ی آنتی زایون

ی آنتی زایون

امام خامنه ای : اسرائیل باید نابود شود و نابود خواهد شد . ( 90/11/14 )

باعرض سلام و ادب .
به وبلاگ آنتی زایون (ضد صهیون ) خوش آمدید .


استفاده از مطالب وبلاگ بدون ذکر منبع بلامانع است البته در صورتی که مطلب عنوان شده در پست ، منبع نداشته باشد .
http://antizion.blog.ir

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
نویسندگان
پیوندهای مذهبی

حجاب

يكشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۲، ۰۲:۳۶ ب.ظ

شهید مرتضی مطهری : آیا اگر زن ساده و سنگین به دنبال کار خود برود برای اجتماع بهتر است‏ یا آنکه برای یک بیرون رفتن چند ساعت پای آئینه و میز توالت وقت خود را تلف کند و زمانی هم که بیرون رفت تمام سعیش این باشد که افکار مردان را متوجه خود سازد و جوانان را که باید مظهر اراده و فعالیت و تصمیم اجتماع باشند به موجوداتی هوس باز و چشم چران و بی اراده تبدیل کند؟

عجبا ! به بهانه اینکه حجاب ، نیمی از افراد اجتماع را فلج کرده است‏ ، با بی حجابی و بی‏بند و باری نیروی تمام افراد زن و مرد را فلج کرده ‏اند . کار زن پرداختن به خودآرایی و صرف وقت در پای میز توالت برای بیرون‏ رفتن ، و کار مرد چشم چرانی و شکارچی گری شده است .
در اینجا بد نیست متن شکایت مردی را از زنش که در یکی از مجلات‏ زنانه درج شده بود ذکر کنم تا معلوم شود اوضاع حاضر ، زنان را به صورت‏ چه موجوداتی در آورده است .
در آن نامه چنین نوشته است :
" زنم در موقع خواب به یک دلقک درست و حسابی مبدل می‏گردد . موقع‏ خواب برای اینکه موهایش خراب نشود یک کلاه توری بزرگ به سرش می‏بندد . بعد لباس خواب می‏پوشد . در این موقع است که جلو آئینه میز توالت می‏نشیند و گریم صورتش را با شیر پاک کن می‏شوید . وقتی رویش را بر می‏گرداند احساس می‏کنم او زن من نیست زیرا اصلا شکل‏ سابق را ندارد . ابروهایش را تراشیده و چون مداد ابرو را پاک کرده بی‏ ابرو می‏شود . از صورتش بوی نامطبوعی به مشام من می‏رسد زیرا کرمی که برای‏ چین و چروک به صورتش می‏مالد بوی کافور می‏دهد و مرا به یاد قبرستان‏ می‏ اندازد . کاش کار به همین جا ختم می‏شد ، ولی این تازه مقدمه کار است‏ . چند دقیقه ‏ای در اتاق راه می‏رود و جمع و جور می‏کند آنگاه کلفت خانه را صدا می‏کند و می‏گوید کیسه‏ ها را بیاور ، کلفت با چهار کیسه متقالی بالا می‏ آید . خانم روی تخت می‏خوابد و کلفت کیسه‏ها را به دست و پای او می‏کند و بیخ آن را با نخ می‏بندد . چون ناخنهای دست و پایش مانیکور شده و دراز است ، برای اینکه به لحاف نگیرد و چند شش نشود و احیانا نشکند دست و پای خود را در کیسه می‏کند و به همین ترتیب می ‏خوابد " .
آری اینست زنی که بر اثر به اصطلاح بی حجابی " آزاد " شده به صورت‏ نیروی فعال اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی در آمده است ! آنکه اسلام‏ نمی‏ خواهد اینست که زن به صورت چنین موجود مهملی در آید که کارش فقط استهلاک ثروت و فاسد کردن اخلاق اجتماع و خراب کردن بنیان خانواده باشد . اسلام با فعالیت واقعی اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی هرگز مخالف نیست . متون اسلام و تاریخ اسلام گواه این مطلب است . در اوضاع و احوال تجدد مابی بی منطق حاضر جز در دهات و در میان افراد سخت متدین که اصول اسلامی را رعایت می‏کنند زنی پیدا نمی‏کنید که نیروی او واقعا صرف فعالیتهای مفید اجتماعی یا فرهنگی یا اقتصادی بشود . آری یک نوع فعالیت اقتصادی رائج شده است که باید آنرا ثمره بی حجابی‏ دانست و آن اینست که بنکدار به جای اینکه بکوشد جنس بهتر و مرغوب تر برای مشتریان خود تهیه کند ، یک مانکن را به عنوان فروشنده می‏آورد ،
نیروی زنانگی و سرمایه عصمت و عفاف او را استخدام می‏کند و وسیله پول در آوردن و خالی کردن جیبها قرار می‏دهد . یک فروشنده باید کالا را همانطوری‏ که هست به مشتری ارائه دهد ولی یک دختر خوشگل فروشنده با ادا و اطوار و ژستهای زنانه و در معرض قرار دادن جاذبه جنسی خود مشتری را جلب می‏کند .
بسیاری از افراد که اصلا مشتری نیستند برای اینکه چند دقیقه با او حرف‏ بزنند یک چیزی هم می‏خرند .
آیا این فعالیت اجتماعی است ؟ آیا این تجارت است یا کلاهبرداری و رذالت ؟

 

منبع : برگرفته از کتاب مسئله حجاب شهید مطهری

دانلود کتاب مسئله حجاب

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۲/۰۶/۳۱
  • ۶۳۲ نمایش
  • ۵۳۲ بازدید
  • زینب دباغ

حجاب

کتاب مسئله حجاب

شهید مطهری

نظرات (۳)

ممنون از تذکرت

 

 

سلام...ای کاش از کتاب ازادی معنوی مطهری بزرگ هم مطلب بزاری برای عموم
پیامبر گرامی اسلام صلی الله علیه و آله وسلم فرمودند:

 هر مردی که همسرش با آرایش (بدحجاب) از خانه بیرون رود، بی غیرت است؛ و هرکس او را بی غیرت بخواند، گناهی نکرده است!
 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی