ی آنتی زایون

ی آنتی زایون

امام خامنه ای : اسرائیل باید نابود شود و نابود خواهد شد . ( 90/11/14 )

باعرض سلام و ادب .
به وبلاگ آنتی زایون (ضد صهیون ) خوش آمدید .


استفاده از مطالب وبلاگ بدون ذکر منبع بلامانع است البته در صورتی که مطلب عنوان شده در پست ، منبع نداشته باشد .
http://antizion.blog.ir

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
نویسندگان
پیوندهای مذهبی

ای نفس بر خدا توکل کن

سه شنبه, ۷ آبان ۱۳۹۲، ۱۱:۲۸ ق.ظ

 

هیچ راهی برای آنکه از آینده با خبر شویم و بدانیم که چه در انتظار ماست وجود ندارد .پس ای نفس بر خدا توکل کن و صبر داشته باش همه چیز از جانب اوست که می رسد و این چنین هر چه باشد نعمت است .« شهید سید مرتضی آوینی »

دانلود متن بالا با صدای شهید آوینی

 

 


 

آجر نوشت : خیلی التماس دعا ....

 

نظرات (۵)

سلام خواهرم
متن این پست تون عالی بود . فایل صوتی اون رو هم دانلود کردم .
توکل و صبر ! واژه هایی ساده  اما در عمل مشکل و سخت ! وقتی بخواهیم این واژه ها را به مرحله عمل برسانیم ، جز خدا هیچ کس نمی تونه بهمون کمک کنه . انشاءاله خدا وقتی سختی و مشکلی می ده به همراهش صبر و تحمل و طاقتش رو هم بهمون عنایت کنه .
پاسخ:
سلام
ان شاء الله .
سلام
نمیدونم چی بگم اما روضه سیدالشهدا(ص) و با شهدا درد دل کردن خیلی خوبه 

هر چند که مشکل حل نشه اما انسان دلش آروم میشه 

ایشالا بحق رقیه(س) دل همه آروم بشه  
پاسخ:
سلام
ان شاء الله ..
  • هیئت جوانان علی اکبر اصفهان
  • اگر چه مثل محّرم نمی شوم هرگز
    جدا ز روضه و ماتم نمی شوم هرگز
    مرا ببخش مرا چون که خوب می دانم
    که توبه کردم و آدم نمی شوم هرگز
    اسیر جاذبۀ حُسن یوسف یاسم
    که محو در گل مریم نمی شوم هرگز
    گناه کارم و حتی بدون اذن شما
    بدان نصیب جهنم نمی شوم هرگز
    به جان عشق قسم غیر چهارده معصوم
    به پای هیچ کسی خم نمی شوم هرگز
    قسم به قلب سپیدت سیاهپوش کسی
    بجز شهید محّرم نمی شوم هرگز
    نَمی فُرات بیاور چرا که من قانع
    به سلسبیل و به زمزم نمی شوم هرگز
    در انتهای غزل من دوباره می خواهم
    فقط برای تو باشم نمی شوم هرگز
    برقعی

    خوش به سعادتت با این همه زیارتی که داشتی کاش من هم لایق بودم قدر همین زیارات رو بدون دوست عزیز

    و اینکه چرا حاجت روا نشدی

    به نظر من بعضی وقتا اون چیزی که ما میخواهیم کبریته واگه بهمون بدند خودمونو آتش میزنیم یعنی به نفعت نیست که بهت ندادند وگرنه شکی نیست که دعا زیر قبه مبارکه سلطان عشق براورده ست

    اگه خدا دوست داره شما اینجوری  دراین حال و با این مشگل ببینه عشقه راضی باش به رضای خدا

    اما جمله ای بی نظیر از شهید والا مقام سید مرتضی آوینی

    آنان که می خواهند ما را بشناسند داستان عاشورا را بخوانند .

    یا حق

    منتظر نظرات سازنده تون هستم

    پاسخ:
    الله اعلم . چاره ای ندارم پس صبر میکنم .
    درسته که حاجتت رو نگرفتی اما قلب دریایی تو با این توسل ها و دعا ها به اقیانوس بی کرانی تبدیل شده که امروز بزرگترین درد ها برای تو درد های دیگرانه... به حرفی که زدم  باور دارم...
    پاسخ:
    به به سلام بر رفیق شفیق
    استاد شما لطف داری کاش اینطوری بود کاش ادم بودم .
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی