ی آنتی زایون

ی آنتی زایون

امام خامنه ای : اسرائیل باید نابود شود و نابود خواهد شد . ( 90/11/14 )

باعرض سلام و ادب .
به وبلاگ آنتی زایون (ضد صهیون ) خوش آمدید .


استفاده از مطالب وبلاگ بدون ذکر منبع بلامانع است البته در صورتی که مطلب عنوان شده در پست ، منبع نداشته باشد .
http://antizion.blog.ir

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
نویسندگان
پیوندهای مذهبی

 

بررسی شهید مطهری درباره واژه غلطی که ایرانی ها به کار می برند:

به طور قطع و یقین در این حادثه بسیار بزرگ تاریخی تدریجا تحریفاتی در طول زمان پیدا شده است . و بدون شک در اینجا وظیفه ای هست که باید با این تحریفات مبارزه کرد .

مطلبی که مخصوص ما ایرانی هاست این است که به امام چهارم علیه السلام می گوییم امام زین العابدین بیمار ! غیر از زبان فارسی در هیچ زبان دیگری کلمه بیمار را دنبال اسم امام زین العابدین نمی بینیم . در زبان عربی چنین کلمه ای نیست . ایشان القاب زیادی دارند ، السجاد یکی از القابشان است ، ذوالثفنات یکی القابشان است . آیا شما کتابی در دنیا پیدا می کنید که لقبی به زبان عربی به امام داده باشند که مفهوم بیماری را برساند ؟!

امام زین العابدین تنها در ایام حادثه عاشورا بیمار بودند ( شاید تقدیر الهی بود برای اینکه باید این امام زنده می ماند و نسل امام حسین از این طریق - ادامه پیدا می کرد- و همان بیماری سبب نجات ایشان شد . چند بار تصمیم گرفتند امام را بکشند اما چون بیماری ایشان شدید بود ، گفتند چرا او را بکشیم ؟ او دارد می میرد . در دنیا چه کسی هست که در عمرش بیمار نشده باشد ؟ در غیر از این چند روز ببینید آیا یک جا نوشته اند که امام زین العابدین بیمار بود ؟! ولی ما امام زین العابدین را به صورت یک بیمار مریض زرد رنگ تب داری که همیشه عصا به دستش است و کمر خم کرده و راه می رود و آه می کشد ، ترسیم کرده ایم !!!

همین دورغ! همین تحریف سبب شده است که بسیاری از اشخاص آه بکشند ، ناله بکنند ، خودشان را به موش مردگی بزنند تا مردم آن ها را احترام کنند و بگویند آقا را ببینید درست مانند امام زین العابدین بیمار است ، این تحریف است . امام زین العابدین ( علیه السلام ) با امام حسین ( علیه السلام ) و با امام باقر ( علیه السلام ) از نظر مزاج و بنیه هیچ فرقی نداشته است . امام بعد از حادثه کربلا چهل سال زنده بود . مانند همه سالم بود ، با امام صادق ( علیه السلام ) فرقی نداشته ، چرا بگوئیم امام زین العابدین بیمار است ؟!

امامت به معنی نمونه بودن و سرمشق بودن است . فلسفه وجود امام این است که یک انسان ما فوق انسان ها باشد ، همانطور که پیغمبران ، "بشر مثلکم یوحی الی" بودند ، تا مردم از این مثل های اعلی پیروی و تبعیت کنند . اما وقتی که چهره این شخصیت ها این قدر مشوه شد ، خراب شد ، سیمایشان تغییر کرد ، دیگر قابل پیروی و لایق پیروی نیستند . یعنی پیروی از این شخصیت های خیالی به جای این که به نفع باشد ، نتیجه معکوس می بخشد .

 

منبع

نظرات (۶)

  • علیرضا رضایی
  • سلام

    شهادت چهارمین پیشوای شیعیان جهان بر شما تسلیت باد.

    السلام علیک یا زین العابدین . . . 
    پاسخ:
    سلام
    ممنون تسلیت میگم . التماس دعا
  • و خدایی که در این نزدیکیست
  • متن خوبی بود وبجا و مناسب....


     

    شیطان
    اندازه یک حبّه قند است
    گاهی می افتد توی فنجانِ دلِ ما 
    حل می شود آرام آرام
    بی آنکه اصلا ً ما بفهمیم
    و روحمان سر می کشد آن را
    آن چای شیرین را 
    شیطان زهرآگین ِدیرین را
    آن وقت او
    خون می شود در خانه تن
    می چرخد و می گردد و می ماند آنجا
    او می شود من...

    "عرفان نظر آهاری"

     

    پاسخ:
    سلام دوست عزیز
    شعر قشنگی بود ممنونم .
  • بهنام اشرفی
  • کرب و بلا در کربلا می ماند اگر زینب نبود....
    انشاالله همیشه زینبی باشید مثل اسمتان زینب خانوم
    بصیرتتان مثل همیشه زیباست
    مطالبتان را همیشه دنبال میکنم موفق باشید . در پناه حق
    پاسخ:
    سلام
    ان شاالله . ممنون لطف دارید .
    دوستان سلام
    امام سجاد عزیزم، امامی است که ما متأسفانه خوب نمی شناسیمش برای همین هم آنطور که در شأن اوست برایش عزاداری نمی کنیم... پیشنهاد من به همه دوستان: وقت هایی که فرصت ندارید به هیآت بروید و... از خواندن مقاتل صحیح غافل نشوید... بالاترین روضه ها و جانسوزترین آنها زمانی شکل می گیرد که تو در سجاده تنهایی خودت نشسته ای و در خلوتت با آن حضرات برای خودت مقتل می خوانی... این طوری هم به ثواب گریه کن ها می رسی هم روضه خون ها...
    یکی از ساده ترین و جامع تریت مقاتل که واقعه شهادت 14 معصوم در آن هست و فارسی و روان هم هست کتاب سوگنامه آل محمد است
    پاسخ:
    سلام دوست عزیزم
    ممنونم و التماس دعا .
  • هیئت جوانان علی اکبر اصفهان
  • لب و جوهر حادثه عاشورا این است که در دنیایی که همه جای آن را ظلمت و فساد و ستم گرفته بود، حسین بن علی (ع) برای نجات اسلام قیام کرد و در این دنیای بزرگ، هیچ کس به او کمک نکرد! حتی دوستان آن بزرگوار، یعنی کسانی که هر یک می‌توانستند جمعیتی را به این میدان و به مبارزه با یزید بکشانند، هر کدام با عذری، از میدان خارج شدند و گریختند!
    امام خامنه ای

     

    الهی تو بخشنده ترین و زیباترینی ، گوهر اشک میخری

    دل شکسته میخواهی ، و عمل بی ریا میپذیری .

    ما را از گناه سبکبار کن ، و دیدگانمان را اشکبار و قلبمان را به عشق خودت گرفتار . . .

    آمین

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی