ی آنتی زایون

ی آنتی زایون

امام خامنه ای : اسرائیل باید نابود شود و نابود خواهد شد . ( 90/11/14 )

باعرض سلام و ادب .
به وبلاگ آنتی زایون (ضد صهیون ) خوش آمدید .


استفاده از مطالب وبلاگ بدون ذکر منبع بلامانع است البته در صورتی که مطلب عنوان شده در پست ، منبع نداشته باشد .
http://antizion.blog.ir

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
نویسندگان
پیوندهای مذهبی

حدیث لوح

جمعه, ۹ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۳۴ ب.ظ

امام صادق علیه‌السلام می‌فرماید: پدرم به جابر بن عبداللَّه انصارى فرمود: من با تو کارى دارم، چه وقت برایت آسان‏تر است که ترا تنها ببینم و از تو سؤال کنم؟ جابر گفت: هر وقت شما بخواهى، پس روزى با او در خلوت نشستند و به او فرمودند: درباره لوحى که آن را در دست مادرم فاطمه علیهاالسلام دختر رسول خدا صلى اللَّه علیه و آله دیده‏ اى و آنچه مادرم به تو فرمود که در آن لوح نوشته بود، به من خبر ده. جابر گفت: خدا را گواه می‌گیرم که من در زمان حیات رسول خدا صلّى اللَّه علیه و آله خدمت مادرت فاطمه علیهاالسلام رفتم و او را به ولادت حسین علیه‌السلام تبریک گفتم، در دستش لوح سبزى دیدم که گمان کردم از زمرد است و مکتوبى سفید در آن دیدم که چون رنگ خورشید (درخشان) بود.

به ایشان عرض کردم: دختر پیغمبر! پدر و مادرم قربانت، این لوح چیست؟ فرمودندلوحى است که خدا آن را به رسولش صلّى اللَّه علیه و آله اهدا فرموده، اسم پدرم و اسم شوهرم و اسم دو پسرم و اسم اوصیاء از فرزندانم در آن نوشته است و پدرم آن را بعنوان مژدگانى بمن عطا فرموده.

جابر گوید: سپس مادرت فاطمه علیهاالسلام آن را به من داد. من آن را خواندم و رونویسى کردم. پدرم به او گفتند: اى جابر! آن را بر من عرضه میدارى؟ عرض کرد: آرى. آنگاه پدرم همراه جابر به منزل او رفت، جابر ورق صحیفه‏اى بیرون آورد. پدرم فرمودند: اى جابر، تو در نوشته‏ات نگاه کن تا من برایت بخوانم، جابر در نسخه خود نگریست و پدرم قرائت کردند، حتى حرفى با حرفى اختلاف نداشت.

آنگاه جابر گفت: خدا را گواه می‌گیرم که این گونه در آن لوح نوشته دیدم:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ این نامه از جانب خداوند عزیز حکیم است براى محمد پیغمبر او، و نور و سفیر و دربان (واسطه میان خالق و مخلوق) و دلیل او، که روح الامین (جبرئیل) از نزد پروردگار جهان بر او نازل شود. اى محمد أسماء مرا (ائمه و اوصیائت را- از مجلسى (ره)-) بزرگ شمار و نعمت‌هاى مرا سپاسگزار و الطاف مرا انکار مدار. همانا منم خدائى که جز من شایان پرستشى نیست، منم شکننده جباران و دولت رساننده به مظلومان و جزا دهنده روز رستاخیز، همانا منم خدائى که جز من شایان پرستشى نیست، هر که جز فضل مرا امیدوار باشد (با اینکه خود را مستحق ثواب من داند) و از غیر عدالت من بترسد، (با اینکه کیفر مرا ستم انگارد) او را عذابى کنم که هیچ یک از جهانیان را نکرده باشم، پس تنها مرا پرستش کن و تنها بر من توکل نما. من هیچ پیغمبرى را مبعوث نساختم که دورانش کامل شود و مدتش تمام گردد، جز اینکه براى او وصى و جانشینى مقرر کردم. و من ترا بر پیغمبران برترى دادم و وصى ترا بر اوصیاء دیگر، و ترا به دو شیر زاده و دو نوه‏ ات حسن و حسین گرامى داشتم، و حسن را بعد از سپرى شدن روزگار پدرش کانون علم خود قرار دادم و حسین را خزانه دار وحى خود ساختم و او را بشهادت گرامى داشتم و پایان کارش را به سعادت رسانیدم، او برترین شهداست و مقامش از همه آنها عالی‌تر است. کلمه تامه (معارف و حجج) خود را همراه او و حجت رساى خود (براهین قطعى امامت) را نزد او قرار دادم، به سبب عترت او پاداش و کیفر دهم. نخستین آنها علی، سرور عابدان و زینت اولیاء گذشته من است. و پسر او که مانند جد محمود (پسندیده) خود محمد است، او شکافنده علم من و کانون حکمت من است و جعفر است که شکّ ‏کنندگان در باره او هلاک می شوند، هر که او را نپذیرد (خود او را به امامت نپذیرد یا سخنش را به اطاعت) مرا نپذیرفته، سخن و وعده پابرجاى من است که: مقام جعفر را گرامى‏ دارم و او را نسبت به پیروان و یاران و دوستانش مسرور سازم. پس از او موسى است که (در زمان او) آشوبى سخت و گیج‏کننده فرا گیرد، زیرا رشته وجوب اطاعت من منقطع نگردد و حجت من پنهان نشود و همانا اولیاء من با جامى سرشار سیراب شوند. هر کس یکى از آنها را انکار کند، نعمت مرا انکار کرده و آنکه یک آیه از کتاب مرا تغییر دهد، بر من دروغ بسته است.

پس از گذشتن دوران بنده و دوست و برگزیده‏ ام موسى، واى بر دروغ ‏بندان و منکرین على (امام هشتم علیه‌السلام) و دوست و یاور من و کسى که بارهاى سنگین نبوت را به دوش او گذارم و به وسیله انجام دادن آنها امتحانش کنم او را مردى پلید و گردنکش (مأمون علیه اللعنة) می‌کشد و در شهرى که (طوس) بنده صالح (ذوالقرنین) آن را ساخته است، نزدیک بدترین مخلوقم (هارون علیه اللعنة) بخاک سپرده مى‏شود، فرمان و وعده من ثابت شده که:

او را به وجود پسرش و جانشین و وارث علمش محمد مسرور سازم، او کانون علم من و محل راز من و حجت من بر خلقم می باشد، هر بنده‏ اى به او ایمان آورد، بهشت را جایگاهش سازم و شفاعت او را نسبت به هفتاد تن از خاندانش که همگى سزاوار دوزخ باشند بپذیرم.

و عاقبت کار پسرش على را که دوست و یاور من و گواه در میان مخلوق من و امین وحى من است به سعادت رسانم.

از او بوجود آورم دعوت ‏کننده بسوى راهم و خزانه ‏دار علمم حسن (امام عسکرى علیه السلام( را.

و این رشته را بوجود پسر او «م ح م د» که رحمت براى جهانیان است کامل کنم، او کمال موسى و رونق عیسى و صبر ایوب دارد. در زمان (غیبت) او دوستانم خوار گردند و (ستمگران) سرهاى آنها را براى یک دیگر هدیه فرستند، چنان که سرهاى ترک و دیلم (کفار) را به هدیه فرستند، ایشان را بکشند و بسوزانند و آنها ترسان و بیمناک و هراسان باشند، زمین از خونشان رنگین گردد و ناله و واویلا در میان زنانشان بلند شود، آنها دوستان حقیقى منند. بوسیله آنها هر آشوب سخت و تاریک را بزدایم و از برکت آنها شبهات و مصائب و زنجیرها را بردارم، درودها و رحمت پروردگارشان بر آنها باد، و تنها ایشانند، هدایت‏شدگان.

عبد الرحمن بن سالم گوید: ابو بصیر گفت: اگر در دوران عمرت جز این حدیث نشنیده باشى، ترا کفایت کند، پس آن را از نااهلش پنهان دار.

 

منبع

  • موافقین ۳ مخالفین ۱
  • ۹۳/۰۳/۰۹
  • ۸۰۵ نمایش
  • ۶۹۳ بازدید
  • زینب دباغ

حدیث لوح

نظرات (۸)

  • مهدی، قلب تپنده شیعه
  • سلام علیکم ورحمة ا...
    سپاس از حضورتون بزرگوار

    امام مهدی(عجل الله فرجه الشریف):
    هیچ چیز ما را از شیعیان دور نمی سازد،
    مگر اعمال ناپسند آنها که خبرش به ما می رسد و ما را ناراحت می کند و ما از آنان انتظار نداریم.
    إحتجاج ج‏2 ص 500

    درپناه خدا انشالله
    یا مهدی مدد

    پاسخ:
    سلام بانو
    خواهش میکنم
    ممنونم
  • ابوالفضل حسینی
  • سلام
    لذتیدیم...
    سر بزنید خوشحال میشیم
    mofradat.blog.ir

    &

    4ghad.blog.ir
    پاسخ:
    سلام
    ممنون ..چشم خدمت میرسم.
  • فانوس جزیره ...
  • سلام علیکم
    فرا رسیدن ایام شعبان ، ماه پیامبر خوبیها بر شما بزرگوار مبارک باشد ..
    دلتان آرام و خدایی باد ..
    اللهم صل علی محمد  و آل محمد وعجل فرجهم
    عاقبتتون بخیر
    پاسخ:
    سلام
    ممنون..اعیاد مبارک..
    ممنون همچنین.
    سلام ممنون 

    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام
    خواهش میکنم
  • جنبش سایبری ارزشبان
  • سلام

    رویاهایی برای دورهم بودن یا ایده هایی برای عمل کردن....

    بروزیم

    پاسخ:
    سلام
    خدمت میرسم.
  • خادم الحسین بنی فاطمه

  • سلام علیکم
    ما را در انجام فرائض ماه پر برکت شعبان از دعای خویش فراموش نفرمایید
    التماس دعا
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام
    ان شاالله..همچنین.

    سلام.

    إنشاءالله به حق موالید این ماه عزیز، همه ی ما جزو یاران و جان بر کفان مهدی فاطمه(عج) باشیم....

    اللهم عجل لولیک الفرج

     

    التماس دعا،

    یاحق.

    پاسخ:
    سلام
    ان شاالله..ممنون از حضورتون

    حاجاتتون روا
  • سنا ♥عاشق مهدی فاطمه♥
  • فرشته نغمه اللَّه‏ و اکبر مى ‏زند امشب
    ز نام پنج تن بر عرش زیور مى ‏زند امشب
    مگر بار دگر معراج خواهد رفت پیغمبر
    که رضوان گل به سر زیور به پیکر مى‏ زند امشب
    پى امیرى مهم جبریل در آفاق مى‏ گردد
    بعرش و فرش و فردوس برین سر مى ‏زند امشب
    چه رخ داده است اندر خانه احمد که مى ‏بینم
    امین وحى آنجا حلقه بر در مى‏ زند امشب
    عروس آسمان بااختران آهسته مى‏ گوید
    که خورشید ولایت از افق سر مى‏ زند امشب
    جهان مى ‏گرید از شوق و زمان مى‏ خندد از شادى
    که طفلى خنده بر رخسار مادر مى ‏زند امشب
    حسن را خاطرى شادان ز میلاد حسین است
    برادر بوسه بر روى برادر مى ‏زند امشب
    الا اى باغبان باغ آزادى که از خوبى
    گلت بس طعنه بر گلهاى دیگر مى ‏زند امشب
    حسین را مى ‏شود رخسار غرق از بوسه زهرا
    که اول بوسه بر فرزند مادر مى ‏زند امشب
    نه تنها هاجر و مریم پرستارى کنند او را
    به گرد مهدى جبریل هم پر مى ‏زند امشب
    به حالى در میان شرم و شادى عصمت کبرى
    عجب لبخند بر رخسار شوهر مى ‏زند امشب
    چو مى ‏بیند حسین ابن على را در برمادر
    پیمبر بوسه بر سیماى دختر مى‏ زند امشب
    برآید آیت عدل و از آن افراشته وجدان
    نهانى زخم بر جان ستمگر مى ‏زند امشب
    بیامد نور چشمان على و حضرت زهرا
    حسین لبخند بر رخسار مادر مى ‏زند امشب
    شب عید است و مى ‏خواهد)مؤید( از کفش عیدى
    بدرگاه رفیعش حلقه بر در مى ‏زند امشب
    پاسخ:
    عیدت مبارک بانو
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی