ی آنتی زایون

ی آنتی زایون

امام خامنه ای : اسرائیل باید نابود شود و نابود خواهد شد . ( 90/11/14 )

باعرض سلام و ادب .
به وبلاگ آنتی زایون (ضد صهیون ) خوش آمدید .


استفاده از مطالب وبلاگ بدون ذکر منبع بلامانع است البته در صورتی که مطلب عنوان شده در پست ، منبع نداشته باشد .
http://antizion.blog.ir

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
نویسندگان
پیوندهای مذهبی

پاسخ حضرت امام(ره) به مخالفان «مرگ بر آمریکا»

دوشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۲، ۱۱:۴۱ ق.ظ
به گزارش فارس، شصت و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد برای رئیس‌جمهور، وزیر امور خارجه و ملت ایران تجربه جدیدی بود، زمانی که رهبر معظم انقلاب با طرح «نرمش قهرمانانه» زمینه‌های تحقق شعارهای رئیس‌جمهور را فراهم کردند،‌ تیم ایرانی در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل و در برنامه‌های فشرده دیپلماتیک خود مذاکرات با کشورهای 5+1 را در سطح وزرا برگزار کردند و از سوی دیگر و در حالی که برخی رسانه‌ها و جریانات تندروی داخلی برای دیدار روسای جمهور ایران و آمریکا لحظه‌شماری می‌کردند،‌ رئیس‌جمهور آمریکا هنگام خروج روحانی از هتل محل اقامت، تماسی تلفنی با رئیس‌جمهور کشورمان برقرار کرد. 
 
پس از آن دو رئیس‌جمهور وزرای امور خارجه خود را مامور کردند تا زمینه همکاری‌های لازم را هر چه زودتر فراهم آورند.
 
پس از این مکالمه کوتاه بود که موج حمایت‌ها و نقدها درباره این گفت‌و‌گوی تلفنی آغاز شد و برخی نیز بلافاصله پس از این ارتباط تلفنی به شکلی منفعلانه مدعی شدند که امام با حذف شعار مرگ بر آمریکا موافق بوده است.
 
این خط افراطی‌ تا جایی پیش رفت که وقتی جمعی از دانشجویان دانشگاه‌ها در اعتراض به دیپلماسی دولتی‌ها همگام با موافقان به مهرآباد رفتند، رسانه‌ها و روزنامه‌های تندرو این اقدام دانشجویان را در راستای اهداف رژیم صهیونیستی ارزیابی کردند و معتقد بودند هیچ نوع نقدی نباید در این زمینه مطرح شود.
 
اما تلاش برای القای مخالفت حضرت امام با شعار مرگ بر آمریکا تا آنجا پیش رفت که هاشمی رفسنجانی در سایت منسوب به خود گفت « امام(ره) موافق حذف مرگ بر آمریکا بودند.»
 
اکبر هاشمی رفسنجانی در بخشی از کتاب «صراحت‌نامه» به سوالی درباره نظر امام درباره «شعار مرگ بر آمریکا» پاسخ داد و پایگاه اطلاع رسانی آیت‌الله دوشنبه 8 مهر 92 در این زمینه نوشت:
 
آیت الله هاشمی رفسنجانی همچنین با یادآوری حذف شعار «مرگ بر آمریکا» و اینکه امام با حذف این شعار موافق بودند و واکنش‌های تند بعدی و جوسازی‌های بعمل آمده در این خصوص تاکید می‌کند: «تمام مطلب همان بود که نوشته بودم. الان هم دقیقاً یادم نیست که چه نوشتم. به هرحال موافق نبودیم که در مجامع عمومی مرگ کسی را شعار دهیم. مثلاً در اجتماعات ما «مرگ بر بنی صدر» شعار داغ مردم بود که در نماز جمعه خواهش کردم که نگویند. «مرگ بر بازرگان» بود که خواهش کردم نگویند. «مرگ بر شوروی» بود که گفتم الان با شوروی مشکل آنچنانی نداریم. درباره آمریکا هم گفته بودم. من ذاتاً با حرف‌های تند و فحاشی‌ها مخالفم و آن‏ها را مفید نمی‌دانم.»
 
اما اظهارات اینچنینی درباره مخالفت حضرت امام با شعار «مرگ بر آمریکا» در حالی مطرح می‌شود که حضرت امام شهریور سال 62 در پیامی به حجاج می‌فرماید: «فریادبرائت از مشرکان در مراسم حج یک فریاد سیاسی ـ عبادی است که رسول اللّه‏، صلی اللّه‏ علیه و آله و سلم، به آن امر فرمود. حال باید به آن آخوند مزدور که فریاد مرگ بر امریکا و اسرائیل و شوروی را خلاف اسلام می‏داند گفت تأسی به رسول خدا و متابعت از امر خداوند تعالی خلاف مراسم حج است؟ آیا تو و امثال تو آخوند امریکایی فعل رسول اللّه‏ ـ صلی‏اللّه‏ علیه و آله و سلم ـ و امر خداوند را تخطئه می‏کنید، و تأسی به آن بزرگوار و اطاعت فرمان حق تعالی را بر خلاف می‏دانید؟»
 
ایشان در وصیت‌نامه خود نیز تاکید دارند: «اکنون که من حاضرم بعضی نسبت‌های بی واقعیت به من داده می‌شود و ممکن است پس از من در حجم آن افزوده شود، لهذا عرض می‌کنم آنچه به من نسبت داده شده یا می‌شود مورد تصدیق نیست مگر آنکه صدای من یا خط و امضای من باشد، با تصدیق کارشناسان یا در سیمای جمهوری اسلامی چیزی گفته باشم.»
 
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۲/۰۷/۱۵
  • ۹۰۳ نمایش
  • ۸۳۰ بازدید
  • زینب دباغ

امام خمینی

شعار مرگ بر آمریکا

نظرات (۲)

با سلام

به وبلاگ حقیر سر بزنید و 2 نامه را که نوشته ایم در صورت امکان امضاء کرده و به دیگر دوستان فضای مجازی نیز اطلاع دهید که امضاء کنند. نامه اول خطاب به دکتر احمدی نژاد و تقدیر از زحمات 8 ساله ایشان می باشد. نامه دوم خطاب به رییس قوه قضائیه در راستای محاکمه فتنه گران دروغگوی سال88 و دشمنان رای ملت می باشد که متاسفانه 4 سال است به دلایل نامشخص به تاخیر افتاده است. منتظر حضور و همکاری شما 



پاسخ:
سلام
با احمدی نژاد امروز مخالفم کارهای اخیرش باعث شد اصول گراها شکست بخورن .
سلام

کلام حضرت امام خمینی(ره) و امام خامنه ای که در صحبتهای اخیرشون در دانشگاه اموزشی شهید ستاری فرمودند کاملا واضح بود.

متاسفانه بعضی از دوستان در مورد این مسائل زودتر امام خامنه ای اظهار نظر میکنند.

این متن شما هم عالی بود
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی