ی آنتی زایون

ی آنتی زایون

امام خامنه ای : اسرائیل باید نابود شود و نابود خواهد شد . ( 90/11/14 )

باعرض سلام و ادب .
به وبلاگ آنتی زایون (ضد صهیون ) خوش آمدید .


استفاده از مطالب وبلاگ بدون ذکر منبع بلامانع است البته در صورتی که مطلب عنوان شده در پست ، منبع نداشته باشد .
http://antizion.blog.ir

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
نویسندگان
پیوندهای مذهبی

دلتا جلیل (DELTA GALIL) / کالای صهیونیستی / 16

دوشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۵، ۰۴:۱۰ ب.ظ

اولین پایگاه شرکت دلتا جلیل در سال 1975 در شمال اسرائیل بعنوان یک کارخانه دوخت لباس با چندصد کارگر تأسیس شد و سپس در طول 40 سال در نقاط مهم و استراتژیک در سراسر چهار قاره مراکز طراحی و تولید لباس رو تاسیس کرد . 8500 نفر در سراسر جهان در استخدام ای شرکت است که به 50 مشتری بزرگ و پیشرو در صعنت پوشاک در ایالات متحده آمریکا و بریتانیا و اروپا سرویس می دهد . در حال حاضر این شرکت یک تولید کننده و توزیع کننده جهانی پوشاک مردانه، زنانه و بچه گانه با برند های خاص است.

این شرکت با توجه دائم و همیشگی به نبض بازار و با اتکاء به طراحان و فروشندگات برتر پوشاک در جهان سهم خودشان را در بازار جهانی پوشاک مستمرا گسترش میدهند . همچنین گرایش به مدهای جدید را نیز پیش بینی کرده اند و از جدیدترین تکنولوژی ها و پارچه ها استفاده می کنند.

دلتا جلیل در موفقیت شرکتهای بزرگی مثل Wal-Mart, Marks & Spencer, and Target  و برندهای  Calvin Klein, Nike ,  Victoria’s Secret  سهم زیادی دارد .

برندهای اختصاصی دلتاجلیل :

    FIX

p.j.salvage

SCHIESSER

NEARLY NUDE

LittleMissMatched

 

 

نحوه نفوذ این شرکت در بازار بزرگ جهانی :

 

سال 1978 (نفوذ در بازار انگلیس)

این شرکت بزرگترین سازنده و عمده فروش البسه در اسرائیل شد . با بزرگترین فروشگاه زنجیره ای در انگلیس با نام , Marks & Spenceارتباط برقرار کرد . در 20 سال اول این شرکت انگلیسی بزرگترین خریدار محصولات عمده دلتا جلیل شد .

سال 1980

دلتا جلیل محصولات خود را تحت برند delta در 140 فروشگاه در اسرائیل عرضه کرد .

سال 1981 (نفوذ در بازار فرانسه) :

توزیع محصولات در لندن را گسترش داده و برای نفوذدر بازار فرانسه با شرکت Pierre Cardin جهت تولید و توزیع البسه در اروپا وارد معامله شد .

 

سال 1982 (نفوذ در بازار اسکاتلند) :

تاسیس کارخانه در اسکاتلند جهت نفوذ به بازار این کشور .

 

سال 1988 (نفوذ در بازار ایالات متحده آمریکا ) :

فروشگاه مشهور saralee  در ایالت متحده 25 درصد سهام دلتا جلیل را خرید . این کار مقدمه ای برای نفوذ به بازار بزرگ پوشاک در آن کشور بود .

سال 1993 :

به منظور کسب قدرت برتر تجاری و افزایش تولیدات شرکت در کشورهایی که کارگر ارزان دارند صنعت پوشاک را گسترش دادند و اولین کارخانه در اسکاتلند به نام : “Babygro Scotland” را خریداری کردند .

 

سال 1996 (نفوذ در بازار اردن ، مصر ، ترکیه و اروپای شرقی) :

کارخانه دوخت در اردن و مصر ایجاد کرد و با شرکت CIG شریک شد و تولیدات خود را به ترکیه و اروپای شرقی گسترش داد .

 

سال 2001 :

برای توسعه بیشتر نفوذ به بازار بزرگ آمریکا را هدف گیری می کنند و چندین شرکت کلیدی با نام های : Dominion و Wundies و Inner-Secrets در ایالت متحده را خریداری میکنند .

سال 2004 (نفوذ در بازار چین ) :

با خرید شرکت Burlen موقعیت شرکت دلتا جلیل در بازار بزرگ جهانی قوی شد .در این سال توسعه بازار خود را به خاورمیانه دور رساندند و کارخانه ای در چین تاسیس کردند و تولیداتشان را در مصر افزایش دادند .

سال 2005 :

شرکت saralee  با اختیار داشتن 28.5 درصد سهام  دومین سهام دار بزرگ دلتاجلیل است که در این سال سهام خود را به شرکت Real Cool Cotton™ (RCC)  واگذار میکند

سال 2007 :

ایجاد کارخانه در Bulgaria . در این سال Dov Lautman بالاترین جایزه (جایزه اسرائیل ) را در اسرائیل را دریافت کرد . [۱]

سال 2010 (نفوذ در بازار استرالیا ) :

دلتا جلیل برند Nearly Nude  از استرالیا  را میخرد .

سال 2011 :

خرید برند آمریکایی Karen Neuburger متعلق به شرکت  RUSSELL NEWMAN .

سال 2012 (نفوذ در بازارهای اروپا ) :

خرید های استراتژیک برندهای مشهور جهان ادامه می دهد .

خرید برند مهم Schiesser AG آلمان برای تولید و توزیع که قدم بزرگی برای نفوذ در بازارهای اروپا بود .

خرید برند آمریکایی Littlemissmatched . تا اینجا 150 فروشگاه در ایالات متحده در آمریکا محصولات اسرائیل را تحت برند دلتا به فروش می رساندند .

سال 2013 (نفوذ در بازار کلمبیا ) :

قرداد لیسانس جهانی با شرکت کلمبیایی لباس های ورزشی COLUMBIA SPORTSWEAR CO برای توزیع اجناس خود تحت نام کلمبیا .

طی قرار دادی با شرکت Perry Ellis International حق استفاده از برند اصلی   Penguin را در امریکا و کانادا بدست می آورد .

قرداد 5 ساله برای خرید لیسانس جهانی با شرکت Lacoste  جهت تاسیس یک خط جدید شامل طراحی و تولید و توزیع .

سال  2014 :

جهت تولید و توزیع البسه تحت برند Marc O’polo در بازارهای هدف اروپا ، شرکت شریک دلتا با نام  Schiesser قراردادی را با شرکت Marc O’polo امضا کرد .

شرکت دلتا جلیل در اسرائیل برند FIX را جهت توسعه حضورش خریداری می کند . فروشگاه های FIX  به صورت سوپر مارکت های مواد غذایی اجناس را در دسترس مشتری قرار می دهد .

 

سال 2015 :

دلتا جلیل در این سال یک توافقنامه لیسانس منحصر بفرد با puma امضا کرده است .

شرکت دلتا علاوه بر عرضه محصولات خود با برند های اختصاصی محصولات خود را به واسطه‌ی نشان شرکت‌های دیگر (تحت لیسانس ) هم‌چون : مارکس و اسپنسر، پوما، هوگوباس، کالوین‌کلین، نایک و ویکتوریاسکرت ,.. به بازار جهانی عرضه می‌کند:

 

پی نوشت :

1 . جایزه اسرائیل: جایزهٔ اسرائیل (به عبری: פרס ישראל) عالی‌ترین جایزه دولتی در کشور اسرائیل است که هر ساله در روز استقلال به افرادی با دستاوردهای بزرگ علمی و فرهنگی اعطا می‌شود. در مراسم اعطای جایزه اسرائیل، بطور سنتی، رئیس‌جمهور، نخست‌وزیر، رئیس کنست و بلندپایه‌ترین قاضی عضو دیوان عالی اسرائیل شرکت می‌کنند. این جایزه در شهر اورشلیم اعطا می‌شود. 

 

منابع :

سایت دلتا جلیل

ویکی پدیا

سایت اسناد انقلاب

وبلاگ ضد صهیونیسم

 

مطالب مرتبط :

کالاهای صهیونیستی :

صنایع غذایی :

کوکاکولا و خوشگوار و پپسی

شرکت های تحت لیسانس کوکا کولا و پپسی کولا

نستله

آشنایی با کلیه محصولات نستله

آب معدنی دماوند 

محصولات لبنی دنت

پپسی کو ( Pepsico)

صنعت پوشاک :

نایک شرکتی صهیونیستی + عکس

هوگو باس

پوما ( Puma )

صنعت الکترونیک :

پروژه های میلیاردی نوکیا برای رژیم صهیونیستی

موتورلا

شرکت hP

اینتل ( Intel corp )

صنعت رسانه :

وایبر

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۴/۲۱
  • ۱۴۵۵ نمایش
  • ۱۱۲۷ بازدید
  • زینب دباغ

نظرات (۳)

  • بوذر جمهر مدرسی
  • سلام دوستان،
    این اولین دفعه است که بنده در این وبلاگ نظر می دهم.
    قبل از هرچیز خوشحالی ام را از این که متوجه شدم این سایت ضد صهیونیستی پس از یک دوره نسبتاً طولانی مجدداً به خواست خداوند و به کوری چشم صهیونیست ها و عمال آنان فعالیت خود را از سر گرفته است. امیدوارم با همکاری همه آنان که دلشان در تب و تاب انقلاب اسلامی است و نشان دادن شوق و همکاری های لازم این سایت خوب و شاید منحصر به فرد ادامه یابد. بنده از دست اندرکاران زحمت کش و بصیر این وبلاگ به سهم خودم قدر دانی می کنم.
    د
    یا حسین، مدرسی

    با سلام مطلب بسیار خوب و مفیدی بود... امیدوارم ادامه داشته باشه
  • بوذر جمهر مدرسی
  • سلام عزیزان

    با توجه به سوابق و مشخصاتی که در این بلاگ از شرکت دلتا جلیل آمده است در نظر اول احساس می شود که عجب شرکت پیشرو و فعالی است و ای کاش ما مسلمانان و مخصوصاً ایرانی ها دارای این قدرت و شوکت و نفوذ و درآمد سرشار برای کشورمان بودیم تا بتوانیم به درآمد کشور و بهبودی وضع هم وطنان و کمک به مستضعفین مسلمان و غیرمسلمان مفید واقع شویم.
    امّا از طرف دیگر متوجه شدم که نه تنها این شرکت بلکه بسیاری از شرکتهای دیگر صهیونیستی چه در اسرائیل و چه خارج آن و نیز سیاستمداران و سیاست کاران صهیونیستی همگی در گذشته و در حال زبان زد در جمع آوری مال و قدرت بوده اند و ثروت و قدرت خود را همواره صرف برتری جوئی و تکثر و تحقیر سایرین و به استضعاف کشاندن سایرین کرده اند. مثال هائی از این افراد در قرآن کریم آمده که فرعون،قارون و هامان می باشند.
    به نظر می رسد که شرکت دلتا هم اکنون تعداد کثیری از مهمترین برند ها ومارک های تولید پوشاک جهان را به صورت مسقتیم و غیر مستقیم در کنترل خود گرفته است به طوری که شاید کمتر نقطه ای از جهان یافت شود که تولیدات تحت بردند های این شرکت در صدر همه تولیدات قرار نگرفته باشد. این به یک معنی در انحصار گرفتن کنترل پوشاک زیر در جهان است که می تواند مفاسد بی شماری را به همرا داشته باشد. یکی از پیامدهای آن گسترش مدلهای بی عفتی است. کما اینکه جوراب ها و پوشش های شیشه ای بدون رنگ و بدون درز که پوشننده را در معرض لختی به نمایش می گذارد از دست آوردهای این شرکت است. دومین مفسده کنترل قیمت جهانی البسه وپوشاک زیر است. به طوری که هم اکنون یک شرت زیر زنانه که کمتر از صد گرم تار نازک مصنوعی وزن دارد و مجموع مواد تو هزینه تولید آن شاید به چند صدم دلار هم بالغ نشود در آمریکا و اروپا و استرالیا بیش از 30 دلار قیمت دارد. این موضوع برای سایر محصولات تحت برند این شرکت نیز صدق می کند. شما توچه فرمائید یک کفش دست دوز چرم اصل ساخت تبریز ما امروز در بازار احتمالا 200 هزار تومان یا کمتر است. ولی یک جفت کفش ساخته شده از الیاف نخ و پلاستیک و ته لاستیکی که توسط ماشین های خود کار به سرعت ده ها جفت در دقیقه زده می شود وقتی تحت برند پومای شرکت دلتا قرار می گیرد می تواند تا چند هزار دلار هم قیمت آن باشد. مفسده دیگر که از عملکرد این شرکت حاصل می شود ترغیب چشم هم چشمی در جوامع است، که برای کشورهای در حال توسعه و جهان سوم آتشی است که بر کانون خانواده و جامعه زده می شود. یعنی در جائی که مردم به نان شب خویش محتاج است باید دست به هر کاری بزنند تا بتوانند پا به پای غربیان فلان برند یا فلان مد را استفاده کنند!
    این موضوع به فرهنگ غرب زدگی و بریدن ملت ها از خویشتن خویش و دور شدن از فرهنگ و سنت های محکم است و رو کرد به فرهنگ ابتذال غربی/آمریکائی/ صهیونیستی.
    امّا شاید خطر ناک ترین مفسده این عملکرد شرکت های چند ملیتی در کشورهای جهان سوم نفوذ در سازمان های اقتصادی و خصوصآ سیاسی کشورها است که با انواع حیل ومکر دنبال می شود و رفته رفته به تغیرات ساختار سیاسی/اقتصادی کشور به نفع صهیونیست ها و کشورهای تحت نفوذشان مثل غرب و آمریکا دامن زده می شود که چز بدبختی و مرارت و ضعف و عقب ماندگی و فساد و بیکاری و فقر برای آن مردم به دنبال ندارد.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی