محصولات لبنی "دنت" / کالای صهیونیستی / 8
استراوس، (به عبری: שטראוס) شرکت مواد غذایی اسرائیلی است، که در سال ۱۹۳۳ توسط هیلدا و ریچارد استراوس، راهاندازی شد، سپس در سال ۲۰۰۴ پس از خریداری شرکت الیت، و ادغام دو شرکت، تحت نام استراوس-الیت، توسعه یافت، که چندی بعد ابتدا به استراوس گروپ تغییر نام داد ولی همچنان با نام استراوس شناخته میشود.
شرکت استراس Strauss از لحاظ رتبه بندی گردش مالی در اسرائیل دومین رتبه را دارد . در سایت Strauss در صفحه شرکا در بخش سمت چپ، لیست شرکای این شرکت نوشته شده است و در صفحهی شراکت با دنون نوشته : شرکت Danone در سال ۱۹۹۶، ۲۰٪ از سهام این شرکت اسرائیلی را خرید .
«انستیتو تحقیقات دنون» در سال 1998 در سرزمین اشغالی فلسطین توسط «فرانک ریبود» راه اندازی شد که بعدها نیز از نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس جایزه «جوبیلی» که برترین جایزه صنعتی این رژیم است را دریافت نمود .
دنون در ایران
شرکت دنون سحر کار خود را در ایران با واردات دسرهای قاشقی با طعمهای موزی، توت فرنگی و شکلات با برند دنت ، از ترکیه در سال 1386 آغاز کرد. این شرکت با توجه به استقبال گسترده از محصولات دنت در بازار ایران، تصمیم به تولید محصولات دنت در داخل کشور گرفت.پس از یک دوره رشد سریع محصولات دنت در بازار ایران، شرکت دنون سحر مصمم به تولید داخلی محصولات دنت در ایران گردید و در پی آن در سال 1390 کارخانه ای کاملا مطابق با استانداردهای جهانی دنون در سراسر جهان توسط شرکت دنون سحر احداث و کار خود را در قزوین آغاز نمود.
دنت با حمایت لنوو یک دوره مسابقات آنلاین برای کودکان و نوجوانان برگزار میکند.
*****************************************
بر طبق مصوب 29 شهریور 1371 در مجلس شوراس اسلامی و موید 5 مهر 1371 در شورای نگهبان عقد هرگونه قرارداد چه مستقیم و چه از طریق واسطه با شرکتها یا اشخاص مقیم اسرائیل یا با افراد تبعه اسرائیل یا افرادی که برای اسرائیل یا به نفع آن کشور کار میکنند، صرف نظر از محل اقامت آنان، برای کلیه افراد حقیقی یا حقوقی، ممنوع میباشد.
*****************************************
با این وجود متاسفانه در غفلت مسئولین کشور نه تنها تبلیغات گسترده ای در سطح شهر صورت گرفته ، بلکه برنامه آشپزی بهونه در صدا و سیما به صورت مداوم برای این محصول تبلیغ می کند.
این محصول دنون همواره در گرانترین تبلیغات تلوزیونی رو به خودش اختصاص داده . از جمله طولانی ترین تبلیغ تلوزیون یعنی
برنامه آشپزی سامان گلریز (بهونه)
از اونجایی که آشپز این برنامه سعی در استفاده این محصول در اکثر غذاها داره ، میشه فهمید که مدیران این شرکت روی این برنامه
حساب ویژه ای باز کردن!
درواقع اگر همینجوری پیش برن ، تو این برنامه با دنت قرمه سبزی هم درست میکنن . . .
نظر کارشاسان بازاریابی : "دنت" نمونه موفق محصولات لبنی درکشور است . یک کارشناس تبلیغات دراین مورد گفت : متنوع بودن
سبد محصولات و پایه گذاری استراتژی بر اساس مزه گیری از عوامل موفقیت این برند است زیرا این محصولات دائما در مکانهای مختلف
سمپل (ارائه نمونه رایگان محصول به مشتریان ) می شوند و با مخاطبان ارتباط مستقیم بر قرار می کنند.
همونطور که در تبلیغاتش شنیدید ، متاسفانه " از یک قطره اش هم نمیشه گذشت. . ." چه برسه به اینکه تحریمش کرد!
از یک قطره (خون شهدا ) اش هم نمیشه گذشت ؟!
برای دسترسی به کلیه پست ها با موضوع "کالاهای صهیونیستی " اینجا را کلیک کنید
مطالب مرتبط :
کالاهای صهیونیستی :
صنایع غذایی :
شرکت های تحت لیسانس کوکا کولا و پپسی کولا
صنعت پوشاک :
صنعت الکترونیک :
پروژه های میلیاردی نوکیا برای رژیم صهیونیستی