ی آنتی زایون

ی آنتی زایون

امام خامنه ای : اسرائیل باید نابود شود و نابود خواهد شد . ( 90/11/14 )

باعرض سلام و ادب .
به وبلاگ آنتی زایون (ضد صهیون ) خوش آمدید .


استفاده از مطالب وبلاگ بدون ذکر منبع بلامانع است البته در صورتی که مطلب عنوان شده در پست ، منبع نداشته باشد .
http://antizion.blog.ir

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
نویسندگان
پیوندهای مذهبی

چند توصیه از حجت‌الاسلام قرائتی

سه شنبه, ۹ مهر ۱۳۹۲، ۰۴:۱۳ ب.ظ

 

حجت‌الاسلام قرائتی : حدود 40 سال پیش از زندان شاه به دیدار یکی از علما رفتم در آنجا به وی گفتم مرا نصیحت کن! او چیزی به یاد نیاورد فقط گفت چند دفتر تهیه کن و هر دفتر را به یک موضوع اختصاص بده و نکات مهم درباره این موضوعات را یادداشت کن. امروز 40 سال از این ماجرا می‌گذرد و من هنوز دفترهای 40 سال پیش را هم در اختیار دارم و همه موضوعات را در این دفترها نوشته‌ام که یکی از نتیجه این یادداشت‌ها انتشار مجموعه تفسیر نور است از این رو به همه شما هم توصیه می‌کنم نکات مفید را در طول زندگی یادداشت کنید زیرا پس از سال‌ها می‌توانید کتب مختلف با موضوعات مختلف عرضه کنید.

قرائتی با توصیه حاضران به مطالعه خصوصاً مطالعه هدفدار گفت: عمر محدود است و فرصت کم پس در این فرصت کوتاه سعی کنید مطالب مهم را به خوبی یادداشت کنید همچنین با مطالعه علوم مختلف را فرا بگیرید البته مطالعه باید هدفدار باشد امروز بسیاری از چیزها از هویت افتاده است به عنوان مثال در مساجد مناره‌های بلندی می‌سازند که کارایی ندارد در حالی که فلسفه ساخت مناره برای اقامه اذان است همچنین در درون مسجد می‌توان با یک فلش ساده جهت قبله را به افراد نشان داد در حالی که هزینه‌های بسیار زیادی برای ساخت محراب صرف می شود.
رئیس ستاد اقامه نماز تأکید کرد: یکی از نشان‌های دوران آخر‌آلزمان ساخت مساجد مجلل و خالی از نمازگزار است این‌ها را گفتم که بدانید به دنبال چیزهای با هدف باشید و از خواندن مطالب بیهوده خودداری کنید.
 
این استاد قرآن کریم با انتقاد از عالمانی که برای آثار خود قفل نرم‌افزاری می‌گذارند، گفت: غربی‌ها مطالب مضر و تصاویر مستهجن خود را به صورت رایگان برای جوانان ما ارسال می‌کنند در حالیکه ما جلوی تکثیر علوم و احادیث را می‌گیریم و بر آثارمان قبل می‌گذاریم پس بیایید بخل را کنار بگذاریم، مدام نگوییم سرقت علمی! تبلیغ را همگانی کنیم و حتی کتاب‌هایی که داریم را به دیگران امانت بدهیم.
 
وی خدایی کردن کارها را یکی دیگر از موضوعات مهم زندگی دانست و گفت: باید در زندگی به کارها رنگ الهی بدهیم و ارزش کارها را میلیاردی کنیم به عنوان مثال هنگامی که آب می‌خوردیم بابت سیراب شدن همه تشنه‌ها خدا را شکر کنیم و یا هنگامیکه صدقه می‌دهیم بگوییم بابت دفع بلا از همه موجودات عالم. این گونه نیات اجر کارها را میلیاردها برابر افزایش می‌دهد.
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۲/۰۷/۰۹
  • ۷۵۷ نمایش
  • ۷۰۳ بازدید
  • زینب دباغ

قرائتی

نظرات (۴)

سلام
ممنون از نشر مطلب.
سلام کو گوش شنوا فک کنیم دلیل مهمی که ادم به این حرفا گوش نمیده تنلیه 

احسنت بر استاد قرائتی..

 

ممنونم زینب خانم.

 

"یاعلی مددی"

سلام ..رسیدن بخیر ..زیارتتون قبول باشه...بسیار مطلب جالبی بود..من واقعا استاد قرائتی رو از ته دلم  دوست دارم..عمرش با برکت وعزت
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی