ی آنتی زایون

ی آنتی زایون

امام خامنه ای : اسرائیل باید نابود شود و نابود خواهد شد . ( 90/11/14 )

باعرض سلام و ادب .
به وبلاگ آنتی زایون (ضد صهیون ) خوش آمدید .


استفاده از مطالب وبلاگ بدون ذکر منبع بلامانع است البته در صورتی که مطلب عنوان شده در پست ، منبع نداشته باشد .
http://antizion.blog.ir

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
نویسندگان
پیوندهای مذهبی
 
 

چهار سال از فتنه 88 می گذرد اما روز به روز به کارنامه سیاه و ننگین سران فتنه افزوده  می شود، آنها امروز در حصر هستند تا روز محاکمه شان فرا برسد اما در این میان همچنان بر تعداد جوانانی که به خاطر لجبازی، حماقت و خیانت آنها جان خود را از دست می دهند افزوده می شود تا قضاوت در سایه گذر زمان و تاریخ برای افکار عمومی نسبت به جنایات آنها کار دشواری نباشد.

«سیدعلیرضا ستاری» مهندس عمرانی که در روز عاشورای سال 1388 توسط فتنه‌گران، به قصد کشت، مورد شکنجه شدید قرار گرفت و مضروب شد و به مقام «جانبازی 70 درصد» نائل گردید پس از 4 سال دست و پنجه نرم کردن با آثار جراحت خویش، در سن 31 سالگی به شهادت رسید؛ در حالی که یک دختر و یک پسر خردسال از وی برجا مانده است.

وی به عنوان امدادگر هلال احمر، وارد صحنه درگیری‌ها شده بود تا به مجروحان حوادث، به‌صورت میدانی کمک کند. شهید ستاری در زمینه فعالیت‌های مرتبط از جمله ورزش‌های اسکی و شنا و امور امداد و نجات به‌ویژه چتربازی و غواصی، مهارت خاص داشت.

این شهید والامقام در میان دوستان خود، به "شدت علاقه به مطالعه" مشهور بود و به آثار مذهبی شهید مطهری و دکتر شریعتی علاقه خاصی داشت.
مراسم تشییع این شهید بزرگوار فردا جمعه از ساعت 10 صبح از میدان شهدا - ابتدای خیابان قادری - مسجد امام رضا(صلوات الله علیه) برگزار خواهد شد.
 
شهید سیدعلیرضا ستاری پیش از این در گفت‌وگویی به تاریخ نهم دی‌ماه سال 1391 به بیان جزئیات مجروحیت خود پرداخته بود که از نظر می‌گذرد:
 
ستاری در خصوص نحوه مجروحیت خود در فتنه 88، گفت: روز عاشورای 88 بنده به عنوان نیروی افتخاری هلال احمر در خیابان «خوش» حضور داشتم؛ ساعت 11 به ما خبر دادند که حدود پنج نفر از نیروهای ویژه سپاه در بین جمعیت آشوبگر مانده بودند؛ یکی از آنها روی زمین افتاده و اغتشاشگران او را به آتش ‌کشیده‌اند.
این آقا اطلاعاتی است!
وی در گفت‌وگو با فارس افزود: برای انجام مأموریت امداد و نجات دیگر مجالی برای ایستادن و فکر کردن نبود که آیا برای کمک به آنها بروم یا خیر؛ خود را به محل حادثه رساندم؛ به خاطر نحوه پوشش بنده به مناسبت روز عاشورا و محاسنی که روی صورتم داشتم، یکی از زنان آشوبگر گفت: «این آقا اطلاعاتی است!» همان جا با میله آهنی روی سرم زدند و جمجمه‌ام از سه جا شکست.
شناسایی منافقان در فتنه
این جانباز فتنه عاشورای 88 یادآور شد: بعداً که برای شناسایی به زندان اوین رفتم، مطلع شدم کسانی که مردم را شکنجه می کردند از گروهک منافقین بودند که یکی از آنها سال‌ها در تایلند زندگی می‌کرد، سپس از پادگان اشرف به تهران آمده بود.
خانه‌ام را به آتش کشیدند
وی افزود: بنده زمانی که در بیمارستان بودم، مصاحبه‌ای با خبرنگاران داشتم که عواقبی هم داشت؛ سایت‌های ضدانقلاب مصاحبه تلویزیونی مرا روی صفحات خود گذاشتند و اعلام کردند: «این مأمور است و هر کسی او را می‌شناسد به ما بگوید»؛ در ادامه آدرس و مشخصات و شماره تلفن مرا روی سایت‌ها ‌گذاشته شد.
برای آرمان‌های انقلاب جان و مالم را فدا کردم
وی افزود: در جریان مجروحیتم فقط سپاه پاسداران پیگیر و جویای احوال بنده بود؛ من برای اهداف و آرمان‌هایی که داشتم، جان و مالم را فدا کردم؛ دنبال منافع هم نبوده‌ام؛ متأسفانه بنیاد جانبازان حتی جویای احوال ما نبود؛ اینجاست که می‌گویم دردهای جسمی آرام آرام از بین می‌رود اما دردهای روحی پاک نمی‌شود؛ ما دنبال امتیاز نبودیم؛ جانبازی‌ام برای حفظ انقلاب بین من و خداست و حتی مجروحیتم هم خواست خداوند بود؛ چون بعد از این قضیه رابطه‌ام با خداوند طور دیگری شده است.
سیستم قضایی برای محاکمه سران فتنه ضعیف عمل می‌کند
این جانباز فتنه عاشورای 88 در خصوص محاکمه سران فتنه، گفت: بنده مدت‌ها پیگیر محاکمه آنها بودم اما نزدیک به 8 ـ 9 ماه بعد از انتخابات، مملکت تعطیل بود؛ باید سران فتنه به میز محاکمه کشیده شوند اما متأسفانه سیستم قضایی به شدت ضعیف عمل می‌کند؛ البته در این قضیه اگر جلوی حضرت آقا حرکت کنیم، جاعل می‌شویم و اگر پشت سر ایشان هم حرکت کنیم، کاهل هستیم؛ پس چشم به دست ایشان داریم تا ببینیم ایشان چه زمانی دستور می‌دهند و ما هم بنا به دستور ایشان حرکت می‌کنیم.
فتنه 88 به خاطر پشتیبانی نکردن از ولایت فقیه رخ داد
وی افزود: وقتی حضرت امام (ره) فرمودند: «پشت سر ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد»؛ اگر آقایان به این حرف امام خمینی(ره) توجه می‌کردند، مملکت این گونه دچار آشوب نمی‌شد تا تمام دشمنان به خودشان اجازه بدهند، پایشان را از گلیم‌شان درازتر کنند.
ستاری یادآور شد: خیلی از بچه‌های این مملکت در فتنه 88 آسیب دیدند؛ بچه‌هایی که پای اعتقادات و ارزش‌هایشان ایستادند؛ خیلی از دوستانی که من می‌شناسم، از جمله خودم، حتی هزینه‌های درمان را از جیب خودمان دادیم.
وی درخصوص نقش فائزه هاشمی در اغتشاشات گفت: فیلم‌های نقش فائره هاشمی در اغتشاشات را دارم؛ او در این زمینه نقش زیادی داشت.
این جانباز فتنه عاشورای 88 در خصوص فعالیت‌های خود قبل و بعد از جانبازی‌اش بیان داشت: مهندس عمران هستم؛ قبل از مجروحیتم شرکت ساختمانی داشتم؛ کار من هم آزاد بود؛ در بحث راهیان نور هم فعال بودم تا راه رزمندگان دفاع مقدس را که مقابل دشمن ایستادند، ادامه دهم؛ دوره آموزشی هلال احمر را هم در پایگاه مقاومت بسیج مسجد محله گذراندم.
اگر غائله دیگری رخ دهد، سینه‌ام را سپر می‌کنم
وی افزود: تمام زندگی من ورزش بود؛ مجروحیت برای من و خانواده‌ام خیلی سخت گذشت؛ همسرم در این سختی‌ها خیلی تحمل کرد و اگر قرار باشد خداوند اجری بدهد، اول به او بدهد که در تمام سختی‌ها در کنارم بود؛ با توجه به مشکلات و ضایعاتی جسمی و روحی که داشتم، حدود سه سال خانه‌نشین بودم؛ در واقع از 8 ـ 9 ماه گذشته کار خود را از سر گرفتم؛ در این دوران من و سایر جانبازان با ناملایماتی مواجه شدیم؛ اما اگر غائله دیگری رخ دهد، من و امثال من باز هم سینه سپر می‌کنیم.
 

نظرات (۷)

  • خادم الشهدا
  • لعنت بر فائزه هاشمی و هر چی فتنه گردانه
    پاسخ:
    سلام بانو
    چه عجب ..
    لعنت ...
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • سلام بردوست عزیزم
    :)

    خوبی ؟
    میبینم بازم دلت میخواد منو تنزل درجه کنی؟؟
    هان؟؟؟


    پاسخ:
    سلام بر مدیر انفورماتیک دربار ..

    ینی انقدر تنبلی !!! برا آیندت نگرانما .. ینی تو به تنهایییییی سرانه مطالعه رو پایین اوردیااااااااا..
    مرگ بر فتنه گر...
    یاد و خاطر همه ی بچه های مظلوم بسیج در فتنه 88 گرامیباد
    واقعا چه کسی میتونه جواب این خونها رو بده؟
    پاسخ:
    نمیدونم شاید پدر معنوی فتنه ...جامعه روحانیون مبارز ..حتما میتونن که این فتنه رو راه انداختن
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • آبجی اصلا حس خوندنش نمیاد...
    :(
    نه تنها اینو کلا یه چندوقتیه دبرسم...
    درست میشم ههههههههه
    الان بهترم
    :))
    پاسخ:
    بی خیال بابااااااا..تونستی یه سر بیا پیشم تا حالتو جا بیارم..
    حتما خیری توش بوده اینو بعدا میفهمی .

    از قدیم گفته اند که چوب را که بالا ببری گربه دزده متوحش میشه.

    این چه رفتاریه که دولتمردان و وابستگان این دولت به اصطلاح اعتدال و تدبیر پیش گرفته اند ؟ که تاب کوچکترین نقد را ندارد و با سرعت وبا شدیدترین جملات (مانند بی سواد ، بی شناسنامه ، مزودر ، راننده تاکسی ، لبو فروش ....) برخورد مینماید . با این رویه هر روزه از حامیان خود میکاهد و بر منتقدان می افزایید.

    مطلب دیگر این است که این دولت از تجربه های قبل عبرت نمیگیرد و به توصیه های مردمی هم توجهی ندارد و کاری را که خودش تصمیم گرفته بدون توجه به اثرات آن دنبال میکند. مانند سبد فقر و فلاکت (سبد کالا ) که با آنهمه هزینه و اشکالات و تحقیر مردم در داخل و خارج باز قصد اجرای مرحله بعد را دارد و برگ ننگین دیگری در کارنامه خود ثبت خواهد کرد.

    مطلب آخر در مورد حمایت از سران و محکومین کثیف و پلید فتنه 88 است که اگر دولت بخواهد قدمی در ارتباط با آزادی و یا بکار گیری این مجرمین بزرگ و خائنین به مملکت و سربازان با ارزش صهیونیستها که 8 ماه مملکت را به آتش کشیدند و اموال مردم را از بین برده و دهها نفر را به خاک وخون کشیدند و قصد براندازی نظام را داشتند، بردارد با اصل وجود خودش بازی خواهد کرد و در سرنگونی دولت تسریع خواهد بخشید لذا بهتر است علیرغم تمام وابستگی های فکری و سیاسی و حزبی این دولت با فتنه گران 88 مراقب باشد که کمترین حمایت و حرکت در جهت آزادی و بکارگیری این ملعونین عکس العمل سهمگین ملت انفلابی در مفابل دولت را در پی خواهد داشت.

    من یک فرد از این ملت که دارای شناسنامه ایرانی هستم و لی به هیچ گروه و حزبی هم وابسته نیست.

    پاسخ:
    با نظرتون موافقم ..خدا عاقبتمون رو ختم به خیر کنه.

    مقام عظمای ولایت فقیه دهها بار فرموده اند که کسانی که فتنه 88 را ایجاد کردند جرم بزرگ مرتکب شده اند .

    همانهایی که هشت ماه تمام مملکت را به آشوب کشیدند و تعدادی را کشتند و اموال مردم و بیت المال را به اتش کشیدند و به تمامی مقدسات  ارزشهای اسلامی و مملکتی توهین کردند و قصد براندازی نظام مقدس اسلامی را داشتند (که خود شما هم بخوبی میدانید چه جنایاتی مرتکب شده اند ولی بعضی ها عامدانه به انها فکر نمیکنند)

    آنها باعث شدند که دشمنان انقلاب و اسلام(مستکبرین جهانی -صهیونیستها- امریکا - سلطنت طلبان - وهابیون- بهایی ها - منافقین - همجنس بازها و همه مفسدین دنیا )شاد شوند و حقارتها و ضربه های سی ساله ای که از نظام اسلامی خورده بودند را فراموش کنند و حتی این خودفروخته های فتنه گر88 را سرمایه های با ارزش اسراییل نامیدند.

     متاسفانه کسی آنها را محاکمه و مجازات و اعدام نکرد و نخبگان و حزب اللهی ها فریب سران فتنه بالخصوص هاشمی را خوردند و بی رحمانه به جان دولت افتادند  که نتیجه آن رو کار آمدن تمامی فتنه گران و منحرفین ووابستگان به غرب  شدند.

    تا زمانی که این مفسدان کثیف و مزدوران صهیونیست جهانی به مجازات و اعدام نرسند هرروز باید شاهد یک فتنه جدید در این مملکت باشیم.

    و اما در این دوره به دلیل بی بصیرتی نخبگان و عدم پیروی از دستورات مقام ولایت فقیه باید چند سالی را در آتش حضور فتنه گران مجازات شویم تا به خود آییم و توبه کنیم .بلکه خداوند به حرمت خون شهیدانمان و به غصه های دل رهبرمان که از دست نخبگان بی بصیرت خون است ما را ببخشد و امورمان را اصلاح کند انشاءالله

    پاسخ:
    ممنون از نظرتون .. موافقم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی