ی آنتی زایون

ی آنتی زایون

امام خامنه ای : اسرائیل باید نابود شود و نابود خواهد شد . ( 90/11/14 )

باعرض سلام و ادب .
به وبلاگ آنتی زایون (ضد صهیون ) خوش آمدید .


استفاده از مطالب وبلاگ بدون ذکر منبع بلامانع است البته در صورتی که مطلب عنوان شده در پست ، منبع نداشته باشد .
http://antizion.blog.ir

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
نویسندگان
پیوندهای مذهبی

شهید اسلامی نسب

چهارشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۴۹ ق.ظ

سردار شهید محمد اسلامی نسب

ترکش به چشمش نشسته بود ، پزشکان از بازگشت بینایی اش ناامیدشده و مرخصش کردند . روز بعد برگشت و گفت : با رمز یا فاطمه چشمم را عمل کنید! مدتی بعد با چشمی بینا برگشت جبهه.

هدیه به شهید محمد اسلامی نسب

صلوات

 

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۳/۰۷
  • ۹۷۷ نمایش
  • ۷۹۷ بازدید
  • زینب دباغ

نظرات (۹)


السلام علیک یا فاطمه الزهرا(س) 

مادر... 

بینایی را به چشمان ما هم هدیه بده

پاسخ:
آمییییییین
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم ...
سلام خداکند قدر خون شهدا را بدانیم.شرمندشونیم.
منتظرتون هستم.
پاسخ:
ان شاالله..میام
  • خانواده بهشتی
  • یارب عید است، عطابر همه ده
    بر ماتم واندوه همه خاتمه ده
    پایان غم همه ظهور مهدیست!
    تعجیل فرج به مهدی فاطمه ده.
    سلام بزرگوار
    با مطالب متنوع بروزم و منتظر حضور شما هستم.
    اللهم عجل لولیک الفرج
    پاسخ:
    سلام
    خدمت میرسم.
  • معصوم منتظر
  • ..سلام علیکم...
    شب جمعه ست و پایان ماه مبارک رجب...
    حلول ماه پربرکت شعبان، ماه سید الانبیا را پیشاپیش تبریک عرض میکنم.
    انشاالله سر دعا و قنوت هایتان دراین ماه یاد مولای غریبمان هم باشید.
    تکلیف ششم آپ شد.
    یا علی.
    عاقبتتون بخیر.
    پاسخ:
    سلام بانو
    التماس دعا..میام
    ایکاش من هم با رمز یا زهرا زنده می شدم...

    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم...
    ----------------------
    شهدای ما همه شان زهرایی بودند،
    که امروز اثرگذاری و حکومت آنها بر دل ها را می بینیم...

    + خدایا !
    ما را با این عاشقان و مقربان درگاهت محشور کن!

    التماس دعا،
    یا حق.
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از نظرتون..الهی امین
  • فانوس جزیره ...
  • روحش شاد ..
    پاسخ:
    روحمان با یادش شاد..
    سلام عزیزم
    فکر می کنم این شهید بزرگوار هم شهری ما باشن .
    اعیاد شعبانیه رو بهتون تبریک می گم . التماس دعا

    دل مشرّف شد به درگاه حضور
    روح چون مِی گشت و تن شد چون بلور
    «کلّمینی زارِ» عرفانی شدم
    برکه ی پاک مسلمانی شدم
    دیشب از روحم تنم را شسته ام
    رفتنم را ماندنم را شسته ام
    یک نفر در من مرا تقدیس کرد
    اشک من آمد، دلم را خیس کرد
    کیست این طوفان معماری شده؟
    چیست این در سینه ام کاری شده؟
    ای معارف در سبوی تو نمی
    ای نم ته جرعه ی تو عالمی
    ما عدم زاریم و السّابق تویی
    عشق تو، معشوق تو، عاشق تویی
    عشق تو تعلیم مادر زاد بود
    سینه ی تو جبرئیل آباد بود
    حنجرت از قبل حکاکی شده
    گونه ات روز ازل خاکی شده
    آب ها جاری شد از خاک درت
    سایه ها افتاد بر ما از سرت
    کوکان در زیر مهر مادری
    شیرها خوردند از خوش باوری
    کاین تویی شیرینی شیر و عسل
    السلام ای شهدباز بی بدل
    آری آری قوم تو خوش باورند
    قوم بد باور تو را کی می خرند؟
    در زلال آبی تو سال ها
    باز کردیم ای حسین جان بالها

    پاسخ:
    سلام بانو
    جدی؟ خوبه ....
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی