ی آنتی زایون

ی آنتی زایون

امام خامنه ای : اسرائیل باید نابود شود و نابود خواهد شد . ( 90/11/14 )

باعرض سلام و ادب .
به وبلاگ آنتی زایون (ضد صهیون ) خوش آمدید .


استفاده از مطالب وبلاگ بدون ذکر منبع بلامانع است البته در صورتی که مطلب عنوان شده در پست ، منبع نداشته باشد .
http://antizion.blog.ir

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
نویسندگان
پیوندهای مذهبی

 
 

امام خامنه ای : یکى از عواملى که نمى‌گذارد دست کسانى که توانایى کمک دارند، به یارى فقرا دراز شود، روحیه‌ى مصرف‌گرایى و تجمل در جامعه است.

 

فروشگاه‌های بزرگ سطح نیاز و تعاریف ذهنی افراد را تحت‌تاثیر قرار می‌دهند. این فروشگاه‌ها با ارائه قیمت پایین برای اجناس خود، مشتری‌ها را تحریک به خرید بیشتر می‌کنند. مکانیزم کلی این مراکز بر این اساس است که سودی را که از فروش هر کالا به دست خواهند آورد، کاهش می‌دهند؛ ولی در عوض تعداد بسیار بیشتری از آن را به فروش می‌رسانند

مراکز خرید بزرگ با پایین آوردن قیمت خود مردم را از نظر ذهنی تحت‌تاثیر قرار داده و میزان مصرف آنها را زیاد می‌کنند.

گذشته از این مساله ارائه کالاهای رنگارنگ توسط این مراکز نیز مردم را به سمت مصرف بیشتر سوق داده و ترکیب سبد کالایی آنها را تغییر می‌دهد. مشاهده می‌شود که هرچند کالاها در مراکز خرید بزرگ با قیمت مناسب‌تری عرضه می‌شوند ولی افزایش سطح مصرف مردم توسط این فروشگاه‌ها در نهایت باعث می‌شود مردم پول بیشتری خرج کرده و سود بیشتری را برای فروشگاه به ارمغان بیاورند .(1)

 

 

فروشگاه های زنجیره ای محملی برای ترویج مصرف گرایی!!

فروشگاه های زنجیره ای هایپر استار

هایپر استار در سال ۱۳۸۸ با نسبت مشارکت ۲۵٪ و ۷۵٪ کارفور و ماجد الفطیم امارات به عنوان اولین فروشگاه زنجیره‌ای بین‌المللی در ایران در غرب تهران با سرمایه‌گذاری اولیه ۶۰ میلیون دلار افتتاح شد. (2)

طیب نیا : هایپراستار یک شرکت فرانسوی است و این شرکت تحت عنوان شرکت زنجیره ای کارفور carrfour در فرانسه فعالیت می کند و یکی از بزرگترین شرکت های فروش کالاها اسرائیلی در جهان است. 25 درصد از شرکت کارفور توسط یک شرکت اسرائیلی به نام کور(KOOR)خریداری شده، این شرکت همچنین در نظر دارد در آینده نزدیک تمامی سهم شرکت کارفور را خریداری کند؛ بنابراین تمام منافعش به جیب صهیونیست ها خواهد رفت.

این شرکت با سازمان سرمایه گذاری کمک های اقتصادی ایران و شهرداری تهران وارد مذاکره شدند و زمین این فروشگاه‌ها را شهرداری داده و ظاهرا قرارداد اجاره 20 ساله با آنها بسته است.

وی با اشاره به اهداف رئیسی شرکت هایپر استار مارک کوروین از دایر کردن این فروشگاه ها در ایران گفت: مدیرعامل فعلی هایپر استار گفته است که یکی از اهداف ما در ایران این است که فروشگاه های زنجیره ای وابسته به دولت، شهرداری و ارتش (شهروند، رفاه و اتکا) را به ضعیف ترین وضعیت ممکن برسانیم.

شرکت کارفور در جریان جنگ غزه و به دلیل تحریمی که مردم اروپا بر روی آن اعمال کردند ورشکست شد، همین موضوع باعث شد آنان با نام و برند دیگری وارد کشورهای اسلامی می شوند و با دایر کردن شرکت های زنجیره ای منافع خود را تامین می کنند.. (3)

 

 با وجود اظهارات خانوم زهره طیب نیا در سال 1391  مبنی بر صهیونیستی بودن شرکت زنجیره ای هایپر استار ، متاسفانه فعالیت های این شرکت نه تنها متوقف نشد بلکه شاهد گسترش آن هستیم . در شهرهای شیراز و اصفهان نیز هایپرمارکت را دایر کرده است و در تهران علاوه بر هایپر مارکت های صبا و ارم ، سوپر مارکت های : کوروش (البته فروشگاه های افق کوروش متعلق به این شرکت نیست ) و تیراژه2 و پاسداران و لواسان و معین نیز دایر شده است .

با توجه به مطالب ذکر شده درباره ماهیت شرکت هایپراستار و ضمن اینکه فروشگاه های زنجیره ای محملی است برای ترویج مصرف گرایی لازم است در تهیه اجناس مورد نیاز دقت و توجه کافی را به عمل آوریم .

 

منابع :

1. دنیای اقتصاد

2. ویکی پدیا

3. مشرق

 

مطلب مرتبط :
هایپراستار؛ تجارت مخفی رژیم اسرائیل در ایران + فیلم و تصاویر


 

 

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۵/۱۱/۱۸
  • ۹۵۸ نمایش
  • ۷۹۸ بازدید
  • زینب دباغ

هایپر استار

نظرات (۱)

سلام علیکم
این فروشگاههای محلی زنجیره ای هم فکر کنم برای فلج کردن اقتصاد خرد است
عاقبتتون بخیر بحق حضرت ابوتراب
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی