ی آنتی زایون

ی آنتی زایون

امام خامنه ای : اسرائیل باید نابود شود و نابود خواهد شد . ( 90/11/14 )

باعرض سلام و ادب .
به وبلاگ آنتی زایون (ضد صهیون ) خوش آمدید .


استفاده از مطالب وبلاگ بدون ذکر منبع بلامانع است البته در صورتی که مطلب عنوان شده در پست ، منبع نداشته باشد .
http://antizion.blog.ir

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
نویسندگان
پیوندهای مذهبی

سخنان شنیدنی میثم مطیعی در مورد 9 ربیع

يكشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۲، ۰۹:۳۹ ب.ظ

 
وی گفت: من چند جمله ی از امام حسن عسکری نقل می‌کنم که هم معرفتمان بالا برود و هم دلیلی دارد که این روایت را نقل می‌کنم. روایت را مرحوم ابن‌شعبه حرانی در تحف‌العقول نق کرده و خیلی از بزرگان امامیه هم آن را نقل کرده‌اند: دستور جامعی و کامل برای شیعیان است:
 
و قال علیه السلام لشیعته: اوصیکم بتقوی الله و الورع فی دینکم و الاجتهاد لله و صدق الحدیث و اداء الامانة الی من ائتمنکم من بر او فاجر و طول السجود و حسن الجوار فبهذا جاء محمد صلی الله علیه و آله صلوا فی عشایرهم و اشهدوا جنائزهم و عودوا مرضاهم و ادو حقوقهم فان الرجل منکم اذ ورع فی دینه و صدق فی حدیثه وادی الامانته و حسن خلقه مع الناس قیل هذا شیعی فیسرنی ذالک اتقو الله و کونوا زینا و لا تکونوا شینا جر و الینا کل مودة و ادفعوا عنا کل قبیح فانه ما قیل فینا من حسن فنحن اهله و ما قیل فینا من سوء فما نحن کذالک، لنا حق فی کتاب الله و قرابة من رسول الله و تطهیر من الله لا یدعیه احد غیرنا الا کذاب، اکثروا ذکر الله و ذکر الموت و تلاوة القرآن و الصلوة علی النبی صلی الله علیه و آله فان الصلوة علی رسول الله عشر حسنات، احفظوا ما وصیکم به و استودعکم الله و اقراء علیکم السلام.
 
شما را به تقوای الهی و ورع در دین وصیت می‌کنم و کوشش برای خدا و راستگویی و ادای امانت به هرکسی که تو را امین خود قرار داد، چه آدم بدی باشد و چه خوب. اهل سجده طولانی باشید، خوش مشرب و خوش معاشرت باشید و این دستورات را پیامبر(ص) آورده: در محله مخالفین ما نماز بخوانید و در تشییع جنازه آنها حاضر شوید و از بیمارانشان عیادت کنید و حقوق آنها را بپردازید، اگر یکی از شما این خصائل را داشته باشد، مردم می‌گویند این شیعه است و این مرا خوشحال می‌کند. پس تقوا پیشه کنید و مایه زینت ما شوید و موجب ننگ و عار ما نشوید، مردم را به ما متمایل کنید.
 
وی تأکید کرد: گوش کنند آن جاهل هایی که فردا آبروی شیعه را می‌برند. آنهایی که فکر می‌کنند هنر می‌کنند که در رسانه‌های ماهواره‎ای جعلی خود به اسم شیعه و به تعبیر رهبر معظم انقلاب از لندن و آمریکا برای ما تولید محتوا می‌کنند. شما هنری نکردید که چهره شیعه را اینگونه معرفی می‌کنید. امام عسکری می‌فرماید: مردم را به ما متمایل کنید و بدی‌هایی را که به ما نسبت می‌دهند را از ما دور کنید. هر خوبی که درباره ما می‌گویند، ما اهل و شایسته آن هستیم، اما هر بدی که می‌گویند ما اینگونه نیستیم. ما را در کتاب خدا حق مقرری است،... زیاد ذکر خدا بگویید و یاد مرگ کنید و اهل تلاوت قرآن باشید، زیاد صلوات بفرستید، چراکه صلوات بر پیغمبر 10 حسنه است؛ ای شیعیان آنچه که من وصیت کردم حفظ کنید و من شماها را به خدا می‌سپارم و با شما وداع می‌کنم.
 
مطیعی ادامه داد: فردا 9 ربیع است؛ بشنوند آنهایی که با اعمال و رفتارشان کاری می‌کنند که شیعیان هند و پاکستان و کشمیر و سیستان و بلوچستان ما هزینه آن را می‌هند. معنای وحدت را باید فهمید، وحدت ما تقریب مذاهب است نه تذویب. ما مصالح عالی تر و دشمن مشترکی داریم که می‌خواهد ما را باهم درگیر کند و باید از اختلافات دست برداریم. همه آنهایی که در میان شیعیان طبل اختلافات را بلندتر می‌نوازند، همه نادان نیستند، یک عده مأموریت دارند تا چهره شیعه را مشوه کرده و شیعه و سنی را به جان هم بیندازند.
 
مطیعی ضمن تاکید بر لزوم فهم معنای درست وحدت گفت: باید به خاطر مصالح بالاتر، از اختلافات دست برداریم، زیرا دشمن مشترکی وجود دارد که دنبال صید ماهی خودشان هستند.
 
 
 
 
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۲/۱۰/۲۲
  • ۹۷۹ نمایش
  • ۸۵۳ بازدید
  • زینب دباغ

9ربیع

میثم مطیعی

سخنان شنیدنی میثم مطیعی در مورد 9 ربیع

نظرات (۴)

  • وخدایی که دراین نزدیکیست
  • نوشته هم بسیار عالی 
    مداحیاشون رو خیلی دوستدارم
    مثل همیشه عالی
    ممنون
    پاسخ:
    ممنون دوست عزیزم
    موافقم  .
    متشکرم .
    سلام.ممنون من هم لینکتون کردم.ببخشید انتی زیون به چه معناست/؟
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم
    به معنی ضد صهیون هست .
  • فانوس جزیره ...
  • سلام علیکم
    از ارسال چند پیامم و کامنت هم نادم هستم ، بله نباید ...
    پاسخ:
    سلام
    خوهش میکنم .
    حذف شد.
  • سلمان جعفری
  • "...مایه زینت ما شوید...نه موجب ننگ و عار..."

    حقیقتا برا شیعیان چقدر این حرف سنگینه.
    باید حواسمون بیشتر جمع باشه.

    پاسخ:
    ان شاالله زینت اهل بیت باشیم .
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی