ی آنتی زایون

ی آنتی زایون

امام خامنه ای : اسرائیل باید نابود شود و نابود خواهد شد . ( 90/11/14 )

باعرض سلام و ادب .
به وبلاگ آنتی زایون (ضد صهیون ) خوش آمدید .


استفاده از مطالب وبلاگ بدون ذکر منبع بلامانع است البته در صورتی که مطلب عنوان شده در پست ، منبع نداشته باشد .
http://antizion.blog.ir

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
نویسندگان
پیوندهای مذهبی

تشرف سید بحرالعلوم در مسجد سهله

جمعه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۲، ۱۰:۵۵ ق.ظ

 

عالم جلیل آخوند ملا زین‌العابدین سلماسی رحمة الله علیه فرمود: روزی در مجلس درس فخر الشیعه، آیت‌اللّه علامه بحرالعلوم رحمة الله علیه در نجف اشرف نشسته بودیم، که عالم محقق جناب میرزا ابوالقاسم قمی -صاحب کتاب قوانین- برای زیارت علامه وارد شدند.

آن سال، سالی بود که میرزا از ایران برای زیارت ائمه عراق (علیهم السلام) وحج بیت اللّه الحرام آمده بودند. کسانی که در مجلس درس حضور داشتند که بیشتر از صد نفر بودند متفرق شدند.

فقط من با سه نفر از خواص اصحاب علامه، که در درجات عالی صلاح و ورع واجتهاد بودند، ماندیم.

محقق قمی رو به سید کرد و گفت: شما به مقامات جسمانی (به خاطر سیادت) و روحانی و قرب ظاهری (مجاورت حرم مطهر امیر المؤمنین علیه‌السلام) وباطنی رسیده‌اید. پس از آن نعمت‌های نامتناهی، چیزی به ما تصدق فرمایید.

سید بدون تامل فرمود: شب گذشته یا دو شب قبل (تردید از ناقل قضیه است) برای خواندن نماز شب به مسجد کوفه رفته بودم. با این قصد، که صبح اول وقت به نجف اشرف برگردم، تا درس‌ها تعطیل نشود.

وقتی از مسجد بیرون آمدم، در دلم برای رفتن به مسجد سهله شوقی افتاد، اما خود را از آن منصرف کردم، از ترس این که به نجف اشرف نرسم، ولی لحظه به لحظه شوقم زیادتر می‌شد و قلبم به آن‌جا تمایل پیدا می‌کرد. در همان حالت تردید بودم که ناگاه بادی وزید و غباری برخاست و مرا به طرف مسجد سهله حرکت داد. خیلی نگذشت که خود را کنار در مسجد سهله دیدم. داخل مسجد شدم، دیدم خالی از زوار و مترددین است جز آن که شخصی جلیل‌القدر مشغول مناجات با خدای قاضی‌الحاجات است آن هم با جملاتی که قلب را منقلب و چشم را گریان می‌کرد.

حالم دگرگون و دلم از جا کنده شد و زانوهایم مرتعش و اشکم از شنیدن آن جملات جاری شد. جملاتی بود، که هرگز به گوشم نخورده و چشمم ندیده بود، لذا فهمیدم که مناجات کننده، آن کلمات را نه آن که از محفوظات خود بخواند، بلکه آنها را انشاء می‌کند.

در مکان خود ایستادم و گوش می‌دادم و از آنها لذت می‌بردم، تا از مناجات فارغ شد. آنگاه رو به من کرد و به زبان فارسی فرمود: مهدی بیا.

پیش رفتم و ایستادم. دوباره فرمود که پیش روم. باز اندکی رفتم و توقف نمودم.

برای بار سوم دستور به جلو رفتن داد و فرمود: ادب در امتثال است. (یعنی تا هر جا که گفتم بیا نه آن که به خاطر رعایت ادب توقف کنی) من هم پیش رفتم تا جایی رسیدم که دست ایشان به من و دست من به آن جناب می‌رسید. ایشان مطلبی را فرمود.

آخوند ملا زین‌العابدین سلماسی می‌گوید: وقتی صحبت علامه رحمة الله علیه به این جارسید، یک باره از سخن گفتن دست کشید و ادامه نداد وشروع به جواب دادن محقق قمی راجع به سؤالی که قبلا ایشان پرسیده بود کرد. آن سؤال این بود، که چرا علامه با آن همه علم واستعداد زیادی که دارند، تألیفاتشان کم است.

ایشان هم برای این مساله دلایلی را بیان کردند، اما میرزای قمی دوباره آن صحبت حضرت با علامه را سؤال نمود. سید بحر العلوم (رحمة الله علیه) با دست خود اشاره کرد که از اسرار مکتومه است.

 

منبع

نظرات (۷)

  • رسول حق منش
  • احمدرضا درویش در فیلم بسیار پرخرج "رستاخیز" چهره حضرت قمر منیر بنی هاشم حضرت ابوالفضل عباس و همچنین حضرت علی اکبر ( ع ) را به تصویر کشیده است.
    از این بدتر صحنه شهادت حضرت عباس و علی اصغر ( ع ) را نمایش می دهد. که باعث کاسته شدن از عظمت این واقعه تاریخی در چشم مردم می شود.
    دوستان وبلاگ نویس مانع اکران عمومی این فیلم شوند.
    پاسخ:
    ممنون از اطلاع رسانی تون .
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • **میلاد امام حسن عسگری مبارک
    چشم روشنی صاحب الزمان صلوات**

    امام حسن عسگری فرمودند:
    چه زشت است برای مؤمن، دلبستگی به چیزی که او را خوار کند.
    (تحف العقول)
    پاسخ:
    متشکرررررم عیدت مبارررررک

    خوشگل بود ممنون بانو..
    باید بنشینم و از خودم بپرسم

    که چرا خیمه برای شما امن تر از خانه ام است !

    عاقبتتون بخیر
    و
    بازم ممنون
    پاسخ:
    سلامت باشید
    خواهش میکنم 
    موفق باشید 
    سلام
    میلاد پدر صاحب الزمان و تبریک عرض میکنم
    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام
    ممنون عیدتون مبارک.
  • رسول حق منش
  • به موج وبلاگی علیه فیلم توهین آمیز رستاخیز بپوندید.
    پاسخ:
    سلام
    خدمت میرسم ان شاالله.
    اینها را از
    مادربزرگم آموختم تا در زندگی از
    آن استفاده کنم. وقتی شرایط به هم
    می ریزد، وقتی اوضاع خراب می شود، وقتی
    همه چیز عالی و بی کم و کاست است، این
    چند کلمه را به خودت بگو: این نیز
    نمی گذرد. کلر ارنیر
    پاسخ:
    این نیز بگذرد...
    سلام
    درباره آنچه آقای حق منش گفت باید بگم من شنیدم که احمدرضا درویش این کار رو با استفتاء از مراجع انجام داده اگه واقعا این طور باشه جایی بحثی برای ما نمی مونه
    نظر شما چیه استاد بزرگ
    پاسخ:
    سلام
    تو وبلاگ گریه نظر علما رو گذاشته صحت نداره دوستم.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی