ی آنتی زایون

ی آنتی زایون

امام خامنه ای : اسرائیل باید نابود شود و نابود خواهد شد . ( 90/11/14 )

باعرض سلام و ادب .
به وبلاگ آنتی زایون (ضد صهیون ) خوش آمدید .


استفاده از مطالب وبلاگ بدون ذکر منبع بلامانع است البته در صورتی که مطلب عنوان شده در پست ، منبع نداشته باشد .
http://antizion.blog.ir

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
نویسندگان
پیوندهای مذهبی

شهید چمران

شنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۳۴ ب.ظ

مناجات های شهید چمران :

خوش دارم که در نیمه های شب در سکوت مرموز آسمان و زمین به مناجات برخیزم. با ستارگان نجوا کنم و قلب خود را به اسرار ناگفتنی آسمان بگشایم. آرام آرام به عمق کهکشانها صعود نمایم، محو عالم بی نهایت شوم . از مرزهای علم وجود در گذرم و در وادی ثنا غوطه ور شوم و جز خدا چیزی را احساس نکنم.

*******************************


هر گاه دلم رفت تا محبت کسی را به دل بگیرد، تو او را خراب کردی، خدایا، به هر که و به هرچه دل بستم، تو دلم را شکستی، عشق هر کسی را که به دل گرفتم، تو قرار از من گرفتی، هر کجا خواستم دل مضطرب و دردمندم را آرامش دهم، در سایه امیدی، و به خاطر آرزویی، برای دلم امنیتی به وجود آورم، تو یکباره همه را برهم زدی، و در طوفان های وحشتزای حوادث رهایم کردی، تا هیچ آرزویی در دل نپرورم و هیچ خیری نداشته باشم و هیچ وقت آرامش و امنیتی در دل خود احساس نکنم... تو این چنین کردی تا به غیر از تو محبوبی نگیرم و به جز تو آرزویی نداشته باشم، و جز تو به چیزی یا به کسی امید نبندم، و جز در سایه توکل به تو، آرامش و امنیت احساس نکنم... خدایا ترا بر همه این نعمتها شکر می کنم.

*******************************


من دنیا را طلاق دادم. خدای بزرگ مرا در آتش عشق و محبت سوزاند. مقیاسها و معیارهای جدید بر دلم گذاشت و خواسته های عادی و مادی و شخصی در نظرم حذف شد. روزگاری گذشت که دنیا و مافیها را سه طلاقه کردم و ازهمه چیز خود گذشتم. از همه چیز گذشتم و با آغوش باز به استقبال مرگ رفتم و این شاید مهمترین و اساسی ترین پایه پیروزی من در این امتحان سخت باشد.
 

 

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۳/۳۱
  • ۱۱۵۶ نمایش
  • ۱۰۳۴ بازدید
  • زینب دباغ

مناجات های شهید چمران

نظرات (۱۲)

روحش شاد
پاسخ:
روحمان با یادش شاد..
  • سنا ♥عاشق مهدی فاطمه♥
  • دلم خورشید می خواهد، هوای گنبدت کرده، دو باره برنگشته دل، هوای مشهدت کرده

    کبوتروار می آیم به آب و دانه ای دلخوش
    عطش دیده، ترک خورده، به سقاخانه ای دلخوش
    دلم خورشید می خواهد، هوای گنبدت کرده
    دو باره برنگشته دل، هوای مشهدت کرده ...

    پاسخ:
    سلام بانو
    ان شاالله قسمتت بشه ..التماس دعا.
    سلام.خسته نباشید.وبلاگ بسیار زیبایی دارید.به وبلاگ همسر بنده هم تشریف بیارید.این پست رو خودم گذاشتم.برای تشکر از زحمات همسرم.
    پاسخ:
    سلام
    چشم خدمت میرسم..
    سلام
    ای کاش بتوانیم راهشون را ادامه بدهیم
    پاسخ:
    سلام بانو
    ان شاالله..
    سلام 
    واقعا شهید چمران عارفی بزرگ بودن ...
    خوش به حالشون
    پاسخ:
    سلام
    اره .. خدا ما رو با ایشون محشور کنه
  • منتظران ظهور
  • سلام

    با مطلبی در مورد گناه زبان به روزیم
    منتظر شما و نظرات زیباتون

    التماس دعا
    یا علی مدد
    پاسخ:
    سلام
    خدمت میرسم.
  • وادی ایمن
  • سلام دوستم
    یاد این مجاهد عارف را گرامی می دارم
    با مطلب جدید:
    معنا و محدوده اسراف
    به روزم
    منتظر حضور گرمت هستم
    پاسخ:
    سلام بانو
    چشم میام..
  • خادم الشهداء
  • بسم الله الرحمن الرحیم
    با سلام 
    به روز هستیم با پوستر /باید حواس خود را کنترل کنیم
    فرمایشات آیت الله بهجت
    تشریف  بیاورید 
    http://ammar-g.blog.ir/
    یا علی
    پاسخ:
    سلام
    چشم خدمت میرسم
  • بی سروسامان
  • عشق یعنی حسرت پنهان دل
    زندگی در گوشه ویران دل
    عشق یعنی سایه در یک خیال
    آرزوی سرکش و گاهی محال
    پاسخ:
    ممنون زیبا بود.

    به گمانم درباغ به فدای توشدن بازشده

    جان زهرانکند نام مرا خط بزنی

    پاسخ:
    قشنگ بود بانو ممنونم
    سلام علیکم
    لینک شدید
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم
  • بنیامین جعفری
  • شهید دکتر مصطفی چمران:
    ای خدا من باید از نظر علم از همه برتر باشم تا مبادا دشمنان مرا از این طریق طعنه بزنند؛ باید به آن سنگ‌دلانی که علم را بهانه کرده و به دیگران فخر می‌فروشند ثابت‌کنم خاک پای من هم نخواهندشد. باید همه‌ی آن تیره‌دلان مغرور و متکبر را به زانو در آورم، آنگاه خود خود خاضع‌ترین و افتاده‌ترین فرد روی زمین باشم.

    به امید آنکه این شهید بزرگوار الگوی عملی ما باشند/

    ***
    پلکان انتظار به روز شد.
    پاسخ:
    ممنون
    خدمت میرسم..
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی