتم...

    آنان با چفیه گریه های خود را می پوشاندند...

    من در مجلس روضه با چادر صورتم را می پوشانم واشک هایم را به چادرم هدیه می دهم...

    آنان با چفیه زندگی می کردند... من بدون چادرم نمی توانم زندگی کنم...

    آنان سرخی خونشان را به سیاهی چادرم امانت داده اند...

    من چادرسیاهم را محکم می پوشم تا امانتدار خوبی برای آنان باشم

    پاسخ:
    بسیااااااااار زیبا بود متشکررررررررم
    چادرتان مستدام...
    کرب و بلایتان امضا شده...

    التماس دعا،
    یا حق.
    پاسخ:
    متشکرم

    حاجاتتون روا ان شاالله..
    بسیار عالی مستدام باشید

    یازهرا
    پاسخ:
    ممنون
    زیبا بود
    پاسخ:
    ممنون
    سیاهی چادر من، نه بزرگی است به تمام انسان نماهایی که نگاه هشان به زن نگاه به ابزاری است در جهت رسیدنشان به منافع و لذات نامشروعشان...
    به همه آنهایی که تا به حال چادر به سر نکردند توصیه می کنم اگر می خواهید در آن واحد آرامش و امنیت و وقار و انرژی و نشاط و حس زیبای پیروزی را تجربه کنید چادر به سر کنید...
    پاسخ:
    ممنون دوست عزیزم
  • لیلا فرامرزی

  • چادرت ارزش است باور کن... 

    السلام علیک یا فاطمه الزهرا(س)
    پاسخ:
    ممنون بانو 
    بیرق ما چادر خاکی توست
    این سند عصمت و پاکی توست
    پاسخ:
    ممنون.
    سلام...
    .
    گارانتی داره...
    تا آخرت اعتبار داره...
    پاسخ:
    سلام
    بله...

    حجاب، سکوی پرواز زن به سمت آسمان است

    افسوس که برخی به زمین عادت کرده اند ...
    پاسخ:
    ممنون از نظرتون.
    کاش درون مان هم چادر داشت تا از نگاه شیطان در امان بودیم...
    پاسخ:
    کاش ..
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی