ی آنتی زایون

ی آنتی زایون

امام خامنه ای : اسرائیل باید نابود شود و نابود خواهد شد . ( 90/11/14 )

باعرض سلام و ادب .
به وبلاگ آنتی زایون (ضد صهیون ) خوش آمدید .


استفاده از مطالب وبلاگ بدون ذکر منبع بلامانع است البته در صورتی که مطلب عنوان شده در پست ، منبع نداشته باشد .
http://antizion.blog.ir

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
نویسندگان
پیوندهای مذهبی

شهید ابراهیمی

سه شنبه, ۳ دی ۱۳۹۲، ۰۲:۳۰ ب.ظ

همسر شهید حجت الاسلام ابراهیمی :

روز ربایش مصادف با تعطیلی 14روزه مسیحیان بود و کشور نیز عملاً در کما فرو رفته بود. آن‌ها به شکلی برنامه‌ریزی کرده بودند که پس از ربایش، به هیچ ارگان و سازمانی دسترسی نداشته باشیم، همه جا در تعطیلی به سر می‌برد.

زمانی که ما به قم رسیدیم، 10روز از تولد دخترم گذشته بود. تمام اقوام و آشنایان از شهادت شهید ابراهیمی خبر داشتند و تنها من بودم که خبری نداشتم. تا اینکه فردای آن روز، پدر شهید ابراهیمی خبر شهادت شیخ محمدحسن را به من دادند. اما من به هیچ وجه نتوانستم پیکر اصلی شهید ابراهیمی را ببینم و خواستم تصویری که از شهید ابراهیمی در زمان زنده بودنشان داشتم، همواره در ذهنم بماند چرا که وضعیت شهادت ایشان بسیار دردناک بود. نیمه‌ای از سر شهید ابراهیمی به دلیل تیرهای فراوان، کاملاً از بین رفته و تنها نیمی از سر مانده بود و همان را نیز در ملحفه‌ای جدا از پیکر قرار داده بودند. انگشتانش را قطع کرده بودند، ناخن‌هایش را کشیده بودند و سینه شهید به واسطه ضربات سنگین و یا احتمالاً سوزاندن، کاملاً سیاه شده بود.  

زمانی که در گویان بودیم، خانم شیعه‌ای که از دوستان ما و کارکنان وزارت کشور گویان بود با منزل ما تماس گرفت و گفت: "من دیگر نمی‌توانم به منزل شما بیایم چرا که ما نیز زیرنظر هستیم. فقط باید مطالبی به شما بگویم. نامه‌های فراوانی از سوی افراد و گروه‌های مختلف به وزارت اطلاعات گویان علیه حجت‌الاسلام ابراهیمی مبنی بر تروریست بودن و حضور ایشان در بمب‌گذاری‌های گوناگون به ویژه 11سپتامبر آمده بود که بر این اساس، یک هفته قبل از ربایش شهید ابراهیمی یک هیئت هفت نفره از آمریکا به گویان آمد و جلسه مخفیانه برگزار کردند. در این جلسه گفته بودند که تعدادی شیعه در گویان به رهبری یک ایرانی وجود دارند که با وجود اندک بودنشان کارهای ریشه‌ای و مهمی انجام می‌دهند و در حال شیعه کردن مردم هستند و ممکن است برای کشور خطرناک باشد."

بعد از بازگشت ما از گویان، وزیر کشور و اطلاعات این کشور برکنار شدند و ما احتمال می‌دهیم که برخی از دولتمردان گویان به دلیل حضورشان در ماجرای قتل شهید ابراهیمی، از کار برکنار شدند تا دولت این کشور متهم به دخالت در شهادت شهید ابراهیمی نشود. همچنین آقای سبحانی سفیر ایران در ونزوئلا پیگیری‌های فراوانی انجام داد و دو تن از بهترین وکلای انگلستان را به کار گرفت اما آن وکلا در میانه کار خود، از ادامه همکاری انصراف دادند.

 

تحصیلات شهید ابراهیمی :

مدرک لیسانس خود را از مدرسه عالی قضایی و فوق لیسانس خود را از دانشگاه مفید با گرایش حقوق بین الملل دریافت کرد. دروس حوزوی رانیز در محضر آیت الله تبریزی، آیت الله جوادی آملی و سایر علما و اساتید گذراند.

برخی از فعالیت های شهید در کشور گویان

1-ثبت رسمی مدرسه امام باقر (ع)و اخذ مجوز فعالیت کالج بین المللی مطالعات اسلامی از دولت گویان 2- تدریس و مدیریت کالج اسلامی 3-فعالیت های رادیویی و تلویزیونی در جهت نشر معارف اسلامی 4-اقامه نماز جمعه و جماعت و احیای مناسبت های اسلامی و هم چنین رگزاری مراسم دعای کمیل ، توسل ، زیارت عاشورا ، حدیث کساء و.. 5- سخنرانی و پاسخ به سوالات در مساجد و مدارس برادران اهل سنت 6- برگزاری کنفرانس های متعدد و نمایشگاه قرآنی و راه اندازی دارالقران

 تحقیقات:

1-تقریرات خارج فقه و اصول به زبان فارسی 2- نقش سازمان های غیر دولتی در نگه داری از محیط زیست( پایان نامه کارشناسی ارشد به زبان انگلیسی) 3-تحقیق و پژوهش در مورد چکونگی استرداد اموال بلوکه شده دولت جمهوری اسلامی ایران در آمریکا(به زبان انگلیسی)

 

 

 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۲/۱۰/۰۳
  • ۶۶۸ نمایش
  • ۵۹۸ بازدید
  • زینب دباغ

نظرات (۵)

  • وخدایی که دراین نزدیکیست
  • ....
    سلام 
    اول بگم چقدر درناک شهیدشون کردن :(

    دوم بگم نمیدونم چرا بعضیا اینجوری ناشناخته میمونن؟؟یعنی کارِ ....  است؟؟؟

    سوم خدارحمتشون کنه

    چهارم ممنون
    پاسخ:
    سلام
    اره 15 روز شکنجه شده بعد شهید شده .
    ما اون موقع در گویان نه سفارتخانه و نه رایزنی فرهنگی و نه هیچ مرکز دیگری غیر از همین کالجی که ایشان دایر کرده نداشتیم و این مسئله از طرف کشور گویان مورد پیگیری قرار نگرفت .
    خواهش میکنم .
    سلام 

    همه ما نسبت به مظلومیت این شهید بزرگوار مسوولیم...
    ممنون از تلاش جهادگونه تو...
    پاسخ:
    سلام
    سلامت باشی التماس دعا
    سلام چیزی جز شرمندگی ندارم بگم ....کاش یه جو از همت و ادمیت اونا رو داشتم
  • وخدایی که دراین نزدیکیست
  • کسی که زیبایی اندیشه دارد،زیبایی ظاهر خود را به نمایش نمیگذارد "شهید مطهری"

    (حجاب آقایون)
    پاسخ:
    به به ..
    اومدم
    سلام علیکم.
    بسیار متاسفیم که وزارت خارجه ما به مسائل از این دست اهمیتی نمی دهند...

    پاسخ:
    سلام
    اخه ما اونجا که سفارت و رایزن نداشتیم البته بعد 10 سال رو نمیدونم .
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی