ی آنتی زایون

ی آنتی زایون

امام خامنه ای : اسرائیل باید نابود شود و نابود خواهد شد . ( 90/11/14 )

باعرض سلام و ادب .
به وبلاگ آنتی زایون (ضد صهیون ) خوش آمدید .


استفاده از مطالب وبلاگ بدون ذکر منبع بلامانع است البته در صورتی که مطلب عنوان شده در پست ، منبع نداشته باشد .
http://antizion.blog.ir

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
نویسندگان
پیوندهای مذهبی

چرا بنده من نمازش را تند می خواند؟

شنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۳، ۰۴:۰۹ ب.ظ



آیت الله حق شناس (ره) درباره عبادت و مناجات انسان با خدا می فرماید:
 اگر نمازت را تند تند بخوانی ، پروردگار به ملائکه می فرماید:
چرا این بنده من نمازش را تند می خواند؟ مگر رفع شدائد او ، مگر انجام حاجات و مقاصد او به دست کسی غیر از من است؟!
این روایتی را که خواندم ، مرحوم حاج میرزا جوادآقا در اسرار الصلاة آورده است و همین در حجیتش کافی است.
 با عبادت من، معاشرت نکردن با دیگران ضرری نخواهد داشت.پروردگار در حدیث قدسی می‌فرماید:
به بندگان من بگو آن اشخاصی که به محبت من متوجه هستند، اگر در اثر عبادت من با یک کسی معاشرت نکنند؛ به آن‌ها ضرری وارد نخواهد شد. «قل لعبادی المتوجهین الی بمحبتی ما شرکم اذا احتجبتم عن خلقی»

 

منبع

 

 

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۵/۱۱
  • ۸۱۳ نمایش
  • ۷۱۱ بازدید
  • زینب دباغ

نظرات (۱۳)

حدیث قدسیا خیلی قشنگن 
خیلی خیلی عاشقانه ان انگار....
خدا ببخشمون که واسه همه چیز وقت میزاریم اخر وقتمون با کسالت میرسه به خدا...
پاسخ:
سلام باانو
موافقم قشنگ بود..
با سلام
با مطلب جدید
عوامل درونی تجمل گرایی  بخش نخست: حب دنیا
به روزم
منتظر دیدگاه سازنده شما هستم
پاسخ:
سلام بانو
خدمت میرسم..
خیلی خیلی عالی بود
پاسخ:
ممنون
پایدار باشید.گویی غباری از دیدگان شسته میی شود،به راستی که "عالمان وارثان پیغمبرانند."پیامبر (ص)
پاسخ:
ممنون.
  • خادم الشهداء
  • بسم الله الرحمن الرحیم
    با پوستر /راه بهره بردن از جوانی
    به روز هستیم 
    منتظر حضورتان هستیم 
    http://ammar-g.blog.ir/
    یا علی

    پاسخ:
    سلام
    خدمت میرسم.
    می دانی آقــــــا؟؟
    نیامدن شما از نبودنتان دردناک تر است ...
    نبودن از تقدیر است , امــّــا ...
    نیامدن شما آقا از تقصیر است ...
    تقصیر من ، تقصیر ما ؛ تقصیر ...؟!
    پاسخ:
    تقصیر من..

    سلام

    دست درد نکنه انقدر تلنگرهای به جا برامون میذاری.قربونت برم منتظرتم دلم برات تنگ شده ازبس دیر به دیر بهم سرمیزنیم.

    پاسخ:
    سلام بانو
    خواهش میکنم ..میام بزودی ..

    الووووووو

    زینب خوبی عایا

    ینی من نیام اینوری اتوبوس شما راش اونوری کج نمیشه

    باوشه

    پاسخ:
    سلام بانو
    خوبم عایا ..تو خوبی عایا
    من اتوبوس سوار نمیشم فقط هواپیما ..الان میام ..
    ببین داری میای از پیاده رو بیا مشکلی برات پیش نیاد
    اصن من درگیر این اومدنتم
    پاسخ:
    باشه فعلا هواپیما پنچر شده ...
    الان میام..
  • دل.دیـــده ..
  • :((
    پاسخ:
    ممنون از حضورتون.
    ممنون 
    درس گرفتیم ...
    ان شاءالله عمل کنیم ...
    پاسخ:
    خواهش میکنم
    ان شاالله..
  • ... خادم الزهرا
  • سلام

    ازچشمش افتاده ام
    میدانم...
    اما
    هنوز
    آقایی در قنوت هایش میگوید :
    ربنا شیعتنا منا...

    مطلبتون زیبا بود
    شما کتابی در مورد ایت الله حق شناس میشناسید؟
    با مطلب جدید بروزیم / منتظر حضور و نظرتان هستیم
    یا علی
    پاسخ:
    سلام
    ممنون . نه ولی سخنرانی های اخلاقی ایشون تونت هست دانلود کنید.
  • عاشق اهلبیت ع
  • مرد با خدایی بودند خداوند رحمتشون کند

    سلام

    به روز هستیم با مطلب جدید با عنوان انتظار

    یا علی النقی ع
    پاسخ:
    خوش به سعادتشون

    سلام

    خدمت میرسم.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی