ی آنتی زایون

ی آنتی زایون

امام خامنه ای : اسرائیل باید نابود شود و نابود خواهد شد . ( 90/11/14 )

باعرض سلام و ادب .
به وبلاگ آنتی زایون (ضد صهیون ) خوش آمدید .


استفاده از مطالب وبلاگ بدون ذکر منبع بلامانع است البته در صورتی که مطلب عنوان شده در پست ، منبع نداشته باشد .
http://antizion.blog.ir

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
نویسندگان
پیوندهای مذهبی

گل نرگس

جمعه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۲، ۱۱:۵۴ ق.ظ

 

ابوالوفاء شیرازی می‌گوید: در زندان ابوعلی الیاس، با وضع سختی اسیر بودم وبرایم معلوم شد که او قصد کشتن مرا دارد، لذا شکایت را نزد خداوند تبارک وتعالی بردم ومولای خود ابی محمد علی بن الحسین، زین العابدین (علیه السلام) را شفیع قرار دادم.

در این بین به خواب رفتم. در عالم رؤیا رسول خدا (صلى الله علیه وآله وسلم) را زیارت کردم.

حضرت فرمودند: نه به من و نه به دخترم و نه به دو پسرم (امام حسن وامام حسین (علیهما السلام)) برای مادیات متوسل نشو، بلکه برای آخرت وآنچه از فضل خدای تعالی امیدواری، به ما متوسل شو.

واما ابو الحسن (امیر المؤمنین)، برادرم، او انتقام تو را از کسی که به تو ظلم نموده می‌گیرد.

عرض کردم: یا رسول اللّه، آیا مگر به فاطمه (سلام الله علیها) ظلم نکردند، ولی ایشان صبر کرد؟ و میراث شما را غصب کردند، اما صبر نمود؟ پس چطور انتقام مرا از کسی که ظلم نموده، می‌گیرد؟

حضرت از روی تعجب نظری به من کردند و فرمودند: این موضوع عهدی بود که من با او بسته بودم و فرمانی بود که من به او داده بودم و برای او کاری جز بپا داشتن آن پیمان جایز نبود. او هم حق را ادا کرد.

و وای بر کسی که متعرض دوستان و شیعیان ما شود. (زیرا امیر المؤمنین (علیه السلام) انتقام او را می‌گیرد.

اما علی بن الحسین، برای نجات از سلاطین و شر شیاطین و محمد بن علی و جعفربن محمد، برای آخرت،(به روایتی آنچه از طاعت خداوند ورضوان او بخواهی) اما موسی بن جعفر، عافیت را به وسیله او بخواه.

و اما علی بن موسی، برای نجات. (به روایتی نازل شدن رزق) اما علی بن محمد، برای قضای نوافل و نیکی برادران دینی وآ نچه از طاعت خداوند عزوجل بخواهی. و حسن بن علی، برای آخرت.

و اما الحجة، هرگاه شمشیر به محل ذبح تو رسید -حضرت با دست به سوی گلوی خود اشاره فرمودند- به او استغاثه کن، به درستی که او در می‌یابد و فریادرس و پناه است برای هر کس که استغاثه کند و بگوید: یا مولای یا صاحب الزمان انا مغیث بک.

ابو الوفاء می‌گوید:‌‌ همان جا (در عالم خواب) فریاد زدم: یا صاحب الزمان انا مغیث بک.

همان لحظه دیدم شخصی از آسمان فرود آمد که سوار بر اسب است و در دست خنجری از نور داشت.

عرض کردم: مولای من شر آنکه مرا اذیت می‌کند، رفع کن.

فرمود: کار تو را انجام دادم.

صبح شد، الیاس مرا خواست وگفت: به چه کسی استغاثه کردی؟ گفتم: به آن کسی که فریادرس درماندگان است.

 

منبع : برکات حضرت ولی عصر (عج) حکایات عبقری حسان ص ۲۷۱ به نقل از جلد ۲ عبقری حسان ص۱۷۷ س ۳۴

 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۲/۱۲/۱۶
  • ۱۴۴۷ نمایش
  • ۹۶۹ بازدید
  • زینب دباغ

نظرات (۱۰)

  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • عالی بود...
    واسه خودم متاسفم....

    ممنون
    پاسخ:
    ممنون ..
     
    سلام وبتون عالیه

    خوشحال میشم به وبم سر بزنید

    اگه با تبادل لینک موافقید بهم اطلاع بدید

    ممنون یاعلی
    پاسخ:
    سلام
    ممنون .. خدمت میرسم.

    بعضی وقتها فراموش میکنیم که ما صاحب داریم ...

    سلام

    میلاد بی بی زینب کبری مبارک

    پاسخ:
    سلام
    ممنون.. عیدتون مبارک ..

    یا صاحبنا.......

    یا ابانا........

    ادرکنی

    پاسخ:

    یا ابانا........

    ادرکنی

    چو خود یار تو دیدم چه نیک فهمیدم
    عزیز فاطمه مهدی چقدر تنهایی....
    ــــــــــــــــــــــــــــ
    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام
    خدمتتون رسیدم ولی امکان گذاشتن نظر نبود ..سایتتون مشکل داره ..لینکتون کردم
    موفق باشید
    سلام عالی بود...
    حاجتمو ( که خودت می دونی و به کسی نمی گی!!) با توسل به کدوم ائمه بگیرم استاد؟
    پاسخ:
    سلام بانو
    ذهنتو درست کن رفیق + توکل به خدا ... همین ... شاگرد کلاس ششم فکر کنم اونی که  تو میخوای یه جور رزق باشه ..روزیت باشه بهت میرسه .. اگر مانع رسیدن به اون رزق بیماری باشه برو متوسل به امام هفتم شو اگر وسوسه های درونیه برو امام چهارم اگر نه امام هشتم ..میخوای مجموع حساب کن ..ولی .. نخوان بدن نمی دن بحث مقدرات پناهیان رو گوش بده هست تو وبم توکلت زیاد میشه.
  • آیات نورانی
  • هـوالنــور

    ناامیدی به رحمت خداوند از کشتن هزاران پیامبر بدتر است. ولا تنقطوا من رحمت الله را باید همیشه در دل زنده داشت و اصلا استثناء بردار نیست. اگر در کاری راه خروج نمی بینی به درجه تقوای خودت شک کن.

    وَمَن یتَّقِ اللَّـهَ یجْعَل لَّهُ مَخْرَ‌جًا(طلاق/2)

    و هر کس تقوای الهی پیشه کند، خداوند راه نجاتی برای او فراهم می‌کند.
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم .
    سلام
    ممنون ...

    اللهم عجل لولیک الفرج
    پاسخ:
    سلام خواهش میکنم.

    بنویس که هر چه نامه دادم نرسید
    بنویس که یک نفر به دادم نرسید
    بنویس قرار من و او هفته‌ی بعد
    این جمعه که هر چه ایستادم نرسید
    الهم عجل لولیک الفرج...



    پاسخ:
    ممنونم .. قشنگ  بود
  • سیف الدوله
  • سلام

    با مطلب:

    نعلین مقام معظم رهبری سوژه شبکه های خبری+عکس

    بروزیم

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی